1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Maandag om 8 uur moet je gewoon kijken!
     
  2. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    nu kijk ik denk ik 2 of 3 keer
    vrijdag 8 uur
    zaterdag/zondag 3 uur
    maandag 8 uur
    en vandaag was het ook nog om 3 uur (gelukkig want ander had ik het cker gemist)
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    op donderdag is het nie.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik vind die skate echt te zielig, wannabe streetnigga denk ?
    maar verder zijn die andere gasten wel vet :D
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    gamekings roeleert
    ik heb allen dat e-mail adress niet meegekregen voor die prijsvraag weet iemand die?
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het maar een waardeloos programma, die gasten vinden zich een beetje te interessant imo. Maar ja Gammo is ook 3x niks. Enige wat interessant is zijn de game beelden.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is vond de eerste aflevering van seizoen 4 ronduit belabberd!! Ze lieten oude games zien, de helft van de crew was er niet, en het ging meer over de Amped Challenge in plaats van games. Je zou het beter Amped Kings kunnen noemen.
    Ik hoop dat de volgende afleveringen een stuk beter worden.
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    gister was het er nie.:confused:
    komen ze alleen maandag of elke dag?
    sorry, volg het nie echt meer.
     
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee voor jou zouden ze beter de hele aflevering of nog beter het hele seizoen aan Nintendo kunnen wijden. Ik vond die Amped special wel aardig(vooral het echte boarden dan) Die specials vind ik altijd wel leuk en grappig. Als je het puur voor de beelden van games doet kan je beter naar Gammo kijken.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vorig seizoen liepen ze zo'n beetje altijd achter de feiten aan (om het zo maar even uit te drukken). En het mobile gaming was echt vreselijk, daar werd veel te veel aandacht aan besteed.

    Het is een leuk programma, maar ik wou dat we hier zoiets hadden als G4 in Amerika. Daar is Nederland helaas te klein voor en als het al kwam zou je ervoor moeten betalen.. Jammer maar helaas.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar slaat dat nog toch weer op?? Dat zeg ik toch nergens? Bij een gameprogramma is het toch de bedoeling dat het merendeel over games gaat en niet het merendeel over die gasten die meedoen aan de Amped Challenge? Lijkt me logisch toch? De meeste roadtrips van Gamekings zijn altijd erg gaaf en ze duren ook niet te lang. In tegenstelling tot die Amped Challenge. Kijk en als ze nou nog veel van Amped the game lieten zien, dan had ik het niet eens zo heel erg erg gevonden. Al hoewel de roadtrips van Gameking (de E3 en de Tokyo Gameshow specials uitgezonderd) duren ook veel korter en geven meestal alleen de nuttige info. In tegenstelling tot de Amped Challenge waarbij een paar gasten wat over hun skills met Amped en hun boardskills vertelden. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik vind het niet nodig dat bijna meer dan de helft van het toch al redelijk korte programma daar aan besteed word.

    Agree!
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik ken G4 niet, maar dan kunnen ze dat hier toch ook wel uitzenden ondertiteld en wel?
    ik denk niet dat wij het op een ander net kunnen ontvangen...
     
  13. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Ah, de nieuwe aflevering is weer zoals we het kennen,,, de egte shit duz
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K heb vandaag gekeken met een paar maten erbij, was best lachen.
    Vooral met die DDR shit, die gozer was echt supersnel, opeens waren Dre en die andere gast aan de beurt LOL supersloom en werden ze uiteindelijk eruit gegooid.
    S.T.A.L.K.E.R zag er goed uit en Ninja Gaiden was natuurlijk de shit :)

    toppie!
     
  15. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    jammer dat ze altijd van die irritante woorden als 'dope' en 'die game is de shit' gebruiken, praat gewoon normaal nederlands :{
    voor de rest wel leuk programma, ze moeten alleen niet zoveel kloten, dat is niet grappig :) zoals vandaag bijv.
    komt er zo'n review van een boksspel, gaan ze daar de hele tijd elkaar lopen meppen waardoor de review 2 keer zo lang duurt
    als ik wil lachen kijk ik wel naar een programma dat daarvoor bedoeld is, niet een gameprogramma :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe ik vind het wel lollig, geeft een leuk sfeertje erbij ...
     
  17. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Die skate weet echt niet waar hij het moet zoeken. Als hij bijv. vraagt hoe het zit met de trainingsfunctie zit hij met z'n hand steeds zo'n "yo"-gebaar te maken alsof hij aan z'n homiez vertelt hoe hard hij die sma heeft gepakt gisteren... ik kan daar echt niet meer dan 3 minuten naar kijken. Dat verpest de show een beetje voor mij.

    Die andere gasten geven doorgaans op een redelijk normale manier hun eigen mening (die niet voorgeschreven wordt door de producer). Dat is dan wel weer cool. Om niet te zeggen "dope shit". ;)
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    gamekings is om te lachen als ik een games programma wou zien kijk ik wel naar gammo...
    Het enige domme is als skate gaat zeggen, whoehoehoe omdat het zon eng spel is, dan denkt volgens mij iedereen: ...? ben je gek ofzo? maarjah verder ownt deze vette shit gewoon de pan uit, ze hebben gewoon vets in de petto
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind die skate af en toe wel een irritant mannetje. hij heeft wel een droge kop en heeft som wel een leuke opmerking maar het meerendeel is gewoon lomp. en die rogier ofzo, das echtr een loser, zo'n nep gengster.
     
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    skate is the great....ik vind hem juist wel lache,enigste irritante vind ik die kleine tripjes enzo....doe dan alleen de grote zoals e3....daar heb je echt wat aan.
     

Deel Deze Pagina