1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die review van Fifa was be-scha-mend. Het kwam totaal niet geloofwaardig over, ik heb me zitten ergeren aan het geslijm. Géén enkele topgame is zo lovend ontvangen en dan Fifa ineens wel? Yeah right.
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ze gaven ook niet echt goede argumenten, en persoonlijk vind ik hem ook niet zo veel beter...
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, "Ik durf het haast niet te zeggen, maar deze Fifa is geweldig!". En dat soort shit zeiden ze de hele tijd, maar waarom??? Je zag amper wat van de game...
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach jah, programma wordt onder andere gesponsord door EA
    Dan gaan ze Fifa niet de grond instampen...
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Gamekings en PU zijn gesponsord door EA, belachelijk dat ze daarom niet durven te zeggen waar het op staat. Niets ten nadele van Fifa 2007 current-gen, maar wat maakt het spel dan zo denderend? Wat heeft de game dat de laatste versie niet had?
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Boris was wel weer onzinnig bezig met die preview van Splinter cell, Jan is de man, heeft tenminste verstand van zaken.
    Ik vond het wel goede aflevering, met best interessante games te besproken zijnde.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap hem wel, ik heb het ook wel een beetje met splintercell gehad, wat ze er dan ook aan veranderen, ik heb het wel een beetje gezien. Maar om de game dan de grond in te boren gaat me te ver.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ze worden zo een beetje door elke uitgever gesponsort dus dan zou elk spel goed moeten zijn. Bovendien hebben ze de Fifa van 2005 en eerder ook altijd behoorlijk afgekraakt.

    Ik wil me niet in de discussie mengen of Fifa 07 nu wel of niet goed is maar je argument dat ze niet durven te zeggen waar het op slaat, slaat imo nergens op.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Speak for yourself, ik heb Fifa 2007 op de PS2 en PC gespeeld en het is gewoon niet denderend. Beter dan Fifa 2006, maar die reactie bij Gamekings was overdreven. Alsof het een revolutie in de voetbalgames wereld was. EA is een van de hoofdsponsoren van Gamekings en de PU. Dat speelt zeker mee, en tijdens Fifa 2005 was EA nog niet de hoofsponsor van de PU.
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook al was het echt zo goed. Het is gejat van PES, gaven ze zelf toe. Dus moesten ze zeggen "dit is de beste Fifa tot nu toe, maar gejat van PES" en vervolgens "wacht op PES6, die wordt beter dan deze FIFA"...;)
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste heb ik gemist.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    edit//laat maar
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik het programma beter te kijken vond, toen het nog een half uurtje duurde. Nu word er steeds meer flauwekul bijgedaan die niets toevoegd en enkel als opvulling diend. Ook worden er te veel lame games getoond en die 3 reclame blokken trek ik ook niet echt
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    *mee eenscht

    Echt, soms hebben ze van die kutgames in het programma. Waarom bespreken ze die games überhaubt? In de journalistiek zijn negatieve dingen vaak echt nieuws. Maar niet in de gameswereld, wij willen beoordelingen van spellen die echt het spelen waard is. Niet van spellen die eerste klas poep zijn, dan checken we het internet wel even.
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat beeldmaterieel wat ze laten zien is soms wel van een erg slechte kwaliteit valt me de laatste tijd op. dat is vooral bij Dark Messiah of Might & Magic het geval of die game ziet er gewoon niet uit, maar dat betwijfel ik omdat de game op de Source enigine loopt.

    Edit: spelfout |:- :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt idd aan het beeldmateriaal. Heb de demo hier op mijn PC staan en die draait op max, spel ziet er gewoon prachtig uit....niks op aan te merken :)

    Wat mij opgevallen is dat de PU vaak de V-Sync af heeft staan tijdens het tonen van PC materiaal, waardoor je dus tearing krijgt en dat is ook duidelijk te zien in het programma. Dus misschien dat ze daar bij Gamekings maar even een systeem-upgrade moeten gaan doen zodat ze de spellen in volle glorie en met V-Sync kunnen tonen :)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje van company of heroes zag er bij hun ook niet uit, zo sloom en haperig, nou zag ik coh giste bij gammo en daar liep ie wel soepel.

    zo geven ze echt een verkeerde indruk van het spel
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, daarom zei ik al : tijd voor een systeem-upgrade bij Gamekings 8)
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Begin me echt te ergeren aan Boris .. Laatste reviews van hem zijn echt bagger en ook nog eens niet serieus.
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    same here,en alsof 1 dikke slome gast nog niet genoeg is komen er nog eens 2 van die sufkutten bij (melle dennis) breng liever dre terug
     

Deel Deze Pagina