1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    woop, ik zeg af bij deze. Heb andere plannen dat weekend.

2. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    2 kaartjes voor gameplay gehaald vandaag.

3. JapyJapo

JapyJapo Guest

vet saai daar altijd

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga niet. Elk weekend in November ga ik wel naar een open dag van een universiteit.

5. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    gaan er nog meer mensen van xbw?

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel heel erg. Ik wil best wel, maar het was vorig jaar echt zo saai... Ik weet niet. Misschien als ze het wat beter weten te organiseren en wat leuke dingen hebben dat ik een dagje ga, anders sla ik het een jaartje over.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zo lang zijn ze nog niet bezig ja... Maar er vallen heel wat dingen te verbeteren. Vooral de eetgelegenheden, de tering, dat was weer helemaal niks vorig jaar. En om een weekend te gaan heeft weinig zin. Ik bedoel iedere dag worden bijna dezelfde activiteiten gehouden. Zo was het vorig jaar in ieder geval, dat is echt onwijs jammer.

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hmm, het is opzich aantrekkelijk om dit jaar weer te gaan. Ik vond vorig jaar alleen heeel zwaar tegenvallen.. slechte eetgelegenheden (ik ging maar op het station een patatje halen :mad:) Echt heel druk (3 games een paar minuutjes gespeeld in 1 weekend) en totaal niet overzichtelijk.

Maar aan de andere kant is dit wel het enige wat er te krijgen is op dit moment qua gamebeurs (gametroep in het geval van de Gameplay vorig jaar :mad:)

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om dit jaar heen te gaan. Ik game niet meer echt ofzo, maar lees al een paar jaar de PU en het lijkt me toch wel vet om een keer naar zo'n beurs toe te gaan. Ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten, wat is er allemaal te doen tijdens zo'n beurs?

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Van de nieuwste games uitproberen tot met toernooitjes meedoen van verschillende games en andere activiteiten (voetbal vorig jaar en of skaten oid) tot op de foto gaan met boothbabes tot goodiehunten, tot de show volgen die op het mainstage podium gaande is met de PU en gameking-crew.

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    gebeurt er nog wat op zon NL beurs of is het allemaal onzin?

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga dit jaar ook zeker weer met me vriendin:p. Dit zal waarschijnlijk ook een vrijdag worden ivm met gratis OV :p

13. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ben uiteraard weer van de partij. Kan altijd van vrijdag tot zondag gratis erheen. Naar gameplay + HCC beurs.

14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik wil ook wel een keer.. ga wel met een kameraad... is het treinverkeer bij deze beurs erg druk..

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik dacht dat de HCC beurs dit jaar niet gehouden werd?

16. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je op msn een grote bek hebt, maar in het echie niet eens naar me toe durft te komen ;):lol:

17. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    OW, daar is de andere kant van het verhaal.. lijkt me leuk om andere forumbezoekers tegen te komen. is het openbaar vervoer goed geregeld. of loopt alles vast richting de Gameplay.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik was er vorig jaar om mijn xbox 360 op te halen en in een hummer te gamen;)
    verder kwam ik niet egt aan spelen toe, btje rainbow six vegas maar verder niet..

19. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht centraal, vervoer altijd wel goed.

Ja idd zie het op internet..

Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  20. Ninja_in_Pyjama

Ninja_in_Pyjama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer van de partij, zowel zaterdag als zondag :thumbs:

Deel Deze Pagina