1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Kings.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sphinx, 2 jun 2003.

1. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die halo veel speelt en ook wel halo2 zal kopen is al gewend aan de besturing dus vind ik het wel goed dat ze het niet veranderen.

2. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel effe stellen datr ja ewe mazzelaars zijn om naar de e3 te gaan, maar dat we alles zelf betaald hebben. Ik ben echt een paar duizend piek kwijt geraakt., Heb ik graag voor over, maar het is niet dat het me allemaal in de schoot is komen te vallen. Ik wil daar gewoon zijn als gamer.

Damn heb deel 2 gezien van de E3 show en die is eigenlijk nog wat beter. Met GT 4, onee, dat is voor de Ps2 :) effe kijken voor de Xbox Project Gotham 2, Prince of Persia (dam wat een game), Men of Valor, Thief , Starcraft Ghost plus nog een paar andere. En natuurlijk weer een paar blonde godinnen die zeggen hyoe cool Gamekings wel niet is :)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, vandaag komt Gamekings weer :p
    Ben benieuwd naar Starcraft Ghost , PGR2 en Prince Of Persia

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deel 1 van de E3 heb ik me echt rot geergerd aan die PR-guy van Ubisoft. Damn dat comentaar....Alsof we een stel kleuters zijn. "Je vriendjes worden ontvoerd en jij moet ze reden" Aaaarghhhh...en die kop met die rot smile.....Hoop dat die niet meer voorkomt in deel 2...

Oja JJ, kan je ff een sneak previeuw geven van de nieuwe PU? Op jullie site worden alleen maar valse beloftes gegeven:D

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K vind ook dat ze m gewoon zo moeten houden.
    T enige nadeel vind ik, dat je meteen de kant op rijdt waar je heen kijkt (dus geen sightseeing).

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    maw: Allemaal kijken!!!!!
    /me verlangt naar vrijdag: nieuwe PUdag :D
    waarom lieten jullie maar zo'n klein stukje van de trailer zien? niet dat het wat uitmaakt, ik heb de hele nu al, maar dat was wel een heel kort trailertje over halo 2 :D

7. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    JJ ben je bij de fable presentatie geweest?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    shit! Op The Box is storing sinds vandaag! ik hoop dat dat niet voor altijd is ! Anders nooit meer Gamekings :{

9. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Starcraft ghost zag er grafisch wel bout uit zeg

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    WOEI net gamekings deeltje 2 bekeken vanaf de website, LOL die karaoke! whahahaha van jan en skate, hoezo ownage :D enne ik vond het wel een über aflevering, maarre deze week is er op tv toch een studio aflevering? vnaaf maar ff kieke :D

hmmz...

E3 = Ownage = De shit = über games = power unlimited = gamekings = supah, ga zo door! :)

11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand mee gedaan met die MOTOGP competitie?

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beetje vaag de prijsvraag van deze aflevering, eerst een lulverhaaltje dat ze niemand konden verblijen met hun prijzen daarna de prijzen laten zien en daarna "weet jij het antwoord...(enz. enz.)"

ik denk niet dat er veel mensen op deze vraag zullen reageren

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat er geen Sudeki beelden waren. Of van Knights of the old republic.

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vind de aflevering van deze week echt de bom. Al zie je niet zoveel games al bij de E3, ik lach wel in een deuk om die Dre op die vliegtuig presentatie.
    Dat was gewoon humor die ik op het moment bijna liever zie dan de games want het zuigt echt wat humor betreft op het moment op de tv.

15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lag in een deuk toen die gast met die tatoeages op zijn arm(weet niet hoe hij heet, Dre ofzo) over die gast met 'peper in z'n reet' zat te praten. Verder een leuke aflevering.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat had ik ook al, ik dacht laat ik het eens proberen, maandag gekeken vraag niet gehoord, dacht ik dat ik het gemist had. vandaag weer gekeken, stellen ze geen vraag lkkr is dat.

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja he dat viel mij ook al op. Daarom ging ik speciaal nog een keer kijken :9

zat ie er idd niet in :)

18. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    en de vraag was (tromgeroffel)

In welke stad werd de E3 gehouden?

/edit dat stond nog op de website 8) :confused:

19. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer werd die vraag dan gesteld, ik heb hem niet gehootrd. Dit zetten ze normaal toch niet alleen op de website.

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    die prijsvraag was de vraag van de 1ste aflevering volgens mij.

Deel Deze Pagina