1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen Verboden in 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Project_Sharky, 4 aug 2004.

1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze gamen verbieden kunnen ze gelijk schaken, dammen, en alle spelletjes thuis gaan verbieden! Das toch belachelijk mensen.. Zijn ook spelletjes weet je :p

2. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ze eens naar japanse ideeen kijken!
    Yu-Gi-Oh, Pokemon, Dragonball Z.. Daar kijken al die kindjes van 8 naar! LAat ze dat dan verbieden.. Er zijn genoeg van die kinders die dat naspelen.. Ook Power Rangers! Das pas gewelddadig.

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat waar was dan zou ik me er in ieder geval tegen verzetten dat laat ik dus echt niet toe.
    Als mensen ons gamen willen verbieden dan zou ik het in ieder geval niet zomaar toelaten

4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ah joh gewoon een domme 1 april grap (en wat al zou het zo zijn gaan ze dan langs alle deuren om je xbox ps2 of gameqube op te halen lol leg ik hem effe onder mijn bed :p en van de computer motte ze afblijven want daar kan je ook andere dingen op doen) maar dat kunnen ze nooit maken joh LOL

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is toch allemaal onzin en niet reëel. Games (en alles wat er bij hoort) heeft een best groot aandeel in de Europese economie. Reden nummer 1 waarom het niet verstandig is om het te verbieden. En reden nummer 2: Als ze gamen willen verbieden moeten ze internet verbieden. En dat is onmogelijk. :)

Maar ach, al zouden ze het doen.. Dan zal ik ze is een echte psychopaat laten zien 8)

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ga het verbieden....das lekker voor de economie:/

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moesten in politiek den haag eens kijken naar de financiele impuls die de game industrie teweegbrengt...zeker nu er ook weer een goede gamedeveloper (helaas niet voor onze xbox) genaamd Gorilla (Killzone) op het strijdtoneel staat.....Er staan toch ratings op de games....en als je als ouder niet wil dat je zoon cq dochter geweldgames speelt, dan verbied je dat toch...wat een bullshit allemaal!!!

Greetz....and GAME ON

8. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een goed plan! Jammer dat het een 1 april grap is. Damn!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heette die developer niet Guerilla i.p.v. Gorilla?:+

Ja, je hebt wel gelijk hoor. Mijn neefje mocht bijv. ook niet GTA Vice City spelen terwijl mijn oudere neef dat wel mocht. Gamen is op eigen risico.

10. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat flikken dan douwen we eens die zo'n LCD-schermpje in hun bolle ****:D
    Dit kunnen ze toch niet serieus menen?

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gelukkig is het ook niet serieus en gaat het om een grap.
    Hoewel ik er niet van zou op kijken als we een politicus krijgen die vlak voor verkiezingen met een idee als dit komt.
    We leven nou eenmaal in een cultuur waarin het makkelijker is om de verantwoording op iets/iemand anders te schuiven dan om hem zelf te nemen.
    Zie b.v. zaken als manhunt laatst.
    Als er sprake is van een ratings systeem is het aan de ouders om daar op te letten. En met dat ratings systeem houdt wat mij betreft de verantwoordelijkheid van developers en ook filmmaatschappijen op.
    Echter denken veel mensen anders over en dat is iets waarop de politiek kan inspelen om zieltjes te winnen, vandaar dus dat ik wel verwacht dat een voorstel als dit nog wel een keer geopperd gaat worden door een of ander.
    Verwacht overigens niet dat het er ooit doorheen zal komen. Daarvoor gaat er teveel geld in deze industrie om en zou het verboden van spellen maken teveel rompslomp en problemen met zich meebrengen.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, lijkt mij een goed idee. Naar Amerika gaan omdat hier de games verboden worden. Als ze wel ergens hypocriet zijn is het wel Amerika. Daar mag de sanex reclame met de tieten niet eens op tv. Daar kan je aangeklaags worden als je als zoon je ma naakt ziet.

Nee gast, dan zou je gewoon naar Japan moeten vertrekken, daar kan alles op tv. De gekste spelletjes.

13. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ghehe, Japan pwnd de shit...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ondanks dat, lijkt het me op zich wel interessant. Ben benieuwd waar ontwikkelaars dan mee opkomen. Simpelweg het 'schieten' in spelletjes verbeteren is evolutie, geen revolutie; en naar dat laatste ben ik juist zo benieuwd, naar wat er mogelijk is.

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahhaha.
    Ik kom niet meer bij niet meer gamen hahahahahahahahaahah.
    :{ flauwe grap mensen :{

16. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    :p tja...er is een verbod op gamen geweest in griekenland!!!om het gokken tegen te gaan mocht je niet meer gamen ofzoiets, of alleen nog maar thuis ik weet niet meer...maar na een tijdje hebben ze het maar opgegeven....zeg....bijna elke jongen en sommige meisjes gamen, ik bedoel ken jij een jongen die geen spelletjes speeld? en als je games verbied dan heb je echt een probleem...als elke jongen ze school gaat uitmoorden ofzo?

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    als je dit gelooft ben je echt kneus van het ergste soort

18. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hahaha ja je hebt gelijk, als je al heel xbw gamen wilt gaan verbieden. da luckt toch noooooooit laat staan heel de wereld.

(eigelijk best zielig, het is toch nog geen 1 april?)

19. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    het was een 1 april grap maar meneer de topic opener heeft niet verder gekeken als zijn neus lang is en heeft het in alle paniek gepost .... kneus van het ergste soort???

20. Project_Sharky

Project_Sharky Huh!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier Meneer de topic opener , neej ik heb nie verder gekeken dus. Als ik dit bericht leest ga je dr tog nie van uit dat het 1 april grap is, dus kneus volgende keer ff dimmen met juh woordeschat want dies nie zoow groot :)

Laatst bewerkt: 6 aug 2004

Deel Deze Pagina