1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh Het wordt allemaal ff snel oppervlakkig gereviewed en crap... Niet echt veel meer aan:{
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Teleurstellend games-tv avondje gisteren... eerst dat MTV drama, daarna Gamekings, was wel saai allemaal. Geen humor... Hopen dat ze die E3 wel weer 'ouderwets' gaan opnemen...
     
  3. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik zit te wachten tot 13 Mei, kom ik erachter dat het nu de 14de is...
     
  4. pls_devil

    pls_devil Guest

    tja, da's pech hebben. ongeluk op vrijdag 13 misschien? :cool:
     
  5. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaard alles. O-)

    Zijn de afleveringen van GameKings nog steeds te downloaden?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd man. Ten eerste begon het al om 21.05, omdat om 21.00 moviefacts begon waar niemand zich voor interesseerd, en als het dan net eindelijk begonnen is krijgen we na een paar minuten gewoon 8 minuten reclame!!!!!.
    Het was om 21.31 afgelopen.
    31-5 min = 26 min-8 min reclame = 18 min games!!
    Bij the box was dat 30 min!! Lekker genaait zeg.
    Dat programma is gewoon naar de klote. Oude games, korte en slechte reviews. Slaat nergens meer op. Zegt Skate nog: ''eindelijk hebben we hem dan binnen, Brothers in Arms''. Ik dacht dat BIA al een tijdje uit was.
    Zal leuk worden met de E3, alle die games in 18 min per week er in proppen. Zonde dat zo'n leuk programma verkloot is.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  7. pls_devil

    pls_devil Guest

    weet iemand of gamekings ook in belgie word uitgezonden :confused:
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben daar TMF België toch? Zoja dan geef ik je weinig kans maar als je digitale televisie hebt kan het wel. Of schotel.
     
  9. pls_devil

    pls_devil Guest

    nop, k heb geen schotel, ma kan je gamekings ergens op het internet bekijken?
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat komt denk ik gewoon doordat die aflevering veel eerder is opgenomen.

    Ik vond het ook wel een klein beetje tegenvallen. Maarja het is de eerste aflevering van het seizoen op een nieuwe zender, dus nog tijd genoeg voor verbetering.
     
  11. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken kon dit op www.gamekings.tv, nu niet meer.
    Gamekings.ownage.nl bestaat ook al niet meer...
     
  12. pls_devil

    pls_devil Guest

    shit...k zal es effe op t internet zoeken, ma die kans is klein, tennzij iemand een website weet waar ik gamekings kan vinden _O_
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moeten die reclames toch steeds langer worden, je wordt er schijthemelziek van, waardoor je op den duur toch minder gauw naar zo'n programma kijkt.
     
  14. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die sité van TMF te eng om er te kijken of ze te downloaden zijn maar waarschijnlijk niet omdat ze weer "winst" willen maken:{ TheMajorFuckups |:-
     
  15. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    *www.tmf.nl
    *Doet hand voor ogen.
    *Steekt wijsvinger uit.
    *Drukt op Enter.
    *Hoord Destiny Chids - Girl.
    *Rent gillend de kamer uit.

    Met een enorm lange stok heb ik het geluid uit kunnen schakelen.
    Met walging scroll ik door de niet navigatische site van TMF heen.

    Hmm... als je op Games klikt komt dat filmpje over GameKings maar meer ook niet.
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja TMF heeft een ernstig kutte site. Daarnaast vond ik de Gamekings aflevering van gister een beetje gerushed.. leek wel alsof alles er snel doorheen moest normaal is het veel relaxder. Beetje jammer.. ze geven nu ook TMF.nl als gamekings site. Dus never nooit dat ik naar die site ga surfen als ik Gamekings zoek.

    Misschien wil de PU nu de breezah's aan gaan spreken. Mogen ze misschien wel met een stand op de TMF Awards staan... de echte gamers bereiken ze er volgens mij niet meer mee op deze manier.

    De reviews zijn letterlijk een poep en een scheet geworden, ze hadden oude titels, ze hebben geen site meer, vette lange reclame tussendoor, oude logo was veel vetter. Waarom? :mad:
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ze zijn voor zover ik weet niet meer te downloaden. Dat is echt balen.
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    huh??

    begrijp ik nou goed dat er maar 1 aflevering per week is? en je kunt ze niet meer downen, www.gamekings.tv bestaat niet meer... JEZUS dit is toch geen vooruitgang??!!

    wtf waren ze aan het denken, sjeez...
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze denken alleen maar aan geld....
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze vertelden maar heel even over een game en hup de volgende was alweer aan de beurt voordat je het wist. Het is echt zonde dat zo'n programma de dupe wordt van die tijdinkorting van TMF.
    Dat ze oude games behandelden daar ergerde ik me niet aan, ze hebben ook lang niet gedraaid dus ik vind het wel begrijpelijk dat ze even wat inhalen.
     

Deel Deze Pagina