Ik heb een tijd pro gegamed zeg maar, maar op een gegeven moment hakte ik de knoop door, vond het wel best en had er totaal geen behoefde meer aan! Nu ook steeds minder meer zin erin, Soms heb ik de xbox weken uit en dan denk ik, verkoop hem wel....maar dan komt er weer een game en denk ik, HEBBUH!!!! \o/ Zoals iris al zei, je hebt het in eigen handen! Alleen soms is wakker geschud worden door iemand anders ook net het gene wat er voor zorgt dat je stopt. Ik vind game echt gaaf om tedoen! het zorgt ervoor dat ik even alles kan vergeten en me kan focusen op deze fantasie wereld, ik kan me alleen wel inhouden en het onderscheidt ook wel zien wat dan de meeste niet kunnen. Want er is een verschil tussen je problemen in de ogen aankijken of de rug toekeren en gamen. (soms wou ik dat rug toekeren altijd kon )
Ik heb mensen leren kennen met gamen wie ik nu nog spreek en erg veel plezier mee heb gehad! En zou die tijd voor een goud meer in willen ruilen en soms verlang ik er ook weer naar terug. Maar aan de andere kant dan had ik een geweldig meid niet leren kennen en zat ik achter een schermpie mensen afteknallen (COD)
Ik game een paar uur in de week, gok 6. Doordeweeks gewoon niet maar in het weekend toch wel wat uurtjes. Mensen die eraan bezwijken zijn meestal mensen die grote problemen hebben in het echte leven en er alles aandoen omdat te ontlopen. Met als gevolg dat dus
Hahahaha ja ik ben ook jaren terug wijs gemaakt met een game dat ik met een meid praatte die bovennatuurlijke gave had en mij dan een gelukkig leven toe wenstte, toen moest ik slapen en de volgende dag kwam ik 2 uur telaat op school besefte ik pas dat ze loog (of het moet nog komen!)
En ik vind je avatar echt geweldig!!! Ben je hem zat neem ik hem graag over
Laatst bewerkt: 13 feb 2008