1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, die site is echt briljant qua beroerdheidsgehalte... :mad:

    dat heb ik eerst ook gehad, dan moet je zoiets als norton internet security even uitschakelen voor je de stream opstart... dan doet hij het gewoon :D
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren weer even gekeken, ik vind het toch wat minder dan eerst nu. Echt uitleggen uitleggen waarom, kan ik niet. Gisteren dacht ik ook eens even te gaan chatten met een paar gamekings op die tmf site. Leek me wel lol voor een keer. Nou zeg wat een tering zooi daar zeg. Ik heb nog nooit zo'n grote bende op internet bij elkaar gezien. IN die chatbox praatte iedereen door elkaar heen, die gamekings die waren aan het picknicken ofzow. (ze waren iedere keer weg) En er waren een stelletje mongolen bij. (200 lui in een chatboxje)
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets te vragen hebt, moet je dacht echt privé doen. Het is inderdaad een zooitje. Wat wil je ook, je zit met meer dan 100 mensen in de chatroom.

    Ik begrijp gewoon niet hoe ze die afleveringen hebben beveiligd. Je hebt dus een directe link naar de stream:

    http://stream.2003.02.garnierprojects.com/tmf/games/GKVI 01 WMV 8 512.wmv

    Maar hoe krijg je dit gedownload op je pc? Streamprogramma's werken niet..

    Ik hoop gewoon dat ze de nieuwe en oude afleveringen een keertje online gooien zodat je ze ook gewoon kan downloaden, want met streams schiet ik weinig op.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    die link is van de eerste aflevering van het vorige seizoen... maar kan je niet "doel opslaan als" gebruiken?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ondanks dat het programma 1 uur duurt ipv 0,5 uur, heb ik het idee dat je veel minder games ziet.

    Waar is Rogier trouwens gebleven?
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] Ehhhmmm.... heb je het zelf eens geprobeerd? Ik ben echt wel op doel opslaan als gekomen. Als je het met Firefox probeert, krijg je niks. Als je het met IE probeert, krijg je een mooi WVX streambestand, waar je niks mee kunt. Ik heb al met Real7ime Recorder, ASFRecorder, SDP en HiNetRecorder geprobeerd de stream op te nemen, en nee dat lukt niet.

    Gamekings is nu welliswaar een uur, maar netto is het 45 min. Op The Box was het ongeveer 32 min zonder reclame er tussen door. Daardoor leken de afleveringen op The Box langer te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Koet!
    Gemist!
    Was het nog boeiend? E3?
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu is het pas afgelopen hoor. :p :b:

    Of mijn tijd staat verkeerd.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Pre-E3. Wat reviews: Trauma Centre, Aeon Flux, en wat nog meer? En een preview van Ninety Nine Nights. Wel leuk om te zien.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze lieten niets over de PS3 zien terwijl ze wel de persconferentie van Microsoft en Nintendo gedeeltelijk lieten zien....raar.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze waren mega enthousiast over de Microsoft presentatie. De aangekondigde games en de toekomstige Live opties met Vista waren ze positief over. Hoewel ik zelf enthousiast was over Nintendo, waren zij dat niet echt. Te mainstream was de kritiek.

    Maar ze waren wel kritisch over Sony naar aanleiding van een pre-pre-E3 iets...Ik hoop dat ze na die persconferentie van de PS3 dat ding gaan kraken.\o/ (xboxfanboy heeft gesproken)
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn de uitzendingen nu en waar? Op dinsdag begrijp ik?
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Om 9 uur avond dinsdag, en op zondag herhaling 12 uur middag, en 22.00 uur
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings is top! echt geweldig;) Top dat ze zo positief waren ovr xbox.
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    INderdaad... waar is rogier gebleven ? hij was wel cool
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeiden ook dat N3 pas na de zomer in Japan uitkomt, maar die game is toch al een tijdje uit in Japan?

    Of heb ik het verkeerd gehoord?
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Viel mij ook op ja. Maar ja, je weet niet hoe lang geleden ze dat stukje hebben opgenomen.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer nieuwe ep gezien. Zaten wel leuke games tussen :)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuke aflevering. Alleen ze moeten misschien de meningen die ze in de PU geven en de meningen in Gamekings even met elkaar afstemmen.

    In de PU was de console PS3 goed, maar de games nog niet op een enkele game. En in Gamekings zeggen ze vervolgens dat de PS3 games vet waren.
    Met als dieptepunt dat Steven beweerde dat Gran Turismo HD veel mooier was dan de Xbox 360 games. :{
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die command en conquer ofzo gamne wel heel erg lijp word

    er komen zoveel vette games uit maar ut is nu alemaal zo magertjes

    ze hadden het best wel een beetje beter kunnen verdelen
     

Deel Deze Pagina