1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan komen we jou tegen in de trein. Wij (Broer/BeZaX, en aanhang) komen van Winschoten. Misschien wel zo gezellig om samen te reizen naar Utrecht :)

Ik weet nog niet hoelaat wij naar Utrecht reizen...Oh en welk dag(en) ga jij?

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik ga eerst naar de open dag van de Hogeschool Utrecht, en daarna moet ik via de bussen in een voor mij onbekende stad naar de Jaarbeurshallen zien te komen. De vorige keer met de trein pakte ik ookal de verkeerde, hopen dat deze ezel hier zich geen 2x stoot :cool:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    gewoon terug gaan naar utrecht centraal, en dan vanaf daar met de menigte meelopen naar de jaarbeurs;)
    Welke locatie moet je zijn van de HU?

4. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alle 3 de dagen, En ik ga vrijdag en zaterdag ochtend met de trein van 6:46 Vanaf station Kropswolde.
    Zondag ga ik met de trein van 8:00 uur vanaf station Kropswolde.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn it, ik kan niet meer op zondag omdat ik opeens een voorspeelmiddag heb. Zaterdag moet ik werken, maar misschien dat ik vrijdag nog ga..

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    jaarbeurs is heel simpel te vinden hoor. gewoon vanaf Hoog Catharijne:
    als je bij de treinen bent boven..ga je gewoon met je rug naar de burger king in de hoek staan en loopt rechtdoor. dan zie je free record shop. en dan kun je naar links en naar rechts. gewoon linksaf doorlopen..roltrappen af en naar buiten zie je links het beatrixtheater. gewoon rechtdoor, even oversteken over zebrapad en je ziet jaarbeurs al voor je :). tis gewoon rechtdoor dus.. kan niet missen.

ik hop echter wel dat je gaat stoten 8)

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht toch echt dat ik hier al gepost had. _o>

Anyway, ik krijg er nu toch wel zin in en heb net een kaartje besteld voor de zaterdag. Waar kun je je precies opgeven, op de site ergens? *kon het niet vinden* Niet dat ik goed ben in gamen, maar het gaat om het idee. :+ Ik neem mn DS trouwens misschien ook nog wel mee, lijkt me wel grappig. 8) :')

8. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een console meenemen :9 Ze hebben ze daar ook wel hoor ;)

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, maar zo'n demo pod kan je moeilijk overal met je meeslepen!;)

10. Dead Worm NL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm Zit wat in :9 En nu ik erover nadenk , Voor je eigen console hoef je niet te wachten in een rij :9

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het al aan het opsparen 8)

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Er stond iets over goodies die je kreeg als je je DS meenam. :+ ^^' *Zit al een jaar te wachten op die ene geweldige keycord*

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik heb mijn DS vrijwel altijd al in mijn binnenzak zitten, dus dat komt wel goed dan. alleen..waar moet je zijn voor die goodies dan? zal je net weer zien dat ik em meeheb maar toch de goodies mis.

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaan er Vrijdag 24 november er heen ?
    Maybe leuk idee om samen te gaan. Ik vertrek vanuit Arnhem.

15. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben ook voor de partij op de zaterdag kom nog met 3 vrienden van me helemaal van geen,(limburg) naar utrecht wilde al zo lang er heen en dit jaar is het zo ver joepie:D wordt echt vet hoop.

16. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    Oehh.. Ianthe en ik zijn altijd super goed in keycords verzamelen, we willen vast wel met jou delen :cool:

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    vrouwelijke charmes van xbw promobabes ftw!

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je een PSP of DS thuis liggen (en wie heeft dat niet), neem die dan mee naar Gameplay 2006. Want je kan er coole dingen mee in de wacht slepen. Klik voor meer...

Het meenemen van je PSP gaat lonen bij Gameplay 2006. Zo krijg je bij de stand van Rockstar een gratis goodie (en wie Rockstar kent, weet dat hun goodies tot de coolste van deze aardbol horen) als je met PSP aan komt zetten en er even lekker een potje GTA: Vice City Stories gaat spelen.

Ook voor de DS-fans zullen er ongetwijfeld leuke zaken te halen zijn. Bij Nintendo of bij het hoofdpodium tijdens een goodie-hunt.
    Tenslotte, waar kan je beter via wi-fi op je handheld battelen dan op Gameplay 2006. Een event vol gamers die allemaal denken dat ze de beste zijn. Neem je handheld plus een paar games mee en neem het tegen elkaar op. Er zijn genoeg (zit)plekken om even lekker een potje te multiplayeren.

goed dat je het ff zei van die ds, ik neem de mijne ook wel mee :)

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    :cool: ^^

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg er dan ook ff wat voor mij :+

Deel Deze Pagina