1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games Workshop's Official Warhammer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 20 jun 2006.

1. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zelf heb ik nooit een starterskit gekocht. Maar ik denk niet dat er zoon boek bij zit. Anyway, morgen ga ik naar de GW in A`Dam centrum, ik zal ff kijken voor je :)

Edit: Ik heb het ff nagekeken op het internet, en wat blijkt: Je krijgt geen regel boek erbij maar het CODEX boek van het desbetreffende ras.

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt bij 1 starterkit wel het rulebook, alleen krijg je 2 rassen (Tyranids en Space Marines als ik me niet vergis). Als ik jou was Willem zou ik gewoon een leger uitzoeken die jij het vetst vind en daar een doos standaard troops van kopen en dan nog wat andere troops (als je wilt), wat verf en dan het rulebook kopen, en dan kun je zo aan de slag. (dan moet je wel een inch meter en dobbelstenen hebben)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ik weet komen er ook allemaal updates via internet door. (nieuwe skills van bv, commanders special units)

Maar zo`n regelboek kost ook al aardig wat centjes ;).

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik doe al lang aan Warhammer, maar heb nog nooit een gevecht er mee gedaan, weet dus ook niet hoe het werkt. Ik spaar al een jaar of 2 Hordes of Chaos en Space Marines, dat wel. :)

Ik wist trouwens dat je er een boek bij kreeg, stond op de GW-site zelf. :)

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Space marines en dark eldars mijn oom had die starterskit gekocht zat het rulebook idd bij.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook een nieuwe nu, battle for magrachie of zo, die is met tyranids en space marines

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Een Starterskit? Of wat bedoel je? Anders schaf ik die ook aan, heb ik meteen alle 2 de Rulebooks voor m'n Hordes of Chaos en Space Marines.

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Even duidelijkheid over de boeken:
    Er is 1 rulebook met de regels van het spel in het algemeen.
    En van ieder ras is er ook nog 1 speciaal rulebook(genaamd: codex) waarin alle eigenschappen, speciale gaves etc. van het desbetreffende ras in staat.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, thanx, wist ik nog niet! :D Na 2 jaar.... 8)

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Op kazaa is nog wel eens wat te downloaden aan codex en rulebook...Ik heb zelf het fantasy rule book hier gedownload, daarna heb ik toch het originle gekocht. De boeken vanmijn legers zijn ook origineel (dat je geen verkeerd beeld krijgt :))

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat Orks groen zijn dat wisten we al hoor, daar hebben we geen boek voor nodig! 8)

12. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ook maar eens ff kijken, hoef ik tenminste niet dat ruleboek te kopen maar gewoon uitprinten en aan elkaar nieten ofzo:).

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou printse zou ik zeggen zorg wel dat je een stuk of 200 velletjes hebt.:lol:

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik print via mijn vaders werk, en die neemt het dan mee:)

Edit: klaar met downen(67 mb), het zijn 290 velletjes waarvan de laatste 100 in kleur.

Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    boek vind ik persoonlijk wel veel fijner om te hebben, en het heeft gewoon een beter gevoel :9
    @Willem, begrijp ik het nou goed, je speelt al 2 jaar maar weet niet dat er codexen bestaan :confused: waar haal je alle regels dan vandaan?

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ik verzamel en verf al twee jaar, maar heb nog nooit een gevecht gedaan, dus die regels heb ik ook nooit gezocht. En bij mij schiet het ook niet echt op hoor, ik verf eigenlijk alleen in de vakanties serieus. Ik maak gewoon landschappen waarop m'n troepen zet, gewoon, voor 'de mooi'. Maar het staat ook niet bij mij, moet eerst 16 km. fietsen naar een vriend waar alles staat. Daar heeft hij dan ook nog Dark Elves.

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is zeer mooi, alleen die Tyranids vind ik dus zo dom. Echt jammer, als er bijvoorbeeld Necrons of Blood Marines bij hadden gezeten had ik 'm misschien wel gekocht!

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze niet dom, maar ze zijn wel irritant te schilderen, toevallig heb ik een vriend die ze spaart en aan hem verkoop ik ze door wanneer ik de startersset heb gekocht.
    Zijn er trouwens mensen die deze zomer vakantie nog aan tournooien mee gaan doen?ik wel!!

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik niet in ieder geval, maar misschien koop ik deze kit wel, want dan maak ik toch kennis met dit ras. Misschien verandert m'n mening dan wel.

Deel Deze Pagina