1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamekings niet langer nr1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WiresOUTLAW, 21 jul 2005.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Amateur show inderdaad, en dan zulke mooie halo kills( die ze geripped hebben uit andermans filmpje, herken ze zowat allemaal..)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal mee eens Taab het is ook gewoon een grappig filmpje. Daarom vind ik wat er in dat gastenboek staat van die jongens echt zwaar triest. Sorrie hoor, maar om ze nou uit te gaan lopen schelden en de dood toe te wensen vind ik meer dan ziek.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek is top, dat ten eerste.. Maareh.. waarom geen autocue voor die leipe brillemans? die komt geen moment goed uit ze tekst :p
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat stukje van "we zijn hier om te filmen voor Brothers in Arms" is wel leuk gedaan. :)
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ lol
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    triest zal je bedoelen, maar jij hebt zo ie zo een raar gevoel voor humor...maar ja. ;)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    en jij weet dat ik een raar gevoel voor humor heb, omdat?? ;)

    ik vind het grappig, dat mensen zo kunnen reageren, en ik heb daardoor lol :p mag het?? :+
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    NEE dat mag niet....





    ...jongen jank is niet zo....:+ met je mag het?
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meer lol in hoe die bebrilde nerd loopt te presenteren _O_ haha ik kijk um al 3 keer :p ik hoop dat er meer van die afleveringen komen. diegene die dit op het forum heeft getipt bedankt _O_
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    IK JANK NIET JA!!! 8) :+











    :'-(
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    zo is ie goed......BRAAAAF

    ..en nu ga ik dromen over de nieuwe episode van Gameview.

    Zijn jullie allemaal ook zo benieuwd? *) Ik ben benieuwd naar de review van de Xbox360 en Ps3.
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    een stukje uit die gasteboek van hun :{

    Ehm, is dit bedoelt als comedie of als serieus gameprogramma?? anders ga je een bepaald programma ff HELEMAAL nadoen... echt alles is geript... voorbeeld: "dit was het alweer, maar niet huilen..." enne zit niet zo te zeuren... je gaat helemaal geen psp's weggeven, Sony wil echt niet gepromoot worden door lui die niet eens goed Nederlands kennen (Complicatie, die hebben jullie wel ja, maar dan in je hoofd in de vorm van een tumor...), er uit zien als een mislukt medisch project in de strijd tegen lepra en allemaal herzenloze shit over spellen noemen... dit zou ik nooit op Internet hebben gezet... laat staan dat ik het op school inleverde... alle buitenlandse bezoekers begrijpen in een keer waarom er niet moeilijk word gedaan over zaken als euthenasie (is nodig) en Abortus (als je ouders het van te voren eens wisten...) zelfs zelfdoding helpt in dit geval niet!!! Donder op en ga ff snel dood... dit is ROTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    ..............Dit gaat veel te ver |:-
     
  13. Silvos

    Silvos Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dr staan wel ergere dingen dan dat hoor // edit nog een keer gelezen, shit, die gast die dit typt is echt ziek |:- . ik merk het op school ook vaak dat mensen zomaar klakkeloos zulke erge dingen als dit zeggen, ze begrijpen gewoon zelf niet wat ze zeggen :{

    persoonlijk vind ik het erg slecht wat deze gasten maken (alleen die site al) maar het blijft wel een leuk iniatiatief.
    jammer dat er dan zulke reactie op komen in dat gastenboek.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die gaat idd behoorlijk ver |:-
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat vond ik dus ook, maar goed sommigen zien daar dus de lol van in. Zulke mensen weten dan ook vaak niet dat als ze zelf kritiek krijgen hoe ze daarop moeten reageren. Maar goed zoals ik al zei sommigen mensen houden er blijkbaar een raar gevoel van humor op na.

    @gods gamer

    dat bericht stond er gisteren ook al, maar toen was je te druk met het lezen van berichten als 'Sterf' .... :{
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    duud, ik vind het grappig hoe mensen zich druk kunnen maken over zoiets.. en ik heb echt niet dat hele gastenboek door zitten lezen...
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind je dat dus ook al grappig?! woow tjeck deze dude hij heb humor. |:- ik zeg....uhm pardon nee ik denk alleen bij mezelf dat ik het jammer vind dat er op XBW ook mensen zitten met dezelfde smakeloze humor als de kneus die zo'n bericht typt.

    tegenstrijdige humor??!





    That's it....meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    DUUD!! jij begrijpt mij niet!!

    Ik zeg, Ik vind het LOL(!) dat mensen zich zo druk kunnen maken, waar ze zich helemaal geen druk over hoeven te maken. DAT vind ik LOL, ik vind het geen LOL dat die mensen zulke woorden gebruiken!! DAMN!! denk es na man :confused:

    Ik snap ook wel dat dat veel te ver gaat, dat post ik toch ook??

    (enne, mijn eerste post, die jij citeert, meebie was die idd een beetje verkeerd uitgedruk idd)

    That's it..... meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.
     
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Het idee er achter is leuk.
    maar wat soms in de gastenboek van hun staat vermeld.

    1)zoek meer mensen
    2)doe niet zo saai
    :cool:ga ook eens naar buiten houdt daar een review of infomatie.

    maar die gasten wille ndenk ik net als gameking worden.
    misschien lukt het hun wel maar ze moeten niet zo eentonig doe nmaar beetje gamekings stijle doen.
    Gamekings begon ook beetje als noob achtig bij de box(die afleveringen o pde box waren goed manne tegen over nu op tmf)maar miss worden hun de nieuwe gamekings op the box (hahaha)
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    4)inhoudelijk zijn de reviews poep
    5)doe niet wannabee-gangsta
     

Deel Deze Pagina