1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Whaha :D Heel vet filmpje _O_

    Zo erg vind ik het niet dat het naar TMF is verhuist, dan kan ik het tenminste ontvangen.
    Zolang ze geen smsbalk op het beeld drukken, vind ik het allemaal wel best.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  2. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    The Box en TMF zijn beide van MTV Networks dus kwa opzet en commerciele doeleinden verschillen ze niet veel. Ze zijn er beide om winst te maken.
     
  3. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Word dit nog herhaald? Want ik kan vrijdags nooit kijken :mad:
     
  4. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet bijna zeker van wel (deden ze eerst ook altijd), en je kan de afleveringen later altijd nog terug vinden op internet... dus genoeg mogelijkheden om het nog eens te zien
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar je ontkomt niet aan commercie. Ze hebben zelf niet het geld om een onafhankelijke gamezender op te starten. Ze hebben gewoon zulke zenders nodig om deze programma's te kunnen maken.

    Het zou wel erg lame zijn als ze nu EA de hemel in prijzen omdat TMF altijd alles met EA doet, en zij dat ook ineens moeten doen. Want dan is het gewoon een 30 minuten langdurende reclamespot !
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat gaat zeker weten niet gebeuren. Maar ook jij kunt niet ontkennen dat EA niet alleen maar bout games maakt.
    Nee, ze zijn afhankelijk van TMF, maar hun meningen zullen nafhankelijk blijven.:)
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Snap ik, maar juist TMF is de kutste zender van alledrie. Ze verneuken het beeld door al die sms shit enzo.
     
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze ook nog wel een bod krijgen van MTV .
    MTV toont de laatste tijd veel intresse in console gaming . _O_
     
  9. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer een vette Gamekings hoor!!
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja verwachte jamba gezeik en chat. Maar gewoon normaal gebleven (thank god).
     
  11. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, te weinig tijd dat ze iets over één bepaald spel kunnen vertellen...:{
    beetje afgeraffeld... & ze zullen waarschijnlijk nu elke EA game de hemel inprijzen om er te blijven... Vind het niet echt de moeite waard om daar uit te zenden...:{
    Bah... NL'se zenders zuigen... SBS6 met z'n "Op het nippertje" & "klote-typische-stem" & ik ga maar niet verder
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon normaal gebleven?? Er zit 8 minuten reclame tussendoor. Het duurt maar 2 x 10 minuten. Op The Box duurde het gewoon 30 minuten zonder reclame. Daarin ben ik erg teleurgesteld. Heel veel korte reviews en er worden te veel spellen besproken die allang uit zijn. Had er meer van verwacht. Jammer.....
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké, het is redelijk gebleven maar ik ken betere tijden... :'-(

    /Edit

    Ik hoorde aan het begin iets van Battlefield 2(Niet die afgeraffelde versie van de Xbox en zooi, niet dat ik er iets tegen heb).
    Ik keek zo van "Oh... Ff checken..." Keek heel ff op Veronica(Topgear)& ik checkte terug en BAMMM... ja blablabla voorbij... Het was ongeveer 1 minuut terug dat ik zapte... Was vroeger wel hééééééél veel uitgebreider... TMF: The Main Fuckup...
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Helemaal mee eens, de gamekings 'touch' is weg vind ik, en een ander groot gemis is dat www.gamekings.tv vervangen is door www.tmf.nl, en die site is een stuk minder...
     
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    Heb het goed voor met Gamekings maar... WAAROM TMF!!!??? :'-(
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, en de oude afleveringen zijn niet meer te downloaden... echt jammer.
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu jullie het zeggen is het wel een punt. Maar ik doelde meer op dat Br33ZaH gehalte wat ik had verwacht :). Zéér korte stukjes idd.
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en volgens mij duurt de uitzending ook minder lang nu. Kort zijn de stukjes zeker, en ook een beetje oppervlakkig. En je ziet weer hoe commercieel TMF is, toen GK bij de The Box was, was er geen reclameblokje. Waarom is GK eigenlijk weggegaan bij The Box?
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat weer aan de € ligt.
     
  20. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind het niet echt zo erg veranderd dat het programma er slechter op is geworden... :{ misschien wel dat het programma iets korter is en dat er een reclameblokkie tussen zit, maar das niet zo heel erg, het blijft een puik programma :)
     

Deel Deze Pagina