1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook, zeker.
    Alleen welke dag of welke dagen, dat weet ik nog niet.

BTW, was er een xbw stand vorig jaar?
    Op de zondag? Die heb ik dan gemist...
    Maar goed, ik ben zeker van de partij en ik hoop dat het weer een dolle boel wordt. Ik kwam er vorig jaar ook achter trouwens dat een oud-Frans leraar van mij daar was. (op de pug):eek: Op zich wel hip, niet?

@DF ga je met het vliegtuig?
    Zou je dan mij dan ff op kunnen pikken?:9
    please...

Beter dat ze komend jaar vast allemaal van die PS3 promotie shit gaan uitdelen, die hoef ik toch niet te hebben.:+ Dan gaan al die kutkoters naar die uitdeel-gasten toe, kan ik lekker gamen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als Berrie (m'n neef) weer kan ga ik ook mee, ik weet nog niet wanneer maar het wordt waarschijnlijk zaterdag of zondag.

Als jij er ook bent moet je me wel aanspreken (of andersom), is altijd leuk om zoveel mogelijk bekenden te zoeken. ;)

:+

Ik heb ook zo'n kaartje, gewoon gekregen van iemand van de crew, had geloof ik een Deathrow shirt aan ofzo? Wat is dat kaartje eigenlijk?

Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom ook, in mijn remie :eek:... dus wil wel warm onthaalt vorden. ik ben te herkenen aan beetje zelfde gezicht als poppetje in mijn ava ( volgens mijn 3 jarige nichtje :9 ) ... ik word de xbw boothboy :eek:

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Hmz, ik denk niet dat ik kom. :) Ik zie nog.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Iris ook boothbabe dit jaar?O-)

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb ook nog een zon kaartje van Xbw met meneertje de meesterchef erop :cool:
    Kom dit jaar waarschijnlijk weer met wat volk, was vorige keer wel leuk, wel wat te druk, maar opzich wel leuk :)

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    niet eens om samen boothboy en boothbabe te spelen? : (

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    'k Wil niet lullig doen, maar ik snap nog altijd niet waarom Iris zo bijzonder is? 8) Er zijn meer dames op het forum hoor! :eek: Maar dan is Iris wel de bekendste en leukste, oei, begin ik ook al! :+

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik denk dat ze hierom dus niet komt 8)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee, moet iedereen het wel zeker weten wanneer ze gaan. Anders blijf ik bijwerken :+

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

was ook niet zo bedoeld van "goh de enige meid hier op forum... oewj we rennen er met zijn allen achterna.... " ... maar beetje dollen mag toch wel en alsnog heb een vriendin dus daar zou het ook neit om gaan :) ...

... * maar wilt alsnog de boothoby worden :mad:

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Erm.. Tssj. :'-(

Anyway, noteer mij maar voor de zaterdag. Zet Iris er ook maar bij. *grimmig't* :+

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Count me in ! :D

K'koop een combi kaart, heb nog totaal geen idee welke dag ik kom.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook maar weer ga. En dan kom ik weer met m'n neefje Willem. Vorig jaar was het ook leuk. Plus, er zit een MC Donalds tegen over! Vorig jaar was in ieder geval geslaagd. Als ik/we komt dan is dat op een zaterdag of zondag. Maar het duurt nog eventjes. Ook leuk dat de PU Gameplay er nu ook bij is.

15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    haha:): Ik denk er nog wel over na. Goodiesjacht wil ik namelijk wel :) Jij de xboxzooi en ik de ps2/3 stuff. Deal?

@Hoosie. Nee gaan boothbabe. Merel en Ianthe zijn veel leuker in rokjes hoor. Wil ook wel met ze op de foto :+ Ben gewoon member. Als ik nu ook nog eens een jongetje was geweest had ik hier niet eens opgevallen.

Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  16. basovich

basovich Guest

ZOOI !!!!??:+..

17. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er ook heen leuk om dan een praatje te maken met jullie daar, ik weet alleen nog niet welke dag *)

Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat heb je daar nou aan? :confused: Er ligt toch een BurgerKing in het station. :cool:

Vorig jaar kon ik door het hevige noodweer niet komen. Ik moet nog eens even kijken of ik dit jaar weer iemand kan paaien om mij een plek in hun auto te geven. Eigenlijk interessert een xbw-stand me veel meer dan die hele PU Awards. ;)

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die McDonnalds in de Jaarbeurs is áltijd stampvol. Ik loop altijd een paar minuten naar Hoog Catharijne*, en haal daar wel een burgertje :cool:

Ik krijg echt steeds meer zin in !

* Het winkelcentrum in Utrecht op het Centraal Station

20. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen jullie eigelijk met die xbw stand ?

Deel Deze Pagina