1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Kings.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sphinx, 2 jun 2003.

1. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    wel geinig programma alleen zijn die zogenaamd dope opmerkingen en de tanden van skate soms nogal irri...

2. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het vandaag samen met blokkie15 keek(opgenomen) viel ons ineens op dat skate een beetje overdreven vaak zijn gouden tand showt(probeert te showen) tijdens zijn vertelstukjes.
    Misschien hebben wij dit mis maar sowieso is het programma voor de rest echt the bomb.
    E3 aflevering r00lde echt zwaar, ik kan niet wachten op de volgende 2.

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    *wilt tas met E3 chick...:9

Jah het lijkt wel alsof Skate een beetje een "scheve" mond heeft zodat je die goude tand goed ziet...!!

Programma pwnt the pwn scene!!

4. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die ene die in die tas stapte was net zo geweldig maar ik heb toch wel een paar andere gezien die er cker niet verkeerd uitzagen:D

5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K zag die skate bij de launchparty van live.
    Hij moest toen ook presenteren en dr was ook n kleine moto gp competitie. Hij was Vet bijdehand tegen de gasten die meededen terwijl hij dr zelf (waarschijnlijk) nx van bakt.

Verder n top programma!

Tony underground wordt cker vet!

Halo 2 wordt OH MY GOD zoooooooo verschrikkelijk vet!!!_O_

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  6. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    had ie die gouden tand bij de vorige serie ook al eigenlijk? volgens mij zat daar toen zo'n verticale tand ofzo

Ik hoop btw dat je op de PU Awards ook van die lekkere tasjes mee kan nemen...

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    We want goodies! Now, de gene die wint krijgt er erg weinig als je ziet wat ze ophaalden. Vorige jaar deelde M$ nog gratis controller s'en uit!

8. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de voorgaande jaren kon je echt superveel goodies winnen.
    In 2001 gaf nintendo nog een GBA en een rubberen gamecube weg.
    En je kon toen in de PU van elk bedrijf(nintendo, microsoft en sony) een goodiebag winnen.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind trouwens dat gedoe over skate een beetje overdreven.
    Kheb liever hem dan als die gespeelde dikke vent van Lets gamespot (soort online gamekings maar dan van gamespot)

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Die chicks waren echt niet verkeerd!
    alleen die op het laatste had ie nou van die dunne benen of legt dat aan mij?

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    dun is toch mooi?

@jj,
    wat hebben jullie met het woord Dope?
    is dat jullie lievelingswoordje? :p :D no offense

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Vind jij een vrouw mooi zonder dijen?

13. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu komt toch gamekings?
    :D:D:D iedereen kijken dus ;)

14. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Do you speak Spanish........................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    Uhh..Ja........Feed me with goodies....._O_

15. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha was wel leuk, ik had dat filmpje van halo2 al gezien :eek: maar was wel vet! Ook op het laatst 8) dat was intiem 8)

16. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

"Dat was heel intiem"
    lol

17. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dan wordt het scherm "platgedrukt" omdat de aftiteling erbij moet.

@ JJ: Wat vind je eigenlijk slecht aan de besturing van de Warthogs?

Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  18. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet lekker sturen gewoon, net echt comfortabel. Bij een game waar echt alles top is, vind ik dat een minpunt.

Dope, eh ik zeg het bijna nooit, maar het is een beetje Amsterdamse hiphopslang, die gasten van Blammo zeggen dat gewoon al jaren

JJ

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik moet zeggen dat het sturen van dat ding wel erg wennen was maar daarna vond ik het wel in de sfeer van halo passen op een of andere manier. Als ie gewoon als een autootje had gestuurd dan was het weer zo egh normaal geweest :)
    Overigens mijn complimenten tot nu toe wbt Gamekings. Bij de vorige serie had ik een beetje het gevoel van onproffesionaliteit en vond ik dat er wel erg veel nadruk op zijkwesties (game related maar niet echt over games) gelegd werd. De afgelopen afleveringen vond ik veel beter. Nog wel met het PU element/humor (en daar hou je van of niet) erin maar toch meer op games gefocused als de vorige serie. En jullie zijn echt een stel lucky bastards om naar die E3 te kunnen ... grr.. (hmm? zeg waar kan ik bij jullie solliciteren ;) lol)

Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    @jj
    de warthog besturing vind ik gewoon natuurlijk aanvoelen..ik ben het gewoon gewend en het gaat precies op dezelfde manier als lopne, dus niet zo verwarrend. ik heb er nooit echt last mee gehad...ze moeten die besturing gewoon zo houden.

Deel Deze Pagina