1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamefanaten worden steeds ouder..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 14 mei 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Me is 14 en aangezien mensen van mijn leeftijd niet echt een hoog bedrag op hun rekening hebben (Ik in ieder geval niet 8)) hou ik het meestal bij ruilen/verkopen.

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm... "Gamefanaten worden steeds ouder"...

Ik heb het even getest. Heb zojuist in de spiegel gekeken en ben inderdaad een paar uur ouder dan een paar uur geleden.

Dit kun je extrapoleren naar andere gamefanaten en aldus is het wetenschappelijke bewijs geleverd dat gamefanaten steeds ouder worden.

:+

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu en dan ..... dan is het inderdaad geen lifestyle. Maar we hebben het hier over gamefanaten. En die gamen meer dan "zo nu en dan".

Wat mijzelf betreft. Ik game meer, dan dat ik tv kijk. Ook schaf ik regelmatig games aan. Lees diverse bladen. Ben actief op gameforums. Volg de nieuwe ontwikkelingen. Heb heftige discussies over de kwaliteit van consoles en
    software. Kijk hoopvol uit naar de Xbox2 etc...

Of dit een levensstijl is??? Ik ben overigens ouder dan 36 jaar.

4. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Hiernaartoe gaan 8) ---> heb ik ook gedaan, check me sig voor mijn forum! _O_ ;)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Kan wel kloppen dat gamefanaten steeds ouder worden.. worden steeds meer spellen gemaakt en heel verschillende. oorlogsspelletjes enzo zijn niet echt voor kinderen. Aan de andere kant werden de allereerste spelltjes zoals Pong enzo toch ook niet uitsluitend door kinderen gespeelt?

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    :+ Jij hebt gelijk, maar ik had meer gelijk dan die andere :p

Deel Deze Pagina