1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Moeilijk te spotten :eek: Het was eerder de vraag hoe ik van je af kwam 8)
    Waar ik ook liep ik kwam je tegen. Kom je morgen ook nog? Ik krijg nog een mooie poster van je ;)
     
  2. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    1 foto zei ik toch :), en die is niet eens helemaal goed :p

    Sure iedere XBW member krijgt wel iets leuks zolang de voorraad strekt.
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan krijg ik morgen ook wat leuks\o/
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe viva pinata is cool.
    Kan ook niet wachten op de Viva Pinata knuffels en bed overtrek. :+
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Posters van de luie hond in zijn lange regenjas zijn nu al een collectors item ;)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whaha nu weet ik pas wie je bent. Ik spreek die namen nooit uit, dus herkende het echt niet.

    Hey, niet fokken met mijn buik ja, it's al fuel for the love machine :cool:

    Dat zou best kunnen, moest een van onze boothbabes ophalen van de hoofdingang.

    Hier ben ik nog een keer met de MAXIM-babes van vandaag:

    [​IMG]

    Ik was wel ontieglijk gaar op die foto, sta er dan ook ontieglijk gaar op :+

    Durf ik nie :eek:

    *wijst naar boven
    *gniffelt :D

    Laat ik het daar nou eens honderd procent mee eens zijn! :)
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had effe sneleen blik geven op de xbox stand maar kwa gezichten kon ik niemand dus was ik door gelopen met me maat schaamt me wel:$:p

    Plus wii mutjes kunnen vangen en nog wat goodies ram te gek. 1e jaar dara volgend jaar weer.:D

    Plus met dennis op de foto geweest en met skate echt wel vetjes.

    Foto's
    met me telefoon wel gemaakt.
    Ik en Skate
    [​IMG]

    Ik en dennis van gamekings
    [​IMG]

    JJ en skate op het podium
    [img=http://img92.imageshack.us/img92/9806/jjenskatexk5.th.jpg]

    En nog een skate
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat vonden jullie trouwens van de drukte bij Wii, die was ook niet mis zeg, pff, ik heb gelukkig wel Zelda kunne spelen _O_ _O_ echt uberbruut spel en die Wii Sports is wel lache. Die Remote werkt ook wel lekker
     
  9. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond ut heel goed van hun gewoon netjes op je beurt wachten in een rij en je komt van zelf aan de beurt. ik deed samen met een maat van me wii sports boxing. hij zo ik maak je in.:p was die neger daar ik had hem 3x neer geslagen bij de4x was die k.o echt leuk die neger had de grootste lol.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Groootse lol trouwens met Skate op het podium :D

    Er mocht zo'n kerel uit het publiek een racespel spelen op de PS3, en die bakte er hé-le-maal niets van :+

    Zegt Skate zo; "Nou misschien moet jij nog even wachten met het kopen van een PS3, en eerst even de basics van het gamen onder de knie krijgen" :+
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    haha ja en dan die gast met die Guitar hero die er ook geen moer van kon. Zie je skate ook zo kijken van "oh god wat is dat nou weer"
     
  12. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja echt wel. heeft ook iemand dta mee gekregen met die meid met wii sports tennis? hij zo ik moet 2 koppels hebben dus jongen meisje 2x. op eens zo leuke meid hij zo jij daar waar is je vriend wijst ze naar onder skate zo van Goh dat had je niet verwcht die is veel te lelijk voorje. whaha ram lol ik en die maat die enne van gitar hero was wel goed. die andere 2 ram 2x niks. en bij dta race mc. ja had ik mee gekregen echt lache
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    [​IMG]

    Zijn er nog van die maskers ? 8) Ik vind het teh gruwlijk :D
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed verhaal. Lekker kort.
     
  15. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Lol ik sluit nu net mijn Xbox Live aan, nog nooit zoveel friendinvites op een dag gezien. Allemaal gamers die mijn account misbruikt hebben op de expo :).
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Van de mainstage kon ik meestal echt geen ene fuck verstaan :lol:
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :eek:, echt, heb gewoon een half uur bij de ingang achter jou gestaan :+
     
  18. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Henrive primeur?!
    Ubisoft & Rockstar Games werken samen aan Manhunt 2!
    Background story: aardige meid krijgt masker aangeboden van weird konijn, na een lang gevecht lukt het haar om zich te ontdoen van dit magische masker waarna ze het woedend vertrapt! The End.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe heet ik? :+

    Maar ik vond de beurs tegenvallen. Hij was erg klein en er was niet veel te doen. De schermen op de Xboxworld stand waren niet HD en het zag er té lelijk uit. Maar wat wel heel vet was is dat ik zowat m'n hele clan heb leren kennen. Broodje Unox was 3.50,- euro. Fokking hell, 7 gulden 70 voor een worst met wat deeg :{ Maargoed. De PS3 helaas niet kunnen checken omdat ik geen zin had 2 uur in de rij te staan. Overigens wel ziek hard voorgedrongen in de rij bij de ingang :cool:

    Die 'Best of Benelux' matches waren té lachwekkend. Die gasten van Need for Speed en DTM Race Driver 3 konden erg geen klap van. Dat noemt zich dan de beste benelux racer :x Commentaar was ook zeer laag. Die gast wist niks van racen af.

    Maar na een paar uur weer weg naar Sander z'n cirb. Na daar even met Stefan, FredKroket en Sander zelf te hebben gegamed (Stefan reed een wereldrecord met PGR3 :cool:) gingen Sander en z'n pa karten met mij in De Fabrique, wat echt zooooooooooooooooooooo gaaf was. Toen moest ik terug met de trein zonder mp3... saai.

    Met dank aan het karten toch een geslaagd dagje. Ook erg leuk om nu eindelijk eens te weten wie er aan de andere kant van de headset zit. De meeste mensen had ik heel anders voorgesteld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2006
  20. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik jou ook.
     

Deel Deze Pagina