1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    een fatboy neemt helemaal niet zo veel ruimte in je kan hem gewoon rechtopstaand in een hoekje zetten en je hebt er geen last van.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik game bijna altijd op me stoel, maar die geeft me een verkeerde houding. De fatboy is heerlijk, maar gewoon te groot voor mijn kamer eigenlijk.

3. JeePee

JeePee Guest

Het stuur kan eraf, en mijn benen passen gewoon onder het stuur. (nu niet denken dat ik klein ben :+ Ik ben 1:80 O-)) En het is de meest chille stoel van ons huis. Hij zit zooooo lekker :)

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu zelf een "nep"-fatboy in zo'n meubelzaak gekocht voor 30 euro. Hij is volgens mij net wat kleiner dan een echte Fatboy maar hij zit zeker wel relax.

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @nightbringer: die linker is in ieder geval heel chill vind ik :)

7. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat laatst in zo'n kleding zaak toch in een lekkere stoel... sooooowwwhe!!!!

als je gewoon acher over leunde bleef bij precies zo hangen dat je precies recht vooruit kon kijken (naar de tv) en als je voorover boog (elebogen op je benen) dan zat je ook helemaal in DE PERFECTE game positie!

... die stoel zal alleen wel prijzig zijn...

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    JPR.G. wat kost zo een seat+stuur ongeveer?
    Volgens mij nog best prijzig als je een degelijke wilt hebben en heb je vaak nadeel dat je hem niet voor pc, xbox en ps2 kan gebruiken. :mad:

Heb zelf gewoon een leren bureaustoel of anders mn bed.

9. JeePee

JeePee Guest

PlaySeat was 299,-
    Driving Force Pro Stuurwiel was 135,-

Mijn stuur is gemaakt voor Gran Turismo 4, en is te gebuiken op de PC en PS2. Qua kwaliteit staat deze op eenzame hoogte, aangezien dit de enige is met een draaicirkel van 900 graden, en een ongelooflijk nauwkeurige Force Feedback.

De Xbox ondersteund helaas geen Force Feedback, dus daar gaat al zo'n 50% van het speel plezier verloren. Van de 360 weet ik het niet, maar daar is ook nog geen (voor mij dan) fatsoenlijk stuurtje. Alleen de PS2 en PC ondersteunen FF (en de PS3 en 360 waarschijnlijk ook)

Het Gran Turismo 3 stuurwiel, met FF en een draaicirkel van 180 graden is ook best goed, en (slechts) 80,- Die had ik eerst, maar deze heb ik omgeruild voor het GT4 wiel.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Welke meubelzaak?

11. alibi

alibi Guest

mijn game stoel! dit is pas gamen!! maar met knallen zit ik toch ook wel op de bank.

12. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mmm ga ook maar is zo'n fatboy bestellen:9

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ben ik ook van plan, maar dan wel zo een "nep" fatboy van €30...
    als ik weet waar die te krijgen is tenminste ;)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja die zoek ik ook nog, anders raakt mijn kamer zo vol. om nou stoel te kopen. heb wel bank, maar zeker als vrienden langskomen is wel handig om zo'n zak te dumpen. laat maar weten als je gevonden hebt O-)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn ouders hebben besloten dat ik ook zo'n neppe krijg:mad: omdat ik al een deel van mijn tv heb gehad voor mijn verjaardag.

Ach ik krijg er in ieder geval wel 1, maar jammer dat het geen echte is.
    edit// bij leen bakker hebben ze nu een zitzak in de aanbieding voor 50 euro, maar deze lijkt niet echt op een fatboy.

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    wat the fuck maakt dat nou uit? precies dezelfde zak alleen op de een zit een label waar Fatboy opstaat..:)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, maar ik denk dat het kwalitatief ook wel wat beter is;)
    Ik denk niet dat ze er zo ontzettend veel winst op willen maken!

18. JeePee

JeePee Guest

Ik niet. Ik houd mij controller gewoon onder mijn stuur. Enne, ga GT4 eens heel snel uitspelen op goud :+

19. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik liever een stoel heb, maar zo`n fatboy vind ik eigenlijk gewoon veels te duur.

Deel Deze Pagina