1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Kings.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sphinx, 2 jun 2003.

1. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat JJ op dit forum te vinden is. Misschien moet je het proberen op het forum van Gamekings of de PU.

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is JJ hoor:{

3. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag alweer geen gamekings te zien. Ik vind het heel raar, want anders word het wel altijd uitgezonden en nu ineens niet.

4. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga weer eens klagen. Gouda lijkt lastig te zijn met de computer. Maar ik doe wat ik kan, sorry, soryy. Maar he, overmorgen ligt de DVD van Gamekings in de winkel bij de PU. 50% GK uitzendingen 50% nieuwe stuff die nog niet op TV was. Twee uur lang, ik heb echt gelachen, vooral de bloopers op het end zijn meesterlijk. En die kun je dus uitzenden wanneer je wil.

Maar ik vind het vervelend voor de Goudanezen.

JJ

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet uit Gouda. Ik woon er niet eens in de buurt. Ik heb niks met Gouda te maken.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat die dvd uit 50% materiaal bestaat die de meesten al gezien hebben. Maar koop em toch wel :eek:

7. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer geen Gamekings. Ik begin de hoop te verliezen dat het nog deze week wordt uitgezonden. Nou maar hopen dat het volgende week wel weer wordt uitgezonden. Ik vind het heel raar dat het niet wordt uitgezonden, want ik heb het nog altijd gezien, behalve deze week. Ik ga er i.i.g. niet over piekeren, daar is het te warm voor.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    *zoekt 50% nieuwe stuff.. tot nu toe zie ik iig alleen nog maar gamekings spul :eek:

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waarom kregen de abbonees die dvd er niet gewoon bij:p

maarre jj ik krijg elke keer bij www.gamekings.tv dat jullie bezig zijn met onderhoud. Of ligt dit nou aan mij..

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat ligt niet aan jou. Ik heb die waarschuwing ook. Een aantal providers, waaronder Wanadoo, hebben schijnbaar geen up-to-date DNS servers. Of ze kunnen niet omgaan met het .tv domein, wat me overigens wel vreemd lijkt.

In ieder geval lijkt het me wel handig als dat gefixed wordt.

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb wanadoo maar die site doet 't bij mij gewoon perfect hoor

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd, heb jij zelf DNS serveradressen toegewezen?

13. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb @home maar site doet het prima
    wel traag maarja je kan niet alles hebben

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd welke games vandaag komen, weet iemand al wat?

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jawel, vandaag de PU Awards te zien op Gamekings. Leuke aflevering, helaas geen Xboxworld, maar wel een aantal beroemdheden. Zo zien we ongeveer na het eerste kwartier Judith en Wendy (Munch) lopen en in de Xbox trailer zien we onder andere Hantheman en Netrab. Tussen het publiek tijdens de Awards zijn Shriko en ik nog even kort in beeld.

Kijken dus, nog zes kansen, om 19:00 op The Box!

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heeeeel kort hoor.. en heeeel klein.. maar we zijn op tv geweest! :cool:

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Net als die andere honderden, netjes hoor.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En jij nog later met Dioga, Marius, Gerben en ik denk ook Vincent (van de achterkant) toen die dronken knakker met groen shirt werd geinterviewd :)

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Groen shirt? Ik heb de hele aflevering gezien, maar heb niemand gezien met een groen shirt... :+ Wel iemand die knipoogjes aan de camera gaf... :cool:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die was echt dronken, zei die: "Ik sliep slaap vanochtend en ik trok mijn groen geee t - shirt aan. I love Gamekings( *knipoog* ) ." ;)

Edit: Er liep toch hopelijk geen XBW-er met die "owned by" stickertjes rond ??? :eek: :'-(

Laatst bewerkt: 21 jul 2003

Deel Deze Pagina