1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb The Box niet. Maar wanneer komt aflevering 3 eigenlijk op internet beschikbaar?

2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een slecht programma.
    Ze willen zo erg opvallen ook op de E3 even extra grappig doen dan je eigenlijk bent zolang het maar flauw is.
    Ik heb ze ook nog nooit horen zeggen dat een spel echt slecht is ze behandelen de nadelen zowiezo niet goed...
    Iedereen is het erover eens dat de camera in Enter the matrix slecht is en hun hoor je er niet over

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het grappig bijvoorbeeld hun goodiehunt (en ik wil die tas echt winnen :)) en toen ze gingen met die xbox music mixer :) en skate vind ik ook wel geinig , dus ik vind het goed dat ze het programma ook nog een beetje leukmaken want bij gammo hoor je alleen een stem die probeerd grappig te zijn

4. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Ze hebben ook nog geen echt slechte spellen behandeld, want wie is daar in geinteresseerd. Ze hebben een half uur programma in de week, daarin gaan ze toch geen baggergames behandelen. Ze zijn wel slimmer en laten daarom games zien die potentie hebben zodat mensen die van plan zijn om het spel te kopen kunnen zien of het wel hun stijl/smaak is.

5. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    PU rulez, PU zuigt... de redactieleden van de PU zuigen... We weten het nu wel. Een discussie, zoals we die eerder in het discussiehok gezien hebben over de PU, is pas interessant zodra met er redelijke argumenten gekomen worden.

En de threadstarter, er liep al ergens een thread over Gamekings en met een beetje meer onderzoek (gamekings site, powerweb) was je er zelf al achtergekomen, zonder een nieuwe thread aan te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina