1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kom net terug. Vond er niet zoveel aan. Veel te massaal geworden t.o.v. van 4 jaar terug. Mij zien ze volgend jaar niet meer. Ook het weggeven van spullen vind ik niet correct. Veel te veel geduw en gek gedoe voor een t-shirt ofzo:emo:De grootste en sterkste hebben het voor het zeggen. (de kleintjes werden helemaal omver geduwd soms). Ook vond ik het NU 2 ZALEN een lachertje. Alles stond ook 2x zover uit elkaar...:x

Maargoed...

2. Ninja_in_Pyjama

Ninja_in_Pyjama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel weer vet, ben vooral voor de gezelligheid gegaan, en dat was er wel! De meeste games waren wel al uit, ze waren idd iets te laat, als het een week eerder geweest was dan had je vrijwel alleen nieuwe games gezien. Ik heb iig 2 leuke dagen gehad.

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  3. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet gegaan ben.
    Had vorig jaar al gezworen nooit meer te gaan though.

De druppel voor mij was toen het xbox podium shit ging rondsmijten. Ik ging er even staan: keek naar rechts: nerd, keek naar links: puist met nerd. Draaide me om, hand van nerd half in me gezicht en ik keek m aan, het was naar. toen liep ik verward weg met mijn maat en gingen we maar naar de mac donalds. En ja nerds ik kan wel naar de mc donalds zonder een puist te krijgen.

NU ik dit zo lees, is er uberhaupt een persoon die t wel vet vond:p

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bovenstaande post:+

Ik vond het in 2003 leuk en vet. Ook met veel toernooien enzo. Nu vond ik het echt te massaal en te nerdy..

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    er lopen inderdaad egt veel nerdjes rond..
    wie was bij de xboxworld plekkie die kerel met het xbw shirt aan?
    ik stond daar en ik dacht: wie is hier ook echt van xbw...
    ik was zaterdag rond 11 uur bij dat deel...

ik vond dat retro gedeelte ook wel stoer

6. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ik was er maar ja ik kon niemand dus heb ook niet aangesproken wel jammer eigelijk ik was met me vriendin

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik er niet was <3
    Ik kon niet :'-(

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij bedoel je Bartho van de frontpage.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vandaag ook geweest en het viel zwaar tegen.
    Enige goede stand was die van nintendo. Heb nog eventjes Mario Galaxy gespeeld en dat was wel vetjes:)

Weinig nieuwe games gespeeld verder. Nog eventjes in de rij gestaan bij sommige demopods van de 360, maar daar stonden mensen gewoon echt een half uur lang achter elkaar te spelen. Dus uiteindelijk maar weer weg gelopen.

En een van mijn vrienden heeft nog iets van een half uur met een boothbabe van de Xbox 360 stand gepraat ofzo. Uiteindelijk alle goodies gekregen die ze hadden buiten de goodiehunt om. Jammer alleen dat ze geen games kon geven.

10. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik jou gezien vandaag?:eek: nee toch?!

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol @ diegene die naar een game beurs gaan en dan gaan zeuren over 'nerdjes.'

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja zelfs in de gamer-categorie heb je nog subclasses :p

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je weet dat er nerds op af komen, dus zeuren is echt onzin :+

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben een vrijdag geweest en het eerste wat mij inderdaad meteen opviel was dat de stands echt zover uit elkaar stonden dat er gemakkelijk nog een stand tussen had kunne staan8). Eigenlijk het enigste wat ik echt leuk vond dat was dat ik Haze heb kunnen spelen. Er stond trouwens ook op internet dat Fifa Street 3 er zou zijn geweest maar die heb ik echt niet kunnen vinden. De prijzen van de shops die er stonden waren ook extreem duur:eek:. Uiteraard ook even langs de xboxworld stand gelopen en met Ianthe staan praten.

Al met al was het wel aardig maar dat het groter was dan vorig jaar is in mijn ogen niet waar. Volgens mij stonden er zelfs minder stands dan de jaren daarvoor of heb ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Qua oppervlakte was het sowieso groter, maar er was niet meer (misschien zelfs minder) te beleven. Beetje jammer, maar ik heb me wel vermaakt.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    een paar keer liep ik langs je... en damn.. jij mag er wel wezen

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik vond het beter dan vorig jaar bijv.
    Ben op vrijdag gegaan en heb dus aardig wat games kunnen spelen, en nooit langer dan 10 min oid hoeven te wachten voor iets.
    Toch aardig wat goede games gespeeld, dat pokkelawaai is uiteraard uiterst irritant, maar naar een paar uurtjes ben je er een beetje aan gewend.
    Goodiehunts doe ik zelf niet aan mee, maar ze zijn wel handig, omdat iedereen dan de demopods verlaat om te vechten om een sleutelhanger of poster en je makkelijk ff een paar games kan spelen. :D

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, wat is dat dan voor opmerking!
    Geniaal. :D

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Afgelopen zaterdag ben ik er met mijn vriendin heen geweest, maar na 90 minuten stonden we weer buiten. Was het leuk om een keer te zien? Ja zeker! Ga je een volgende keer weer? Nope! Ik had al snel het gevoel dat ik te oud was voor zulke evenementen.

Ik kreeg het idee dat de beurs om Sony draaide aangezien die Sony stands zo verschrikkelijk aanwezig waren. Het was niet logisch ingericht en die demopods stonden veels te dicht op elkaar en soms ook in een tent, waardoor het overzicht als snel kwijt was.

Tsja, en dan zie je opeens een grote groep mensen staan en je gaat erbij staan om te kijken waar alle ophef voor is. Dat bleken de zogenaamde goodies te zijn. Met alle respect, maar ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien. Honderden mensen die elkaar een elleboog in de rug geven, op elkaars tenen trappen, aan elkaar haar trekken voor een Sony poster of een setje dobbelstenen met een Sony logo erop. Kom op! Doe normaal!

Voor de nieuwe games hoefde ik in ieder geval niet naar deze beurs te gaan. Ik ga geen uren in de rij staan om AC of GH3 te spelen als ik deze thuis heb liggen natuurlijk. Het was wel even grappig om te zien hoe sommige AC aan het spelen waren. Het was lachwekkend om te zien hoe iemand keer op keer van een gebouw afviel en hoe iemand er 5 minuten over deed een persoon te beroven.

Was er nog wat positiefs dan? Ja zeker! Ik was maar wat blij dat ik eindelijk Rockband eens echt in actie kon zien. Zelf had ik niet eens willen spelen, want ik zie liever een paar mensen die al wat ervaring hebben met de game. Het zag er goed uit en ik weet zeker dat ik deze nu ga halen zodra hij uit is!

Verder bekroop me al snel het gevoel dat het allemaal leuker en beter had kunnen zijn en dat niet het maximale eruit werd gehaald. Sommige stukken in de hallen waren gewoon leeg en was weinig tot niets te doen. Microsoft en Nintendo vond ik qua stands veel rustgevender en overzichtelijker overkomen, maar dat zal ook wel een kwestie van smaak zijn.

Voor 1 keer was het leuk, maar volgend jaar niet meer.

20. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon opt tijd zijn bij de goodie hunt , hoef je ook niet vechten....

heb mij mooi een assasins creed faceplate opgeleverd en 2 hele toffe bioshock shirts..

Deel Deze Pagina