1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

game expo wel/niet

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HeAvY-GeAR, 23 sep 2003.

1. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Vorig jaar deze tijd was ik nog niet eens crew... :+

Maar het belooft dit jaar in ieder geval weer erg leuk te worden, tegen de tijd dat het zover is hoor je er ongetwijfeld meer over.

Ik blijf gewoon pitten bij Shriko ofzo :+ en probeer alle drie de dagen aanwezig te zijn. (Voordeel van HBO, daar heet afwezig zijn geen spijbelen meer... :cool: )

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie voor kaartjes zorgen,
    en die dan onder een prijsvraag weggeven.
    want dat zou wel leuk zijn :p

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dude ik zeg gewoon dat het voor mijn oriƫntatie-loopbaan is 8) Krijg ik vrij en woppa! :cool:

4. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelukkig vrij op alle drie de dagen :). alleen mij OV is op zaterdag en zondag niet geldig :{ maar daar kom ik wel overheen.:cool:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op zondag kom ik ook zeker even een kijkje nemen. :)

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de GameXpo was de XBW nog niet zo erg groot, maar we hadden games die nog niet uit waren en werden dan ook uitgebreid op een groot plasma scherm getoont. Bij de PU awards hadden we al 3 plasma schermen, banken en games die nog niet uit waren en die de bezoekers mochten spelen! Verwacht in iedereen weer games die nog niet uit zijn, maar al wel speelbaar zijn in Utrecht :)

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik kom zeker op zondag! Ik heb namelijk nog een rekening open staan met the Matrix (JSRF-challenge 8))

Deel Deze Pagina