1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games ruilen per post: envelop nooit aangekomen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LifeLongGamer, 1 dec 2011.

  1. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier mensen die dit wel eens hebben meegemaakt? Zo ja, wat heb je er aan gedaan?

    Het is mij nu twee keer overkomen en ik word er een beetje gestoord van eigenlijk. Natuurlijk is het verstandiger om te ruilen in persoon, of zelfs je post aangetekend te verzenden, maar je moet toch kunnen vertrouwen op PostNL?

    Ik heb uiteraard allebei de keren contact opgenomen met PostNL. Allebei de keren heb ik aan moeten horen dat 'ze het erg spijtig vonden' blablabla.

    Afijn, dit topic is bedoeld voor diegenen die met dezelfde frustratie zitten. Misschien dat het wellicht leidt tot iets positiefs.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, per briefpost is sowieso nooit een optie bij mij. Gamehoesjes worden in het sorteercentrum met gemak er uit gepikt door de werknemers.

    Als ik jou vertel dat in het centrale sorteercentrum in Amsterdam sinds een paar jaar camera's hangen weet jij genoeg denk ik.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja stelen is heel laag en het is verrot als je post niet aankomt maar wat voegt dit topic toe?
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voegt ontwikkelingshulp toe? 12 miljoen extra kinderen die sterven van de honger. Idem dit topic.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat? :emo:

    Overigens zelf nooit problemen gehad met games per post versturen.
     
  6. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ruil al jaren hier, maar is nog altijd goed gegaan :)
     
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook eigenlijk nooit. Ik zit altijd veel op marktplaats, bol.com en andere websites en ik heb tot nu toe alles nog binnen gekregen wat ik kocht, en ik doe dit al ongeveer 5 jaar. Ik denk dat ik in totaal wel zo'n 500 pakketjes (games, dvds, boeken etc) heb ontvangen in die 5 jaren zonder enig probleem.

    Als je dit wilt voorkomen kun je ook track en trace op je pakket zetten, is wel wat duurder volgens mij
     

Deel Deze Pagina