1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind deze echt geniaal!

    [​IMG]

    _O_
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja. Wat eheft een hartje met xbox te maken. Was duidelijk te merken dat Mirik even snel iets in elkaar moest flansen ;)

    TV's waren idd ook erg jammer maar helaas.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou welles willen weten wat dat meisje/vrouw zou denken op zo'n moment..
     
  4. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    "nog maar 2 uurtjes.. nog maar 2 uurtjes :'-( .."
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen, Wat waren de Pioneers slecht zeg.. hoe komt dat?
    en wie waren de Xboxworld babes?
     
  6. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    :D

    Zal ook wel zoiets zijn : " Kan iemand hem a.u.b weghalen.. dat kwijl tast mijn bikini aan"
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    haha, die gast heeft ook zo'n vreemde tronie. Alsof hij nog nooit een dame in bikini gezien heeft en nu het hele moment voord e volle 100% in zich op moet nemen.

    Is er eigenlijk nog zo'n event als dit? Ik had er wel heen gewild om wat xbox mensen te ontmoeten (mensen waar ik al jaren mee game) maar ik had vrijdag een lesgeeftaak, zaterdag overdag afscheid van mijn bijbaantje, en zaterdagavond een feestje, dus zondag brak daarheen werd hem niet :mad:

    (Waarom houden ze zoiets niet 's avonds?))
     
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zou zeggen ontwerp wat beters voor de volgende gameplay.
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Calm down boy..2x binnen 10 minuten is mischien wel een tikkeltje te veel.
    Maar om je vraag te beandwoorden
    De ''Xboxworld babes'' zijn Merel en de andere is Ianthe.Waren wel aardig, alleen zo druk met glimlachen de hele tijd ;)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan mijn verhaal.
    Ik ben beide dagen geweest dit weekend en heb het nu toch echt wel gezien daar.

    Om even mee te beginnen:
    Bron: gameplay.nl

    Ik weet zeker dat vier van al deze genoemde titels niet aanwezig waren op de gameplay, althans misschien waren ze er wel maar we hadden er geen fuck aan want ze waren niet speelbaar of er waren geen demo's ed van. En ook Mass Effect o.a. heb ik niet kunnen aanschouwen. Hoewel er toch beloofd werd door de site dat deze er waren. Het leek me al te mooi voor woorden...

    Maar goed, omdat we het nu even over de XBW stand hebben.. Tja, kijk.. Ik kon helemaal niemand.:+ Dus ik kon ook moeilijk iemand aanspreken. Ik dacht net als Migilles ook Henri even te zien op Zaterdag, maar ik wist het niet zeker. Verder kon ik even niemand van gezicht, ik had wat beter het foto's van members topic door moeten bladeren van te voren. XBW had een grappig standje, maar er kan wel wat aan verbetert worden voor de volgende keer. Idd de niet-HD big ass über TV's die ik fftjes zag. Verder miste ik toernooitjes, van o.a. PES, niet alleen bij xbw dan maar op de gehele gameplay.
    Of ik liep het toevallig iedere keer mis... Ik vond het vooral jammer dat ik PES niet kon spelen op de 360 daar. En AC en Mass effect.

    Maar dan de verzorging en organisatie etc. van alles op de gameplay.
    Damn, er waren een hoop boothbabes!:eek:
    Ik keek mijn ogen uit, ze hadden behoorlijke korte broekjes aan en ik ontdekte dat ik aardig wat foldertjes in mijn tas had daarnet.:+ Je weet nu dus waarom... Je zag echt een hoop van die mensen op de foto gaan met de boothbabes, wat soms erg kansloos overkwam bij mij eveneens het 'ge-goodiehunt' waar Tim zelf ook maar even aan mij gedaan heeft omdat de games die vertoond werden op de beurs mij behoorlijk tegenvielen zoals ik al zei. Amper nieuwe games gezien waarvan ik opkeek. Guitar Hero 2 vond ik wel grappig dan, maar dan heb ik ook bijna alles genoemd. Ik zag weinig nieuws.

    De toernooitjes en dingen op de mainstage waren wel ok, maar moet je nou iedere dag hetzelfde organiseren? Nee, en ook de eetmogelijkheden daar waren zwaar onder de maat. Een uur in de rij staan voor patat wat je net kan verteren maakt een mens niet vrolijk. Vandaag dus maar bij de HCC gegeten, een vriend van me had nog een oud pasje van de HCC liggen die hij bij een tijdschrift kreeg. Hij was eigenlijk niet meer geldig maar ik liet hem gewoon zien. (hij had een nieuwe) En ik kwam er gewoon door, daar kon je veel beter eten en er was ook zat te doen/te zien en te kopen. Wat ik ook vond tegenvallen van de gameplay. Verder vond ik Skate soms iets te asociaal overkomen met zijn kutopmerkingen tegen mensen die hij uit het publiek pikte voor een toernooi oid.

    Maar toch was het al met al erg gezellig omdat ik gisteravond ook naar James Bond ben geweest wat echt een retegoede film is. Maar ik weet niet of ik volgend jaar 2 dagen ga. Dan moeten ze toch wat dingetjes verbeteren.
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    HAha...
    En dat zijn bekenden van mensen hier, Want was op zoek naar het nummer :)
     
  12. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag geweest. Was wel druk zeg :'-( Gelukkig had ik een combi-kaart dus hoefde niet in de rij te staan. :) GOW gekocht. En een msn adres van een wijfie gescoord :lol: Zo'n promo-girl die een folder mn handen wil doen.
    Ik: nee dank je
    zij: ah jawel, ajb
    ik: alleen als je je nummer d'r op zet.
    zij: haha.. ehm.. ehm.. nou, mn msn adres dan

    :+

    Verder was het wel leuk.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zaterdag geweest. fucking druk en weinig nieuws. erg tegengevallen die beurs.
    en ik vond die boothbabes erg triest. Al die lelijke nerds met een plastic wijf op de foto. die dames respecteren zichzelf niet en daarom gaan ze maar 3/4 naakt daar rond lopen. erg triest allemaal. daarnaast vond ik de outfit van de xboxworld dames beter (behalvde de kleur dan)

    best lang bij xboxworld stand gebleven. 2 mensen hadden mij aangesproken dat ze mij konden (Marieke NL, JeePee NL) en nog wat andere ok gezien.
    Verder herkende ik niet echt veel mensen van xboxworld. ik zag een paar lui heel de tijd op een laptop kutten. maar who knows wie dat ware???? naja. opzich wel leuke 3 uurtjes gehad maar goed. groter was beter geweest. en volgend jaar ga ik denk ik niet. en anders dan maar op vrijdag, want zaterdag was echt uber druk.
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Als je vandaag er ff bent geweest is er een dikke kans dat je me heb zien zitten op de stand :) Ik was de gast met de FILA sweater ;)
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit waren twee kut dagen :mad:
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de afgelopen 2 jaar naar de Gameplay geweest en dit jaar was gewoon zo saai en slecht dat ik heb besloten er niet meer naartoe te gaan. Het was klein,druk, weinig nieuw spellen aanbod om niet eens te praten over de wachttijden voor spellen. Bij de 360 stand kon je amper een game spelen omdat er iedere keer een Goodie Hunt was. De rij voor de PS3 was niet normaal lang en ook op de Wii spelen duurde heel erg lang. Voor die luttele minuten die ik op de Wii heb gespeeld had ik liever geen 25 euro uitgegeven en thuisgebleven. Maarja meningen verschillen I guess. En ik denk dat het meerendeel dat vorig jaar geweest is of het jaar daarvoor dat het toen wel veel leuker was.
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook niet echt super, maar ik denk dat ik er volgend jaar wel weer ben. miss is het dan minder druk, er komen dan geen wii's op ps3's uit :9 maarja al die trieste lui die bij de goodie hunt gaan beuken en doen pff.. laat ze gewoon bij het einde iedereen een tasje meegeven met goodies, zo heeft iedereen wat en niemand blauwe ogen :9. het mooist vandaag was natuurlijk Guitar Hero pff wat waren die lui slecht haha maar GoW was ook super met de chainsaw !
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Mirik/Hordo/Jorrit waarschijnlijk. :)
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, volgens mij zei Merel of Ianthe gister dat er een gast in FILA shirt mij riep ofzo :/
    dat was jij? :eek:
    (ik had een teh late reactie, toen)
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Orcrist :cool:
    tssss...

    Vandaag weer even geweest, 2 dagen is toch echt wel genoeg. Meeste gisteren al wel gezien, maar goed de PS3 nog niet. Maar wat een teleurstelling was dat, niet zozeer de PS3 zelf. Maar een uur in de rij (en dan waren we, mijn broertje en ik, nog vroeg) vervolgens 5 min demo's van Resistance, Genji, F1, Motorstorm en ik meen nog één. Niets geen demo van b.v. Metal Gear (laat staan een demo die ik nog niet gezien had) en daarna mochten we 5 minuten zelf even spelen. En dat waren dus de spellen waarvan we net demo's hadden gezien. Kwa presentatie vond ik dat echt een aanfluiting.
    Maar goed. PS dus even kunnen spelen, indruk. Aardig. Ben in ieder geval niet weg geblazen van intense grafische pracht. Even Motorstorm kunnen spelen en op zich beviel me dat wel. Wat mij niet beviel overigens was die Blue ray film(demo) die te zien was op die 2 HD schermen. Dat hadden ze imo beter niet kunnen doen want ik vond dat niet bepaald een goede reclame voor de Blue ray, bij sommige stukken kon je de pixels tellen.

    Voor de Wii eigenlijk geen kans gehad, voelde er gewoon weinig voor om 1-2 uur in de rij te gaan staan. Wel van afstand een beetje meegekeken en het zag er wel leuk uit allemaal.

    In vergelijking met gisteren wel minder gezien, maar het was toch wel even leuk. Tijdje rustig op de xbw stand gezeten en gekeken hoe andere elkaar afmaakten met GoW
     

Deel Deze Pagina