1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game Stoel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door J_vloon, 17 aug 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is ook nog eens 150 euro voor zo pyramat :eek:

dan ga ik liever voor die ikea stoel van de vorige pagina :D

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Iets minder als 30 euro bij de IKEA.

Maar ik had een iéts andere.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zag bij de blokker een of ander klein lounge-stoeltje.. zag er ook wel lekker uit om in te zitten, alleen niet gekeken hoe duur verder ofzo.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die Ikea stoel was net op de reclame: €24,95

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :p volgens mij had ik hier ook al een topic van gemaakt xD als ik morghe tijd heb maak ik wel een foto van mijn stoel die zit masterlijk bij american seats ofzo weg.

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. ok...

Eeen game stoel:

Na druk dus op stoel.

7. J_vloon

J_vloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja lijkt me wel fijn.

maar ik zat te denke bij die fatboy's zit je dan niet heel laag op de grond
    want mijn. tv staat op een kast van ong. 90 cm ofzo hoog en dan zal ik t denk wel in me nek krijge?
    want ik game op niet verder dan 1.5 tot 2 meter afstand

8. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zit eraan te denken om zo'n fatboy aan te schaffen. Eerst 1, later misschien een tweede. Als dat lukt qua ruimte.

Kun je op zo'n Fatboy ook nog een beetje normaal met z'n 2-en 'zitten' / gamen? Of is dat geen succes?

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    misschien leuk verjaardagskado zo'n fatboy:)

10. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Die fatboy's zijn helaas kenkerduur, doch zit ik er wel over na te denken om er een aan te schaffen, lijkt me erg chill gamen/film kijken.

11. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf een groot bed met veel kussens tegen de muur zodat het ook lekker ligt, en heb de ikea stoel die sparkle heeft ook in mijn kamen maar wel in een zilver kleur ;)

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Geen goed idee om een fatboy inkoopactie te openen? Hier 130 euro als we er 10 of meer bestellen :D

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    is het niet gewoon een dichtgenaaide zak met een berg korrels erin?
    voor ik daar 130 euro voor ga betalen mogen ze ook wel even aan mijn zak zitten.

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe :cool:

Playseat vink niet zo, khad er een jaar lang één, maar die ging me vervelen.. Zit nu gewoon met een groot ikea-kussen op me bed, veel variatie mogelijk.

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    doe een fatboy :)
    die zitten uber chill !

16. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook opzoek naar een chille gamestoel/zak whatever :p Het liefst toch een Fatboy, alleen ik weet niet of hij in me kamer past. Ik heb namelijk naast me bed nog maar een metertje ruimte :p. Ongeveer 1,10m bij 3meter qua ruimte. Is het dan nog steeds handig om een fatboy te kopen? Mischien rechtop zetten ofzo.. of gewoon neerflikkeren of whatever. Weet iemand een goed ideetje qua zitzak? Maby de junior zitzak (of zit dat voor geen meter?).

Of kent iemand anders mischien nog een leuke gamestoel, of een alternatief van de zitzak?

Anyone?..

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    IK wil je graag helpen maar ik heb het merk er niet van. Ik heb laats een fatboy gekocht (precies het zelfde als fatboy, maar dan zonder dat fatboy logo) koste 30 euro, en heb hem nieuw op marktplaats.nl gekocht :) En ja, het maakt niet uit hoe die zak ligt. Hij past er vast wel tussen. idd gewoon neerflikkeren ;) dat werkt het beste :)

18. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat ik er eentje ga kopen, maby ff bij marktplaats kijken of ze van die nep dingen nieuw te koop hebben staan.

En wat je zegt over me kamer, moet denk ik wel lukken. Zou ik alleen niet het probleem krijgen dat de zak te hoog is ofzo? Want me tv staat ong op 80cm hoogte (op een gewoon normaal TV tafeltje). Niet dat als ik op me zitzak zit, dat ik al 1m hoog zit ofzo :p. Daarnaast zit ik ongeveer 2meter van me Tv af.

Ik hoor wel wat jullie erover denken, heb namelijk niet zoveel ervaring met zitzakken hehe ^^

EDIT: Na 1 minuutje zoeken op google heb ik gevonden hoe die ''nep'' fatboys nou heten. Namelijk: Sit & Joy. Op Marktplaats te vinden (bij zoekfunctie): ''Sit Joy''. Die dingen zijn zeker goedkoop, en ze hebben ook een stoel-vorm zitzak. Ik vind het er wel skoftig uitzien. Maby ff kijken of ik er eentje kan krijgen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan die fatboy ook gewoon onder je bed doen hoor :eek:

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    die fatboys zijn wel duur als de hell dat wel, als je er een koopt moet je natuurlijk de grootste hebben en zoals ik al zei

duur als de hell.

Deel Deze Pagina