1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    houd ik je aan, als dat zo is doe ik mee, kom ik wel speciaal op zondag om ook met iris op de foto te gaan :+ '' klinkt erg als een nerd'' om 1.30 na een cafe bezoek ::eek:

wtf is dit voor een post :+ naja, laten we het maar op drank houden 8)

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vriend van me kent de organisator van de Gameplay (oid) en dan mogen we vrijdag al 2 uur van te voren naar binnen. Jammer genoeg zit ik dan op school dus heb er niets aan :lol:.

Zondag ga ik sowieso, zaterdag moet ik nog bekijken.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik wil ook wel gaan, we overhandelen nu ff hoe we der heen gaan maar dat lukt wel. Ik denk op de Vrijdag of Zaterdag, ik wil die dag gaan wanneer er ook de TMF GameAwards zijn, op welke dag is dat ?

Was 2 jaar geleden gegaan toen ie in A'dam was, was in ieder geval erg dope.

@ Jerreby; Gewoon ziekmelden man! Is toch uber om er al 2 uur van te voren erin te zijn!

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Owned :cool:

Ik ga ook heen dit jaar, welke dag weet ik nog niet. Ik denk vrijdag, kan ik me OV nog gebruiken.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik sta ook al met beide op de foto, maar ik heb een afspraak met ianthe, dat we samen een x op de foto gaan.. Weet ook niet meer waarom 8)

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet nog niet of ik ga.. Hangt ervan af of er een xbw stand is. :+ Als ik ga wordt het waarschijnlijk de zaterdag.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Komt mirik? Want dan kom ik misschien ook wel :+ Ik wil nu onderhand wel eens weten of mirik nu bij het mannelijke of het vrouwelijke geslacht hoort. Wat zou er eigenlijk te doen zijn bij de xbw stand? Want het is wel een beetje heel erg ver vanuit Schijndel (vlak bij den bosch) naar de gameplay.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    XBW Stand ? VET! Was dat vorig jaar er ook ? Want toen was ik er niet. En kan iemand me vertellen op welke dag die TMF Game Awards erzijn ? Dan kom ik die dag.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    OMG.. meen je dit nou of doe je een poging tot grappig zijn?|:-

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jup, ik speelde er nog Gears of War tegen Mirik. Zo kwam hij tenminste nog even uit zijn zitzak vandaan. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2007
  11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom misschien op vrijdag. ov studentenkaart ftw! ligt eraan hoe druk ik het heb.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zonde dat het zo ver weg is, anders zou ik mss ook nog wel komen.

In 2003 ben ik wel naar de HCC dagen in Utreg geweest, en toen stond er ook een XBW stand.
    Jammer dat ik pas in 2004 lid ben geworden, anders was ik natuurlijk wel ff langs gekomen.;)

13. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    kan je kaartjes gewoon bij frs halen aan de kassa???
    want op ticketbox lukt het niet!

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar maar niet, het heeft mij vorig jaar zo teleurgesteld dat ik eerlijk gezegd niet denk dat het nu echt wat wordt. De 2 jaren daarvoor waren zeker leuk alleen ik laat het deze keer maar afweten ^^

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij kan dat ja.

16. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik ze donderdag maar even halen denk ik bij frs

17. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Same, vorig jaar vond ik echt niks. Weet nog van paar jaar geleden bij XBW stand dat er GR2 en Conkers BFD werdt gespeeld. Nog steeds een van de beste momenten die ik heb gehad bij Gameplay(relaxe mensen, games die vet waren & geen eeuwenlange wachtrijen!O-)\o/).

Ben vorig jaar wel geweest, maar er was gewoon niks dat boeiend was(ja, nintendo Wii stond een wachtrij van 2 jaar en meer dan dames met veel te korte/kleine/iets-achtige kleding, te weinig goede games & TE duur eten, was het gewoon niet mijn ding).=(

*als de Gameplay '07 wordt afgehuurd door XBW kom ik wel hoor.:+*

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was het weinig aan idd, ik vond het het 1e jaar nog het leukst(PU Game Awards in dat deel van het gebouw van het theater oid), voordat de Xbox 1 en de Cube uitkwamen en er een gi-gan-ti-sche rij ongeordend stond te campen bij de paar SSBM pods. :D

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Imo is het gewoon voor de sfeer. Als ik echt wil gamen pak ik wel wat bier en ga gewoon thuis in me Fatboy zitten :9. Zo moet je ook zeker niet alleen gaan, dan is er echt geen ruk aan nee.

20. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, was vorig jaar met 1 vriend gegaan. Heb daar in feite eigenlijk me eigen eten opgegeten & 3 uurtjes rondgelopen zonder een enkel flintertje van voldoening.:+

Zullen deze keer best wat (veel)betere games zijn, maar die stands zijn toch vanaf 10 uur 's ochtends niet meer bereikbaar tenzij je al in de rij staat.

Nee, dan wacht ik wel tot ik 'm zelf heb en 'm op me gemak in een lekkere(*kuch kuch* ) stoel kan spelen.:9

En de sfeer, tja. Die was er gewoon NIET(of nauwelijks).

Paar jaar geleden toen Halo op de pc uitkwam met hele zooi mensen fun gehad & nog op een groot scherm in een hal Halo zitten spelen tegen gasten die 4 jaar ouder waren dan mij & nog gewonnen ook.:+

Aan het einde v/d dag was ik dood van het rondlopen, maar was het zeker waard(toen was die XBW stand er teminste:+).:)

Laatst bewerkt: 20 sep 2007

Deel Deze Pagina