1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah precies, ik zit niet te wachten op minutenlange recensies van Jaws en Flight Simulator. Wat kan mij die troep nou schelen, ik wist uberhaubt niet eens dat er een Jaws spel in aantocht was.

    En die nieuwe gast (Dennis), nou nou wat is dat voor een suffe lul. Die gast ontbijt volgens mij met bier door zijn cornflakes. Om de 2 zinnen gaat hij weer een 'pilsje pakken'. Plus die rare gebaren met zn handen 8) Zeg nou maar wat zinnigs over het spel. Krijgen ze tassenvol aanmeldingen voor een nieuwe Gameking en dan nemen ze HEM aan, ongelooflijk :lol: Ik twijfel echt over zijn verstand over videogames
     
  2. Kinky-Rock

    Kinky-Rock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaah dat is zoo waar! die dennis is echt vaag hij past er ook niet echt tussen.. maar goed late we em nog een paar weke de kans geven om er wat van te maken, voor dat we em helemaal af zeike! :p Als ie zo blijft dan hoor je wel van me.

    Kinky-Rock
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft er iemand vandaag (5 juni) Gamekings gezien? Ik wil namelijk weten hoe die muziek heet die ze lieten horen bij de presentatie van Starcraft 2! :eek:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgende week assassin's creed preview :D
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    dennis >>>>>>>dat nieuwe jochie

    wat een debieltje is dat man, dennis vind ik nog wel grappig, liever dan die irriitante ruben en dat ventje
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand enig idee? :eek:
     
  7. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuhm..... nee geen idee, sorry!
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    *Schopt omhoog

    Ik zag vandaag Stefan aka Agoris langskomen bij Gamekings.
    Hij verloor alleen wel... 8)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat was al bekend. Handewasser was net iets te goed.
     
  10. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch bij PGR3? Of haal ik nou dingen door de war :p
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup. Ik blijf Skate een toffe gast vinden, moet echt terug komen bij de PU.
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn manier van presenteren blijf ik toch een beetje raar vinden.
    hij komt wel heel spontaan/enthousiast over, maar wat hij met zijn handen doet :confused:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanaf morgen avond weer op tv! TMF 21:00 :thumbs:
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Mooi :). Altijd wel tof om te kijken.
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen.

    De informatie over de games is gewoon oud te noemen, dit komt natuurlijk omdat dit allemaal een aantal weken, of misschien wel een aantal maanden geleden is opgenomen.

    Toch vind ik dat een beetje jammer, maar voor degenen die de internet berichten niet lezen is het natuurlijk fijn om een beetje up to date te blijven en dat is wel heel aardig gelukt met deze aflevering denk ik.

    Ik ben benieuwd naar de aflevering van volgende week!

    Trouwens, op een gegeven moment stonden skate en nog zo'n flapdrol op een kermis in America (één of ander boeren dorp hier in NL) op de kermis, wie was die kneus die naast hem stond? Ik hoop toch niet de nieuwste gameking.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh stefan ofzo.. dat is de camera man vaak volgens mij.

    Vond het ook maar oude informatie... de opnames van ubisoft zijn alwer 1-2 maanden uit.
    Zo ook de blizzard invitation.
    Zorg dan voor een review van mercenaries 2 bijvoorbeeld. Daar hebben we tenminste iets aan.

    Je zou zo'n soort programma toch moeten kijken voor het nieuws.
    Goed het is dan wel leuk om te kijken maar dat neemt neit weg dat ze het wel wat actueler mogen houden.

    Niet alleen deze aflevering. Dat is zo en zo wel, alleen nu valt het natuurlijk extra op omdat het seizoen net weer is begonnen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand die weet wanneer er een herhaling is van de aflevering die vanavond komt. Gaat namelijk over Firstlook, kijken of ik me zelf kan zien. Maar voetbal gaat voor dus kan hem niet zien vanavond.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Afleveringen van tv worden de volgende week op de website geplaats zodat je daar zovaak als je wilt de afleveringen kan herhalen. Volgende week dinsdag dus op website.

    Daarnaast zijn er ook nog op tv herhalingen maar die dagen/tijden weet ik niet mijn hoofd. Misschien dat je die kan achterhalen op www.tmf.nl

    edit:

    bron
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008

Deel Deze Pagina