1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games Workshop's Official Warhammer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 20 jun 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jouw zaak dus, is goed. :)

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe helaas al 2 jaar niet meer actief aan warhammer mede doordat een vriend waarmee ik het gekocht had zo ongelooflijk werd overrompeld door mijn gigantische vuurkracht dat hij er nooit meer zin in heeft:)
    ik heb er meer dan 500 guldens toen nog aan uitgegeven waarvan het voornamelijk orks zijn.
    vooral de warboss van metaal (40 gulden!) en de wartrucks zijn mooie items:)

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, Warhammer is jammer genoeg heel duur, maar wel héél vet! :D

Ik zeg NL Eagle ook in de startpost met Orks, maar heb je Warhammer of 40K?

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat tijde terug ook gedaan, van lord of the rings, was er best verslaafd aan :p, ik zal wel een keer plaatje plaatsen van 1 van mijn gastjes, kmoet er alleen even na op zoek, want na die brand in mijn huis weet ik niet meteen waar ze meteen zijn, maar i kzal wel keer een foto plaatsen

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    40k, mijn beruchtste tegenstanders zijn de space marines:D

6. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    40k, imperial, en dan de catachans. Ze lijken nog het meest op echte oorlog voering van nu en dat vind ik het leukst. moet zeggen ben per character ongeveer een dik 11 uur mee bezig, sommige chars lnger als ik ze speciaal wil maken zoals mn tinnen snipers en commander daar ben ik per character iets van 14 uur mee bezig geweest

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook de Imperial Guard, kheb wat catachans maar ik vind Cadian toch wel stukken vetter (daar heb ik er ook wat van) Sentinels zijn ook stoer, kheb der 3 en 1 was kapot gegaan maar dat is nu terain ;) idd wel vet. Ik zag het al aan je ava Willem,ohja ik speel Warhammer 40K

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    mijn chaos space marines maken jouw orks in*) Ik heb wel eens wedstrijdjes tegen orks gespeeld. Als ik dan met mij khorn beserkers kom is het altijd lache.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zelf heb ik gewoon een gruwelijke hekel aan orks.

Weet niet wrm hou er niet gewoon van hebben meer mensen hier last van :eek:.

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb er geen hekel aan, maar ik vind ze ook niet bepaald mooi, en als tegenstander zijn ze ook wel irritant.

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Orks vind ik juist leuk ze zijn grappig en dom.
    Maar mijn favorieten zijn de chaos space marines die onderscheiden zich echt de gewone space marines zijn de pakjes die ze aan hebben over het algemeen een beetje te gewoon.

12. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Jij begrijpt het;)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog een Lizardmen Saurus leger... leuk spel kost alleen veel tijd :)

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik ben een jaar of 10 geleden hiermee begonnen. In het begin echt enorm veel gespeeld. Toevallig een week of twee weer een potje gespeeld tegen Wood Elves. Ik speel alleen fantasy. Ik heb een leger van Orcs & Goblins, ik denk zo'n 6000 punten, oftewel veel....daarnaast heb ik nog een klein legertje Chaos. We spelen meestal met 2500 punten. Samen met vrienden hebben we nu inmiddels alle legers.

Dit zijn een paar modellen van mij:

Dit is het oude model van de Wyvern, ik heb ook de nieuwe, maar daar heb ik geen foto van online...

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Woow! Zeer mooi geverfd nusti! Maar heb jij nou iets van lak er nog over ofzo?

Heeft nou niemand behalve nusti foto's?

Hoe gaat het tegen elkaar vechten met Warhammer nou eigenlijk in zijn werk? Ik spaar ze gewoon om ze mooi te verven, en dan maak ik landschappen, ik maak 't gewoon om mooie veldslagen te maken.

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  16. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je zo'n starterdoos van bijv warhammer 40.000 koopt zit er een boek bij een dikke trouwens staan zeg maar scenario's enz in.
    En natuurlijk regels je speelt het ook met dobbelstenen en een soort meetstok dan bepaal je hoe ver je loopt enz.
    Als je dan wil schieten moet je ook een dobbelsteen rollen zie je hoeveel damage je doet tegen de aanvaller en of je hem wel raakt.
    Sorry dieper kan ik het niet uitleggen ik heb echt al jaren niet meer gespeeld.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn de regels erg op internet te vinden, echt diep?

18. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm weet niet of het op internet te vinden is maar het is zo dat het terrein en alles effect heeft op hoever je kan lopen per beurt en cover en alles heeft ook te maken met of je schot raakt.
    Dus ja best wel diep eigenlijk volgens mij als je mannetjes erg gewond zijn kunnen ze ook minder ver lopen maar ja weet het niet zeker meer.
    Zoals ik al zei ik heb al jaren niet meer gespeeld.

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Omgeving heeft wel degelijk effect op je manschappen, simpel voorbeeld: Als je eenmoeras scenario heb met water lopen je manschappen sneller op land dan door het water, en enkele manschappen( deze bijv:http://uk.games-workshop.com/chaosspacemarines/miniature-gallery/21/) kunnen helemaal niet door het water heen.

En over de regels, ik denk niet dat je ze online kan vinden. Naja misschien op een of ander ander forum. Zelf wist ik alle standaard regels/afkorting etc uit mijn hoofd, maar nu niet meer:'-( Wel weet ik dat ze het regelboek (in Nederlands!) altijd in voorraad is bij de GW :).

Edit: Nusti mooi geverfd, vooral die draak.
    ik zal kijken of ik ook een camera kan lenen, maak ik ook wat fototjes.

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, maar als je dus een Starterskit koopt zit er zo'n boek in met alles? Ga ik dan ook maar 's doen, wat extra Chaos Troops, lijm, en een mooi boek! :9

Deel Deze Pagina