1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Timmeh; Ik vond het meevallen.. Het enige waar ik op moest wachten waren mijn 2 broodjes fricandel :D
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen zondag. moet morgen werken en kon geen vrij meer krijgen.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    maar vandaag zal ook een stuk minder druk zijn dan morgen, morgen is immers uitverkocht...dus zal me wat worden. Ik kom trouwens ook vanuit rotterdam dus ik moet ook aardig om...
     
  4. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    was eigenlijk best wel gay alle fatsoenlijke dingen moest je kenker lang wachten gek.

    enige positieve waren de chickies die de meest fucked up kinderen aan het uitlachen waren :thumbs: :cool:
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe:+
    Ik kan me nog een verhaal herinneren van iemand die een verhaal poste in deze draad over een gast in een rolstoel die über aso was.

    Maar goed, ik heb er weer zin in! Scheit aan die wachtrijen, het wordt vast weer hartstikke leuk en gezellig.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Jammer dat de tv's geen HDTV's bleken te zijn bij xbw, en dat er geen goodies waren :p.
    Verder heb ik ook geen normale members gezien, alleen wat modjes en adminnetjes.

    Enorme wachtrij voor playstation 3 ook.. gelukkig was de Wii wel gewoon te doen, dat was wel tof. Wel groter dan vorig jaar, maar wel minder opvallende dingen.

    Weet nog niet of ik morgen kan. Vriend van me had vrijkaartje, maar die wil nu misschien zelf nog iets halen op de HCC. Al kan ik wel voor 5 euro naar de gameplay.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah jammer :mad:, was leuk geweest als jij er ook bij was op zaterdag.

    Iig 6.20 trein -- 9.12 aankomst utrecht centraal en dan ruig wachten voor de expo :D

    Ow Mr.E ik heb geen eigen t-shirt kunnen maken. Geen zin meer in....
     
  8. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de GoW goodie ?
     
  9. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    kzag wel zon vrouw met een rolstoel die vet lang zon 360 in bezet hield :p
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik hoop dat er morgen wel wat socialer mensen zijn dan vorig jaar. Vorig jaar waren er gasten die gewoon een dik half uur achter zo'n ding stonden en dan zei je er wat van en keken ze je toch dom aan van ''mag dat dan niet''. Echt |:-

    Als ik me ergens aan kan ergeren is het dan wel...Neemt hooivork mee
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is gewoon overal... Elke beurs kent deze vorm van "nerdigheid" :eek:
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat mijn dag niet verpesten door een paar van die stomme klootviolen.
    Maar het wordt echt fokking druk morgen denk ik, maar ach ja, het was toch wel gezellig vorig jaar.

    edit:
    Ik zag net op shownieuws de gameplay.
    Ze interviewden wat mensen, echt emptyheads naar mijn mening maar goed.
    Ook interviewden ze Boris. Ze deden een klein testje met hem. Ze vroegen welke console het beste was. De wii kreeg een 8,5 de ps3 een 9 en de 360 een 9,5.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Is dit ook een zaterdag want ik ga morgen :D, moet om half7 al weg van huis om er toch op tijd te zijn, Rotterdam Centraal is ook mijn beginpunt morgen. Op 9292ov staat eigenlijk verder niks voor morgen dus daarom vraag ik het nu ff:)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou eigenlijk ook handig zijn als de trouwe xbw'ers hun jas bij de xbw stand neer kunnen leggen.:+ Anders loop je de hele dag met dat ding.
    En tja, die garderobe daar zal vast wel zuigen met al die drukte en die gare types... Dan maar de Henri-flikker-je-jas-ergens-neer manier.
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik zag het ook op het nieuws.
    Maar het is ook boris zijn mening maar de wii & de ps3 zijn nog niet erg lang speelbaar en de xbox 360 wel :)
    Jammer dat ik niet kan naja wel weten hoe het was hé iedereen die wel gaat :)
    :b:
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als jij op zondag komt, dan maak ik nog een t-shirt voor je:thumbs:
     
  17. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel gezellig vandaag, alleen heel erg jammer van die klote files op de heen en terug weg :mad:
    Heb er 6,5 uur voor in de auto gezeten :{
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen en zondag.
    Had een vraagje aan de mensen die al geweest zijn.
    Vorig jaar en het jaar daar voor verkochten ze de Pyramat. Ik heb er een gekocht twee jaar geleden maar heb hem verkocht. Dit jaar wil ik er weer een kopen. Maar staat er een? Of staat er een Game stoel (die ze ok een keer hier bij de MM hadden)
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    ze hebben geen stoelen of matten meer..ook weinig multiplayer games. ik had een groot multiplayer GoW wel vet gevonden ofzo. Nja, bij xboxworld kan het wel :thumbs: . Rockstar viel ook tegen, alleen GTA liberty city stories voor de PSP, had op Bully gehoopt. nja nu andere naam, maar toch. Playstation 3 heb ik niet gezien, veel te druk. Mja, omdat nu zo negatief klinkt, verder is het wel vet om even rond te kijken en wat games te checken.
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik zou niet gegaan zijn als er geen xbwstand was geweest denk ik hoor. :) Een paar vrienden van me gaan zondag, maar ik vraag me af of het nu echt zo leuk is om een hele dag loos rond te lopen.. Maargoed, zo leuk vind ik gamen ook niet. :+
     

Deel Deze Pagina