1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ahhh, de GOODIE HUNT is terug!!!
     
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou de goodiebag niet willen hebben...meestal zit er alleen maar rotzooi in zoals pennen en buttons enzo
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vindt GK wel een leuk programma, behalve als ze zichzelf teveel op de voorgrond gaan plaatsen.
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Gamekings net gezien :D Half life 2 word echt zóó vet!!, en de goodie hunt zak is dit jaar voor mij! (hopelijk)

    Greetz
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of je de begintune van gamekings ergens kan downen???
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind gammo een stuk beter dan GK.....ik kijk een programma om de games en daar wat beelden van te zien en niet naar een stelletje figuren die zichzelf belangrijker vinden dan waar het programma omdraait.......en idd leer nederlands praten.....
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    bij gammo vinden ze bijna ieder spel erg goed, ze gevn nooit kritiek waar je wat aan hebt
     
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Gamekings dus echt wel beter. Ze geven tenminste wat informatie over een game. Bij Gammo laten ze het 10 sec. zien en daarna gaan ze verder met het volgende spel. En ook vind ik Gamkings echt veel leuker om naar te kijken. :)
     
  9. Gammo is lame as can be.
    GameKings roeleert de pan uit.
     
  10. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    vind die gast van gamekings maar een mongool.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja er zit tenminste humor in

    en het is cker geen mongool
     
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij gammo geven idd nooit tot zelden kritiek.....die haal ik wel van Xboxworld.nl of gamespot.nl. Op de mening van GK zit ik al zeker niet te wachten, die vorm ik zelf wel. Wat ik wel belangrijk vind zijn gamebeelden en niet van een stelletje heikneuters op de bank.
    Er worden al zoveel meningen en reviews gegeven dat ik het fijn vind dat er een programma is als gammo, waar je gewoon naar de game kunt kijken en kunt zien of het er goed uitziet.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat ze bij gamekings genoeg gamebeelden laten zien
    bij gammo herhalen ze de beelden vaak
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Gamekings is quasi cynisch en best grappig. Echt een programma. Gammo is meer een informatief programma.
     
  15. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Gammo heeft alleen een Voice Over , bij gamekings zie je die gasten chillen op een bank en kletsen over games en dat doet het hem denk ik.
    Je ziet hoe ze het spelen e.d
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heeft allebei ze voor en nadelen. Bij de een is het serieus, bij de ander fun. Bij allebei krijg je beelden van de game te zien, maar bij GameKings wordt een review daar gespeeld, en bij Gammo krijg je soms alleen maar een trailer. Gammo, die keren dat ik heb gekeken, heb ik nooit iets negatiefs over een game gehoord, ondanks het soms toch een slechte game was. Bij GameKings doen ze dat wel. GameKings lijkt soms af en toe een stel lol hebbende maloten, maar ze geven je wel de goede indruk van een game. En toen ze Superstar oid voor de ps2 reviewde lag ik dubbel. Zien hoe ze meezongen, daar zou je bij Gammo een suf trailertje van zien en een saai beeld van krijgen.
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond komen ze weer op The Box om 20.00 uur !!! _O_

    Vrijdag 09-07-2004
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings is juist lachen, starhunt in LA was echt lachen, toen ze voor dat huis stonden van die gast van de godfather, echt prachtig :D Gammo is zo'n serieus saai programma waar ik bijna bij in slaap val. Steven vind ik trouwens één van de beste gasten van gamekings, die kan gewoon goed vertellen enzo
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol waarom is er een muziek clip op, WAAR IS GAMEKINGS!!!! tis al 8 uur geweest en de reclame ook al
     
  20. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    JA HE !! :{
    Ik zit hier op de tv te slaan !!!


    WIJ WILLEN GAMEKINGS WIJ WILLEN GAMEKINGS !!! _O_ _O_ _O_
     

Deel Deze Pagina