1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamer spant rechtzaak aan voor een bug

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lord<>Snowboard, 25 aug 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Het is idd overdreven, maar bugs zijn zo verschrikkelijk irritant.
    Net zoiets als auto´s, je levert toch ook geen auto met vierkante wielen, kapotte versnellingsbak en grote krassen op de lak.... :{

2. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komaan kan het nog zieliger. die vent wil gewoon geld;
    het is en blijft maar een spel hoor! de firma aanklage jongens toch waar houde sommige zich toch mee bezig;

maar als het lukt zou ik het ook wel doen lekker niet meer gaan werke maar games zoeke met foutjes. lijkt me leuk
    }:]

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    maar dan moet je wel flink benadeelt zijn door die bug... jammer dan

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    bwhahahahaha wat een humor hiero8)

ga ik ook ff doen: bethesda softworks aanklagen omdat ik met morrowind niet meer verder kon met de mainquest omdat ik een spook had afgemaakt wat je later pas af mocht maken anders kon je niet verder(ik was al bijna een fokking half jaar bezig met de game ) ....

ja kijk dit was dus ultieme KLOTEZOOI maar aanklagen.. komop nou..

die rare chinesen ook

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er is een verschil tussen offline en online.. Online is meteen een stuk serieuzer.. die dude raakt gewoon zijn stuff kwijt, waar hij echt veel moeite voor heeft moeten doen, en kan hierdoor ook zijn status in de online wereld verliezen.. Ik vind dat hij ergens wel gelijk hebt, als de developer zijn stuff niet gewoon ff terug geeft..

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat de developper zelf opzettelijk de scores heeft gewist, en ik denk ook niet dat het een probleem zou zijn om alles terug te geven, maar het is vaak niet mogelijk om te bewijzen wat je allemaal hebt, en wat niet, dan kan iedereen wel gaan claimen dat ze allerlei dingen hadden,

het moet toch een spelletje blijven, als je hiervoor iemand aanklaagt getuigd dat er alleen maar van dat je geen leven hebt, een non-issue is t....

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, want offline doe je natuurlijk geen moeite om t zo goed mogelijk te spelen...8)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    dan is het toch echt van minder belang.. en je zou zo een vorige savegame terug kunnen vissen..

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een uitdaging voor degenen die te zitten zeiken over bugs en shit.
    maak zelf een game en geen spellen met tetris kwaliteit (grafisch, niet het spel)
    Ik denk toch we dan minder snel lopen te ouwehoeren, een spel maken is moeilijk.
    Als je klaar bent met programmeren(als je zover komt) zie ik jou niet eventjes allebugs eruithalen.
    Van al die miljoenen commando's moet jij een fout eruithalen,makkelijk???????

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Maak zelf een game... pfff dan ben ik in mijn eentje maar 5 jaar bezig, maar ach, tis een uitdaging. |:-

Het is gewoon nep dat games waaraan met man en macht aan gewerkt is, kosten noch moeite gespaard is om alles te motion capturen, complete orkesten aangerukt zijn om de game sfeervol te maken en wereldberoemde scenarioschrijvers het script hebben geschreven (ja, ik geef EtM als voorbeeld) dan nog vol zitten met bugs, omdat de game perse uit gegeven moest worden.
    Vooral bij High profile games is dit gewoon dom, want als jevoor al die zaken bakken geld uitgeeft, waarom dan de bug testing op zo'n laag pitje?
    :confused:

11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Amen mijn vriend!_O_

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    het is uiteraard onmogelijk om alles te voorzien, bovendien heb je ook mensen die alles gaan doen om bugs te vinden(zie:[MGP 2] Glitching started...).....tja, ik weet niet of jij erop zit te wachten dat alles 20 jaar in een test periode zit voordat het wordt uitgebracht, maar ik niet.....uiteraard, er moet flink getest worden, maar bugs worden niet opzettelijk erin gezet, en je kunt onmogelijk alles testen

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat erom dat de developer die dude, mits hij met bewijzen kwam dat hij het door die bug kwijt was, zijn stuff niet terug geeft.. belangrijk punt : online game..

maar lees even de vorige posts van mij door k..

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Naar mijn mening is dit tekenend voor hoe ziek sommige mensen met games bezig zijn. Niks "het is maar een spelletje", voor deze chinees is het al lang geen spelletje meer.

Deel Deze Pagina