1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    ik begon toen ik 4 was kreeg ik een super nintendo voor mijn verjaardag en ik en mijn zus konden toen niet van mario afblijven 8) zo is mijn verslaving beetje begonnen hé

2. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik geef mijn ouders de schuld ervoor, ik kreeg een Sega van hun met het spel Fatal Fury.
    ik speelde dag en nacht, als ik wakker werd, me ouders werden er gek van, ik was toen verslaafd, nu is het wat minder geworden en kan wel zonder, maar het is iets dat je niet laat denken om wat er om je heen gebeurt, en dat zou wel de hoofdreden zijn voor de meeste

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het wel raar gamen. Horror games vinden mensen vaak eng. Dat is wel raar iets wat op de tv gebeurd en niks met de realiteit te maken heeft dat we daar bang van worden :confused:

4. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon te gamen toen ik 4 was, toen krijg ik een NES van mijn ouders (en ik heb hem nog steeds). Ik had toen een 68 in 1 spel met mario en weet ik veel wat er allemaal op stond. Dat was dus de laatste keer dat ik het daglicht zag :D

5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    mijn allereerste game...pff dat is lang geleden :D
    maar een paar van de eerste games die ik heb gespeeld zijn the lion king, yogho yogho 8) zown spelletje dat me achterburen hadden en keen natuurlijk..
    later nog tomb raider, rayman 2 en alice gespeeld...maar dat is alweer een stuk later..
    tegenwoordig heb ik het wel gehad met gamen en speel ik hooguit 2 keer in de week..
    achteraf is het goed omdat heel mijn leven eraan onderdoor ging..
    deed niks anders meer en trok me terug uit de echte wereld..
    geniet maar speel met mate _O_
    maar af en toe als ik een spel geweldig vind kan ik het een dag uren achter elkaar doen..
    en tja over die stelling of games raar zijn..
    zo kun je alles raar vinden..
    hoe werkt een tv?
    waarom kijken we eigenlijk films?
    waarom bestaan er soaps? kicken mensen erop om anderen verdriet te zien hebben?
    en natuurlijk..games hebben geen nut..het is pure fun..
    maar als je het zonde van je tijd vind kun je alles wel zonde vinden..
    gewoon spelen niet teveel denken want daar krijg je alleen maar van die rare threads van ;)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn eerste echte game die ik speelde was Tomb Raider. Ik stond versteld van de mooie graphics en geluid, maar als je nu komt aanzetten met een spel met gfx à la Tomb Raider 1....

De game was geleend, helaas. Mijn eerste echte spellen die ik zelf heb gekocht waren FIFA'96 (jaja) en Trespasser.
    Vooral de laatste vond ik geweldig, maar het was wel vet moeilijk. Ik vond het ook schitterend uitzien. Maar pas duwde ik voor de gein Trespasser weer eens in mijn pc, God wat doet dat nu pijn aan je ogen:9

7. Gold Elite

Gold Elite Guest

Mijn eerste game was eentje waar je met een bootje bolletjes moest vangen.
    Ik ben gaan gamen omdat ik het altijd al wel een mooi en leuk iets heb gevonden.
    Over de impact van games: het is een geweldig iets met veel potentie. Het heeft mijn leven grotendeels verandert. Het is toch wel een groot iets geworden sinds het eerste spelletje. Het heeft dus inderdaad een grote impact gehad.
    Of games vreemd zijn ben ik het met de topicstarter eens.

Deel Deze Pagina