1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games Workshop's Official Warhammer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 20 jun 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vet vet! maar is voor mij allemaal ziek lang geleden, heb ook nog ff warmachines gedaan vorig jaar, wel vet!

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ok :)
    Maar hoelang heb je dan nodig voor een figuur?
    Ik weet dat ik vaak 1,2 misschien 3 figuurtjes tegelijk deed. Dan was ik wel een heel weekend mee zoet8)
    Tijd en een onstabiele hand zijn overigens redenen dan ik moest stoppen:'-(

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Meestal 2 a 3 uur. Die night goblins deed ik meestal een stuk of 7 tegelijk. :)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Erg mooi geschilderd Bas!
    Leuk om te zien dat jij wat doet met de ondergronden in plaats van wat kleur er over te flikkeren. Leuke details ook, die pijlenkoker en het schild van de Uruk-Hai zijn erg mooi! Zelf vind ik de LOTR Warhammer maar half, half (qua originaliteit) maar jouw geschildere resultaten zijn leuk!
    Over de magie die in de GW hangt! Damn! :9 Je komt binnen, staan daar enorme tafels VOL met de mooist geschilderde landschappen en legers. Staan er een paar van die gasten te dobbelen, te meten, een boek van 400 pagina's te raadplegen. Haha, geweldig! ALLE muren vol met boeken, guides, sets, aparte poppetjes, verf. Magie, jezus, geen enkele winkel weet mij zo te betoveren! :eek:
    Dan nog weggelaten dat er 9 van de 10 keer goede muziek word gedraaid en dat je met iedereen wel een praatje kan maken over metal ofz. :+

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah mijn eerste reactie toen ik de GW shop binnen kwam. Echt hele chille gasten daarzo overal spelen ze schilderen ze poppetjes, ze doen het voor. Staat ook zoon vitrine boven met wat poppetjes (waar niemand naar boven durft). Als je iets vraagt geven ze rustig en echt goed antwoord.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, inderdaad! :D In de GW waar ik was, was het een kamer waarvoor je eerst door een smalle deur moest, niet zeker of dat wel mocht. Hehe, geweldig!
    Ik ga ook nog 's wat foto's opzoeken van mijn (ex-) leger.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is de sfeer in haarlem anders dan op het rokin kweet niet hoe dat komt. Doen en posten \o/

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van de prijzen? Ik vind het echt belachelijk dat je voor "wat plastic figuurtjes" al snel tientallen euro`s kwijt bent. Ik denk dat als de prijzen wat lager waren er meer mensen aan warhammer zouden doen!

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te duur koop het daarom ook niet meer het is echt veel te duur!

Deel Deze Pagina