1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    ik vind het best erg dat iedereen altijd maar met die 'babes' op de foto wil..alsof ze bekend zijn ofzo 8). En dan moeten ze 3 dagen lang ook nog met duizenden nerds op de foto.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    @ MiGilles: Ik zou zeggen, verkoop al die spullen en haal een goede camera ;) Erg vage foto's
     
  3. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker heb ik een cam nodig deze is 2 MP op mijjn mobiel..
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso grappig om allemaal van die gasten met van die superlange haren, onverzorgde gezichten, spijkerbroeken tot boven die knieën etc echt zo kei-trots te zien doen na het op de foto zijn geweest met een zogehete "babe" :9

    Dit dus: :cool:

    [​IMG]
     
  5. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik natuurlijk! hehehe.. Heb altijd schijt en kom gewoon ff langs ben zelf altijd benieuwd wie nou die gene is waar je mee praat of waarmee je aan het game bent. Vooral diegene die altijd zo aan het zeuren zijn over een revieuw maar die laten hun hoofd nooit zien, beetje jammer.

    Mirik thx nog voor die Xbox posters

    Groetjes,

    Tha Ladykillah
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kon het niet laten :+

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik zei nog "hoi!" tegen meneer stefan, word ik gelijk vet hard genegeerd 8)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Inderdaad. met bases op de foto? No way! Ik moet niet anar o'n event gaan, dan willen die babes steeds met mij op de foto ;)
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wat langer bij de XBW stand blijven hangen. Goeden chiks daar.
    Xbox 360 spant nog steeds de kroon.
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Henrive jij was de heletijd bij de XBW stand he ? (zaterdag) ik wist alleen niet zeker of jij het was hehehe
     
  11. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond er een meisje naast je met blond haar dan? Dan kan het wel eens kloppen... :)

    Ze heeft nu ook al een mindere glimlach als vrijdag. :+

    Whaha. Klopt, ik had op een gegeven moment met Henri ook zoiets van 'Wat doe ik hier?' Met alle respect voor de 'white and nerdy' mensen, though. ;)
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik was dr ook vandaag.. t enige leuke daar was dat ik nog ff wat heb gepraat met paul naber (gast van xbox nederland)..

    ik vond dr werkelijk waar geen moer aan. de xboxworld stand was ook maar 4 x 4 meter ofzo.. niet de moeite waard.. ook geen bekenden gezien, tenminste, degene die ik ken.. ik liep iig daar rond in een zwarte Yankees trui en een blauwe spijkerbroek.. fanmail graag sturen naar mijn mail adres

    edit:
    En ook al die gasten die met die meisjes op de foto gingen.. ik lachte me echt kapot.. waarschijnlijk hun eerste en laatste vrouwelijk contact XD
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  13. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik was zaterdag geweest. Ging eigenlijk meer voor mijn vriend. Het was echt te druk om ergens bij te komen. Enige wat ik heb gespeeld is Saints Row (oid) en Pinata.

    Was maar even bij de xbw stand want werd een beetje bang van lui die mij welk herkenden maar ik hen niet :eek: 'Heeeej Wendy!!!' ... 'Hoi...wie ben jij?'
    Mirik speciaal voor mij Pinata opzetten en stomme jongetjes willen allen GOW spelen. Flutspel :+

    PS3 niet kunnen zien helaas. Zag alleen die twee schermen bij de rij en zag er wel sexy uit. Viel dit nou echt tegen dan?

    Die xbwtruitjes mogen wel wat beter trouwens (vna de merel en ianthe) ;)
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    wat vind jij beter dan.. meer naakt? :p
    ik vond ze nu juist leuker dan vorig jaar, wat subtieler.
     
  15. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha. Ik ben ook wel benieuwd wat er dan verkeerd is... De print? Ben ik misschien wel een beetje mee eensch.
    En zwart vertegenwoordigd ook niet echt de kleur van xbox(world).
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :eek:

    Heb ik geen eens door gehad dan 8) Sorry! ^^
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was er vandaag ook.
    Was wel echt knetterdruk zeg! Heb wel op de PS3 en de Wii kunnen spelen, en daar ging het me ook om. Heb ook met meerdere Gamekings gesproken.
    Er liepen trouwens wel een hoop mooie vrouwen zeg! \o/ Er was genoeg te fotograferen. ;)
    Al met al zeer geslaagd te noemen! Volgend jaar weer! :)
    En, ik heb een GoW faceplate _O_
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben net terug van de gameplay.
    Vond het best wel tegenvallen, was best klein en had er gewoon wat meer van verwacht. De goodies bij microsoft vond ik wel grappig, heb een stuk of 4 posters wat polsbandjes en keycords gevangen, maar heb het meeste weggeven aan de wat kleinere mensen die om mij heen stonden.

    Heb nog 2 keer een potje GoW gespeeld bij de XBW stand. Vond het er toen niet erg druk qua crew. Alleen mirik zat er, en nog iemand van wie ik de naam niet weet.

    Ik vond wel dat er minder asociale mensen waren, die echt een half uur lang bij de demopods stonden. Nu ging het alleen vrij snel en zonder veel gezeur.
    Wat ik wel een minder vond was dat je van die opdringerige kindjes had die overal tussendoor kunnen een ook gaan en dan snel gaan gamen terwijl jij al een kwartier staat te wachten.( bij ubisoft stand )

    Ik werd ook nog bijna uitgekozen om mee te doen met een potje rainbow six vegas, maar de jongen naast mij werd gekozen.
    Al met al een leuke dag, en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij, maar dan op vrijdag want dan is het een stuk rustiger!
     
  19. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga volgend jaar ook wel denk ik, maar dan niet meer op een zaterdag. Dan ga ik gewoon op een vrijdag, dan maar geen school. Vrijdag is het namelijk een stuk minder druk en dan hoef ik ook geen 15 euro te dokken voor een treinkaartje. :)
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook geweest, Mega druk zeg.. En vond het daarom te klein.
    Wie zijnde babe's van Xboxworld?
     

Deel Deze Pagina