1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben zaterdag ook van de partij \o/ . Wordt mun eerste keer en het lijkt me best vet :D

2. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @Cookie X,
    Ik had vorig jaar mijn eerste keer naar Gameplay, Het is echt heel vet :9

Wie is er dit jaar weer aanwezig om 3 uur van te voren bij de TMF Game Awards helemaal vooraan te staan? :9 (Deed ik vorig jaar, Ik denk dit jaar ook maar weer :))

En hoe werkt het met dat GoW Goodie pack als je dat Tshirt aan doet?
    Zou je dan ook alle 3 de dagen een goodie pack kunnen halen? :9

Ik kan niet wachten :) Nog maar 2 week ongeveer

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  3. Calv1n

Calv1n BIJNA ZOVER:D

Leuk Bevonden:
    0
    het word ook mijn eerste keer:)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vraag me dat van GoW ook af, heb namelijk ook zo'n shirt.

En als er een Bleach-game speelbaar is op de Wii, wie wil er dan met mij spelen? 8)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik:).
    Maar is blauw draakje er eigenlijk speelbaar?
    Die wil ik echt onwijs graag speulen.:) Die style spreekt me echt zo ongelooflijk aan. Brengt mijn DBZ feelings weer een beetje naar boven namelijk.

6. Calv1n

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor goodies kan je allemaal krijgen dan?ook t shirts enzo?

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    als je groot bent en niet verlegen(lees weet hoe je je ellebogen moet gebruiken :+) kan je wel met 2-3 shirts terug komen :)

8. Calv1n

Leuk Bevonden:
    0
    haha mooi zo :9 heb er wel onwijs veel zin in

9. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vorig jaar was er toch een klein incident met die vrouw die een eleboog van een man in haar gezicht kreeg bij de PU Goodie Hunt??
    Wel jammer dat sommige mensen opeens heel heberig worden, Ik heb een paar pogingen gezien vorig jaar die nergens op sloegen, Maarja het zal er wel bij horen. Ik ga niet echt alleen voor de goodies, Ik ga erheen voor de Awards, en om de spellen/consoles te bekijken, En die goodies, Die zijn mooi meegenomen:)

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar bijna zo'n dure camera uit iemands klauwen geduwd 8)

Moet je maar niet met zo'n groot ding midden in een menigte gaan staan..

:cool:

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd.. bij zo'n auto beurs ook een keer een fotocamera van iemand overhoop gelopen.. stond op zo'n mini statief, en ik kijk echt niet de hele tijd naar de grond of er zo'n ding staat:+

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm de game-awards intresseren me echt weinig eerlijk gezegd.. en dan ook nog van TMF, dus dat zegt wel wat. Ik ga eerst meteen de HCC in als ik nog wat nodig heb ( denk nieuwe videokaart ).. en daarna lekker de hele dag rondlopen en games checken, xbw stand..etc etc. die mutsen van tmf hoef ik niet te zien.

13. IX NeonovA XI

IX NeonovA XI Recreation Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst naar de GameExpo. Word vast erg gezellig daar. Heb er ook onwijs veel zin in. Ik zal zaterdag aanwezig zijn met nog 4 andere vrienden. Helaas dat ik Halo 3 er nog niet bij zie staan, maar gelukkig zijn er nog veele andere games aanwezig.

14. JeePee

JeePee Guest

Als Handewasser niet kan komen voor de Project Gotham 3 WCG Showmatch dan mag ik het hoogstwaarschijnlijk doen *)

* Doet laxeermiddel in Handewasser's drinken :cool:

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nice :D. Dan zal ik je wel even verslaan voor het grote publiek 8)

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    lol, die Handewasser is dat niet Nederlands kampioen oid?
    heb hem weleens gezien. wel een 'apart' kereltje.
    wel tof als jullie ook zo goed zijn.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor de mensen die niet regelmatig de website van Gameplay 2006 in de gaten houden.

-----

Het kan, reizen met de eerste klas naar Utrecht, en het kost geen geld. Nu ja, het kost wel wat, maar als je van ver komt, is het goedkoper dan met zijn tweeën in de tweede klas naar Utrecht afreizen.

De NS heeft namelijk tot en met de 26ste november een speciale actie lopen: het Herfstretour. Met dit speciale kaartje kun je met twee personen in de eerste klas, door het hele land reizen voor het bedrag van 35 euro. Dat is dus voor beide personen en niet 35 euro per persoon. Lijkt ons toch een mooie deal als je uit Groningen, Eindhoven of Den Helder moet komen. En het gamet wel zo relaxed op je PSP of in DS in de vele malen lekker zittende stoelen van de eerste klas. Je krijgt nog eens een extra 2.50 euro korting als je het kaartje via de site van de NS (www.ns.nl) besteld.

18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je haalt kaartjes van de kruidvat :9 hehe had er 2 voor 20 euro. heen en terug vanaf hengelo of enschede :)

19. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    Pssies :) Ik heb ze ook, Alleen jammer dat ze alleen in het weekend gelden, Nu moet ik nog een kopen voor de vrijdag :9

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe das wel jammer ja. zijn er miss nog meer mensen die vanuit het oosten naar utrecht gaan :+

Deel Deze Pagina