1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings is terug! yay!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heavenraiser, 2 mei 2004.

  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag om 12.00 uur is de herhaling...
     
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekeken de herhaling... Bah!!! Weer zo'n SMS balkje aan de onderkant... SMSbalkje=TMF+EA
    Bah, blergh zucht kuch #kots
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weer gemist dus ook geen herhaling elke dag meer, dus maar wachten tot volgende week. _O_
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk de volgende keer nog & heb totaal niks tegen Gamekings en zooi maar ik vind het niet echt de moeite waard om te kijken... Terug naar Gammo(wat ik ook wel keek maar goed):{
     
  5. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het verpest door met TMF in zee te gaan. EA derbij hatsjee weg onafhankelijk game programma.
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    _O_ Niks aan toe te voegen... Ze hoeven 1 ding verkeerd te zeggen over een EA game bij wijze van spreken of een klein kut argumentje te hebben en BAMMM!!!... Weg Gamekings... Net zoals bij Stalin alsof het nooit heeft bestaan |:-
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, overdrijven jullie niet een beetje?
    Ik vond Gamekings ten eerste niks verandert. Zendtijd is alleen ietsjes korter, en een nieuwe studio + (p)reviewer. Wat een gezeur hier zeg. Ben blij dat Gamekings nog is, je weet toch niet wat de reden is geweest dat ze naar TMF zijn overgestapt? Misschien wou The Box ze niet meer ofzo, en zonder TMF zou het dan niet meer bestaan.
    En ten tweede, als je superlange reviews wilt, koop de Power Unlimited, dan heb je alleen geen mening van Rogier, Ruben en Dre (voor zo ver die nog een mening geven in GameKings). Gamekings is er echt alleen maar als toevoeging aan het blad.
     
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Te ver lopen naar de Bruna toe^^

    Nee maar ik kan dt niet echt reviewen noemen O.I.D. ... :{
    Het is nu ff van "En nu waar jullie zo op hebben gewacht: Battlefield2!!!" & wat zie je: ongeveer 10 seconden aan beeld waard en ff snel erbij lullen "Ja, we hebben nog niet de volledige versie, MAAR, we kunnen nu al zeggen dat het een SUPERVETKEIGAAFCOOLSLA-EA-DOOD game word |:- "
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel blij dat het nu op tmf is. ik heb geen the box. ik heb het nog maar 2 keer gezien. ik zal het eens keer kijken, en vertellen wat ik dr van vind.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging even kijken vanavond, had ik The Box opgenomen |:- Weet iemand wanneer de herhaling is, als die er al zijn? Ik wil het echt graag zien. Aan degene die het al wel gezien hebben, kun je even zeggen wat er allemaal in zat? :)

    _0/
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zondag 12:00... en dan op TMF natuurlijk.:)
    Heb het eigenlijk een beetje met 1 oog bekeken, vond er niet zo heel veel aan (en nu niet gaan roepen dat dat allemaal de schuld van TMF is!). Review van Forza Motorsport en SC:Chaos Theory boeide me eigenlijk alleen.

    Wel jammer dat er geen screens meer online worden gezet op de site, en ook niet op die van TMF. Vind het maar dom dat de site van Gamekings niet meer is, want dat gedeelte wat op de TMF-site staat steld geen reet voor...
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag weer even gekeken:) Forza Motorsport kwam er niet helemaal goed vanaf:) (Niet dat het werd afgekraakt maar ze waren ook niet lofend).
     
  13. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat is morgen de herhaling ?
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
  15. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Het merendeel is gewoon onveranderd gebleven. Alleen zit er nu reclame tussen en zijn er een paar rubrieken gedropt. Ik vind het nog altijd wel kijken waard in ieder geval. :)

    Herhalingen zijn trouwens ook op woensdag 13.00 en 23.00.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan het op vrijdag niet zien, aangezien ik dan moet werken. Dus kijk het morgen om 12:00 wel! :)
     
  17. pls_devil

    pls_devil Guest

    kan iemand mij aub een website geven waar ge da ding kunt bekijken

    dank je _O_
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hiervoor werden ze ook al gesponserd door Sony, Microsoft, Nintendo en nog wat flinke bedrijven. Net of die wel de braafste jongentjes van de klas zijn, en geen baat hebben bij wat extra reclame voor hun producten...
    Praat alsjeblieft niet zo veel poep. :{
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn..weer vergeten doordat ik Forza zat te spelen! :eek:
    Dan woensdag maar weer kijken..
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke dagen en tijden zenden ze eigenlijk uit? :confused:
     

Deel Deze Pagina