1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Full House]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 25 jun 2004.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Full House is het Oppassen?
    111 van Amerika? :confused:

2. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2

Kunne we mekaar de hand schudden....

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Oppassen!!!, die nederlandse kutserie met die 2 'grappige' opa's, die allemaal zo ingestudeert hun dialogen doen dat het bijnna eng is. Dat 111 was erachter om dat ik te lui was om mijn shift toets ingedrukt te houden.

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat je dit zo'n geweldige serie vind :{ het is hoogstens vermakelijk om te kijken, beetje het niveau van lizzy mc guire :D

als je dit al leuk vind vind je friends vast helemaal hilarisch, en laten we dan maar niet over echte klassiekers als black adder en fawlty towers hebben...

5. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja black Adder ! whaha das pas humor :cool:

En friends is het beste....

6. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit vroeger wel gekeken op Veronica. Ik vond het wel leuk maar toen kwam na 'Full House' kwam 'American Funniest Home Videos.' TOEN heb ik pas een hekel aan Bob Saget gekregen. Hij was totaal niet grappig en zijn grappen sloegen nergens op. Ik heb toen ook mijn intresse verloren in Full House omdat ik dat gezicht weer zie. Daarom vind ik heel die serie helemaal niks meer aan. Die series die ik wel leuk vind zijn 'Married with Children' en natuurlijk 'Family Matters'. Growing paints was ook nog wel te doen. :cool:

Vergeet de beste comedyserie ooit!!! MONTHY PYTHON!!! _O_ _O_

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    in south park hebben ze bob saget ook geweldig afgezeken, neem aan dat de meeste zich dat nog wel kunnen heugen :D

Deel Deze Pagina