1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game jij nog eigenlijk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 22 aug 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er nu steeds meer aan te denken om me Xbox en Xbox360 gewoon te verkopen voor een mooi prijsje, en dan de PS2 en Ps1 te bewaren.. Daar krijg je toch geen drol meer voor, en de spellen daar op zijn nog steeds leuk (GTA, GT, MGS :9)

*broed't verder

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ God's Gamer

Mocht je je Xbox 360 zeker willen verkopen voor een leuk prijs, dan hoor ik het wel ;)

Maar ik merkte gewoon dat mijn interesses naar andere dingen gingen. En daarbij het Gamen een beetje een dure hobby werd voor de tijd die ik eraan besteede.
    Want dan kocht ik natuurlijk weer een nieuw spel, waarna hij vrij snel weer in de kast verdween.

Mocht ik binnekort weer een Xbox 360 in mijn bezit hebben, dan spreek ik ook gewoon met mij af dat ik alleen spellen koop waarmee ik zeker weet dat ik het lang doe.
    Op de Xbox kocht ik namelijk nogal vrij gauw spellen, die ik stiekem niet helemaal Tof vond.

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gamede vroeger echt heel veel. Snes en PS1 gehad, heel veel uren op gegamed. Daarna veel op de PC.
    Ik kon echt hele dagen gamen, van 's ochtends 9 uur tot 's avonds 10 uur.

Half 2004 had ik eindelijk een vast bijbaantje op de zaterdag. Dus geld bij elkaar gespaart voor een Xbox. Met de release van Halo 2 had ik meteen een Xbox gekocht. Af en toe een spel kopen, speciaal voor de Xbox een breedbeeld TV aangeschaft (kom je er later achter dat er bijna geen enkele game écht breedbeeld heeft maar ok)
    In het begin als ik de 1ste 2 uur vrij had van school, toch even gamen.

Maar dat werd langzaam aan minder. Ik red het nu echt niet meer om de hele dag te gamen. 2 tot 3 uur op een dag maximaal.
    Zoals anderen ook al zeiden, als je wat ouder wordt kom je er opeens achter dat het leven meer leuks heeft te bieden dan alleen maar gamen :p

Gebruik de PC nog wel regelmatig om op forums te posten, dingen op te zoeken op internet, msnen en muziek luisteren.
    Maar echt voor gamen eigenlijk bijna niet meer. Ik moet alleen nooit SimCity 4 opstarten. Ik weet niet waarom, maar ik wil dan gewoon door blijven bouwen tot ik weer een goed draaiende grote stad heb. Dan heb ik nog wel eens van shit, hele middag voorbij.

Als ik er naar terugkijk heb ik eigenlijk bespottelijk veel geld uit gegeven aan games. Nu liggen mijn interesses meer ergens anders of kriebelt het gewoon meer om daar mee te beginnen (muziek draaien bv. ;) )

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game al een aardig tijdje nu. Ik kan me nog herinneren dat een kennis van me pa en ma een commodor 64 had (volgens mij heet ie zo, dat ding met cassette-bandjes erin)
    Toen me buurman met een Atari. Die tijd was ik een jaar of 6 dacht ik. Een paar jaar later uiteraard de eerste NES. Helemaal gewelding. Me ouder zeiden altijd om een uur of 10 ’s avonds “LICHT UIT!!!!!!” ……. Ja, dikke lul. Mike ging lekker Mario-en, en dan moest me ma mij wakker maken s’avonds als ze zelf d’r nest in ging. Ik was dan weer s met joypad in me handen in slaap gevallen. Later de SNES, van me stiefpa gekregen. Kocht ik bij een ouwe buurjongen een copy-box, hij schreef de spellen op een floppy. Dat ding ging al snel stuk helaas. Toen ff een tijdje niets gehad. En toen de Sega-mega drive… Was echt een kicken dingetje. Die graphics waren voor die tijd echt mooi al. (ik vind zowiezo dat Sega er al vooruit liep, als je ook naar de Dreamcast kijkt)
    Ja en waar zal ik dan beginnen………….. vanaf de Playstation 1 was t einde zoek. Op een gegeven moment om laten bouwen. Ik heb achteraf noot geweten hoeveel spellen ik had, meer als 150 tot 200 zeker.
    Helemaal verslaafd. Nachten gamen met vrienden, krat bier erbij en helemaal los. Toen de PS2 uitkwam kocht ik m op de releasedate. Uiteraard ook al heel snel omgebouwd. In die tijd leerde ik ook hoe je zefl spellen moest downloaden en hoe je ze gebrand en speelbaar op cd/dvd kreeg. Was allemaal wel leuk, er zit 1 nadeel aan. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je wel en niet wil spelen en je speelt spellen maar voor de helft. Tevens was ik ook van Sony’s netwerk afgeknikkerd. Daar baalde ik echt van. Dat was (en bleef) me eerste ervaring met online gamen.
    En inmiddels zijn we aangekomen bij de 360. Mijn schatje, mijn pareltje, mijn snoepje. Ik heb m ook vanaf de release. En dit ding gaat de aankomende 3 jaar (denk ik, tot de next-gen van de toekomst iig) mijn huiskamer “rulen”!!!! Heb er nu ook een 105cm LCD van Samsung bij. Echt voor mij de ultieme game ervaring. Ik ben er helemaal verslaafd aan, tot ergernis van me vrouwtje aan toe. Alhoewel ze er wel steeds meer aan gewend raakt, gelukkig.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Corrosi

Het draaien van muziek is ook inderdaad een erg leuke maar ook dure hobby :).

Wat bij mij het meeste speelt is gewoon geld. Ik ben net 17 geworden en heb nog geen vast maandelijks inkomen.
    Op het Zakgeld na wat ik per maand ontvang :). Maar lang niet genoeg om eens flink met geld te smijten.

En het aanschaffen van Dj Gear kost toch gewoon flink wat geld, als je het toch een beetje oké wil aanpakken :cool:.

Maar het valt mij op, hoeveel mensen er hier wel niet roepen dat ze steeds minder gamen.
    Zijn er toch meer dan ik dacht... Hoewel het straks met de Release van spellen als GTA 4 en HALO 3 vast weer wat meer worden.

6. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk ook dat ik minder ben gaan gamen, eerst was ik WoW-addict:+ en speelde ik dus elke dag wel tot de late uurtjes, maar nu ik begin zomer extra ben gaan werken (voor o.a. een x360) heb ik al een tijdje niet gegamed en toen ik genoeg had heb ik een 360 gekocht maar de spellen vind ik nu niet zo boeiend dus heb ik er ff een weekje iedere dag lang op gespeeld maar ben toch maar weer extra gaan werken.
    Maar als het eenmaal december is en GoW uitkomt en het 2e en 4e kwartaal van 2007 voor de deur staat dan laat ik school en werk ff links liggen en ga ik weer aan men verslaving:+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.780
    Het probleem is echter ook waarschijnlijk het feit dat er in de zomer gewoon geen echte topgames uitkomen. Topgames komen bijna altijd aan het eind van het jaar of net aan het begin (met een enkele uitzondering, natuurlijk) Dit zouden ze eigenlijk wat beter moeten spreiden

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, wat jullie allemaal missen, is de verslaving aan PES.
    Speel weer eens 2 potjes in een ML en je bent weer voor een paar weken bezig met gamen *)
    Ik speel het ook nog steeds op mn oude xbox :)

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, een DJ gear is prijzig, maar dat trekt mij op het moment gewoon meer.
    Maar daar heb ik nu dus geen geld meer voor :mad:
    (hoe gaat het trouwens met je zomermix? Ik heb wel behoefte aan iets 's zomers ;) )

Maar eigenlijk als er nog een topgame op de oude Xbox uit komt (zal wel niet :mad: ) dan kan ik denk zo weer dagen gamen.
    Alleen jah, ik moet gewoon weer een keer een topgame vinden (ook al is het een budgetgame)
    Maar over het algemeen heb ik nu wel wat meer andere dingen te doen.

Vanaf volgende week begin ik aan mn eerste jaar HBO, de komende tijd zal ik ook wel andere dingen te doen hebben dan gamen.
    Dus waarschijnlijk game ik dan nog minder. Gewoon af en toe uurtje even relaxed gamen.

Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  10. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat had ik een jaartje terug al. Heb vroeger teveel gegamed en nu heb ik het afgelopen jaar haast niet meer gespeeld. kan me niet boeien. ben meestal na 15 minuten alweer ingame verveelt en zet ik het af. En post hier alleen in de non xbox hokken.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is bij veel zo volgens mij ;) Vriend van mij die gamede echt ziekelijk veel.
    's ochtends om 10 uur beginnen, doorgaan tot de kleine uurtjes in de nacht. Geen flauw idee hoe die volhield.
    Maar die gamed nu ook bijna nooit meer.

12. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt nooit op mijn xbox360 en speel ook haast geen games meer op de pc. Tijd om verder te gaan(en MS heeft alleen zware kutgames) met mn leven denk ik.

Vroeger zat ik echt dagelijks achter mn xbox(die veeeeel betere games had)

13. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het omdat er niks interessants is voor de xbox bezitters op dit moment. En ik ben ook pas verhuisd en ik game ook véél minder nu, ik heb er gewoon minder zin in... Maarja mijn 360 is laatst kapot gegaan en toen heb ik 'm opgestuurd en kreeg ik een nieuwe met HDD dus nu moet ik alles weer overnieuw spelen en daar heb ik geen zin in, kan ook een reden zijn...

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik game nu alleen nog maar bij verveling..maar eigenlijk alleen wanneer ik vrienden over de vloer heb en een potje Burnout 3 of een level Halo op Legendary gezellig lijkt :D.
    Verveel me als aanstaande student namelijk vrij weinig, zo veel feest =p

Deel Deze Pagina