1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    't Wordt wel elk jaar sneuer, minder een saaier. Kan ook aan mij liggen natuurlijk omdat het me ook niet meer zoveel interesseert, maar er was echt minder te doen dan vorig jaar, en er waren ook minder mensen. Verder was het wel gewoon weer gezellig, al kwamen er maar weinig XBWmembers even een praatje maken..

2. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yep en ook reageren ze niet op PM's.....

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Foto van de Gameplay .

Ik sta trouwens rechts .

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zeurpiet, ik was er toch? :cool:

Maargoed, viel me ook een beetje tegen. Eerste keer voor mij trouwens, en misschien ook de laatste. Was er ook niet heengegaan als ik niet van die lieve Bazin een kaartje had gekregen ;)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hopelijk volgend jaar weer in de Rai Amsterdam. Maar denk het eerlijk gezegd niet. Ik was alleen 2 jaar geleden gegaan, toen de 360 pas uit kwam toen was het wel vet.

Mischien volgend jaar! Maar dat zei ik vorig jaar ook :x

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb een erg gezellige dag gehad, maar vond de beurs ook tegenvallen. Er waren maar héél weinig games die ik graag wilde spelen. Op de xbox stand zag ik er zelfs geen één. Het was te lawaaierig en er waren te veel van die "gedraag je als een mongool voor een pet"-spelletjes.

Toch heb ik me vermaakt met 2 mede-moderators en ik heb weer een aantal XBW'ers gezien. Hoogtepunt van de dag? Henrive! :+
    Conquistador: "Maar weet je dan wel wie ik ben?"
    Henrive: "Ja jij bent toch Conquistad...ofzo iets?"
    Conquistador: "Godver!"
    Henrive: "Ja er zijn maar weinig mods zo klein als jij." 8)8)

De beste stand vond ik verreweg die van Nintendo! De 360 bood -voor mij- geen interessante games en bij PS3 zag ik ook niet veel. Bij Nintendo waren véél DS'en aanwezig en voor de Wii was het allemaal top geregeld! Kleine wachtrij, maar ze lieten je ook echt spelen totdat je de demo had uitgespeeld. Iets langer wachten voor Super Mario Galaxy, maar dan kreeg je ook een 10-minuten co-op game. Die game was tof!
    Daarnaast had Nintendo ook gewone vrouwen i.p.v. sommige hoerige boothbabes die je elders zag, niet geheel oninteressant zou ik zeggen!

7. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook 2x langs de XBW stand gelopen, was er redelijk druk, en om nou zomaar aan iemand te vragen hee ben jij ook lid van xboxworld vond ik ook zo kansloos :D misschien als ik jeepee had gezien dat ik hoi had gezegd maar hij is ook de enige waarvan ik weet hoe die eruit ziet 8)

En ik hd handewasser nog gezien op het podium, wat een verlegen ventje :) schattig

edit waarom blijft mijn post-count op 797 staan, is al sinds de afgelopen 12 posts ofzo...

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga morgen, en ik kom zeker wel even langs de Xboxworld stand lopen :9 Maar het zal wel hetzelfde zijn als bij Gangsterdwerg :+

Hoe zit dat trouwens met die actie van de PU met die Assassins Creed tshirt? Ik heb de stikker op mijn Xbox 360 personeels T-shirt zitten :)

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laat ik op dat eerste gedeelte maar geen commentaar geven. :mad:

Maar inderdaad teveel herrie en teveel achterlijke spelletjes om goodies te bemachtigen, de stand waarbij ik het meest heb gestaan was toch overduidelijk die van Nintendo, leuke normaal uitziende dames. Leuke games, met Super Mario Galaxy als hoogtepunt. Wat een game zeg.

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    tbh vond ik de ubisoft stand het beste.. goede muziek.. je kon lekker zitten en gamen en de goodies waren de beste van de beurs (games, faceplates, actionfigures, enz)

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Datzelfde hadden wij ook.
    Eigenlijk had ik gewoon een button moeten kopen met "XBW-slet" ofzo.
    Achja, Falcon en Henrive gezien, weer 2 op mijn lijstje :+

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, als je niet post in het "Foto's van memberstopic", dan kunnen we je ook niet herkennen. O-)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ASEL, GM etc worden niet meegerekend met de post count

ik ga vandaag een kijkje nemen :)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Gameplay is misschien leuk als je weinig games hebt gekocht de afgelopen tijd, maar anders niet. 95% van de games op de Gameplay liggen al gewoon in de winkels. De Gameplay had eigenlijk een maand eerder moeten zijn, dan hadden de games wel nieuw geweest. De games die dan echt nieuw waren (op één hand te tellen), die kon je gewoon niet spelen. Sommige figuren stonden gewoon 30 minuten tot een uur achter zo'n demopod en niemand deed er wat aan. Ik zou mensen eigenlijk willen afraden om te gaan.

De Microsoft stand ben ik één keer rond gelopen en zag niks interessants, alleen maar ''oude games'' op Devil May Cry 4 na (op 1 demopod), Nintendo had ook weinig nieuws, alleen Zack and Wiki en Links Crossbow, maar dat vond ik niks. Vond de Playstation stand echt een flink stuk beter dan de concurrentie. Meer nieuwe games. Wipeout HD, Time Crisis 4, God of War (PSP), Pain, Uncharted Drake's Fortune, Devil May Cry 4 (2 demopods) en nog wat PSN games. En Haze was er natuurlijk, stond wel op de Ubisoft stand, maar is wel een PS game.

15. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je bij het podium staan als ze het over assins creed hebben.En dan heb je mischien kans dat je het podium op word getrokken.Ik had in eerste instantie begrepen dat je bij een stand van de pu gewoon een goodie kon krijgen,ik dacht dat ik dat gelezen had in de pu.

Ik ben op zoek geweest naar Naruto en wat denk je!!!Nergens te koop op de gameplay.Ik ben bij de freerecordshop stand gaan vragen waar de game lag maar ze verkopen de game wel maar hadden um niet meegenomen!!|:-
    Beetje jammer.En waar ik me altijd aan iriteer is dat ik altijd omvergebeukt word door mensen met een rugzak.Maar dat mocht de pret niet drukken.Verer dus aardig vermaakt tot 12.00 uur en toen ook weer naar huis want er waren toch teveel games die ik al heb op of al gespeeld had.

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Over de rest kan ik weinig zeggen, maar Microsoft had wel wat meer nieuwere games staan hoor. Viva Pinata Party Animals, Mass Effect, de nieuwe Kingdom Under Fire, Beowulf, etc.

Maar verder ben ik het wel met je eens. Het viel me echt heel erg tegen. Heb trouwens niet echt gezocht naar de XBW stand en hij is me ook totaal niet opgevallen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Viva Pinata PA ligt volgens mij alweer een tijdje in de winkels. Mass Effect lag op dat moment pas 1 dag in de winkels, dus die was nog een soort van nieuw. Kingdom Under Fire en Beowulf heb ik zelf niet eens gezien. Beowulf ligt trouwens ookal meer dan een week in de winkel. De enige game die je dus kon spelen die nog niet in de winkel lag, was Kingdom Under Fire (en zoals ik al eerder aangaf Devil May Cry 4).

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was vrijdag op het podium met Guitar Hero 3 :D

Ik had qua punten gewonnen, alleen het publiek koos de nummer 2 boven mij omdat hij meer rockte :confused:.

Dat is trouwens een vriend van me, dus was niet zo erg. Ik heb me wel vermaakt op dat podium :D

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nah, vind ik toch nog redelijk nieuw hoor. Het wil al wat zeggen dat je steeds 'volgens mij' zegt. Denk niet dat je ze hebt gekocht. :9

Marja, begrijp me niet verkeerd, ik vond het ook tegenvallen en erg karig.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand Kingdom under Fire gezien? Was het speelbaar? Vraag me af of dat nog iets word! :eek:

Deel Deze Pagina