1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hopen dat wel de echte is.. hoe ziet ze eruit foto? :9
    je mag de email ook wel ff pm'en hoor
    :9
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Hordo weer he. ik wist het. ik zei nog voordat het begon, als hordo maar opkijkt vanuit zijn laptopje 8).. nja sommige dingen veranderen niet
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Was het niet toevallig : mijn-spam-ontvangstmail@hotmail.com
    die heb ik ook namelijk, gebruik ik zelden :+

    Ik was er vrijdag en dacht deze dame die rechts staat al te herkennen, kwam er later bij de Appie To Go ook weer tegen op centraal. En toen wist ik zeker waar ik haar van kende }:] . Zij is deelneemster van het TV Programma Beauty & the Nerd !! \o/

    [​IMG]

    profiel :+ :
    Site van Programma : http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/beauties/fanny.xml

    En btw. GameXpo op vrijdag was tof ! Lekker rustig, heerlijk! en toen doorgegaan naar Maastricht voor Feestweekend BaVo, Whoehoeee. En ik heb geen zin om de afgelopen pagina's te gaan lezen :+
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Havo.. dan hoeft zo nog niet eens zo dom te zijn toch?
    @DF doubleposter :eek:!! :9
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  5. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Excuus, ik ben nog brak :+ 2 dagen feesten maakt je 8)

    :9
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hehe, hoe was trouwens de DesertFox Kodak Photo Spot'? :9

    Owja waar zijn de foto's van FRS te vinden :+? Op de FRS site kan ik het neit zo 1 2 4 vinden
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb me ook best vermaakt :) De Wii speelt verdomde goed, leuke 360 titels gezien en toffe goodies gescoord :)
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    De Kodak Photo Spot was opgeheven nadat Merel en Ianthe de XBW-rokjes aan hadden gedaan... Niemand kwam meer naar mij :eek:

    :'-(
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Volgend jaar, ''DesertFox in Jurkje Kodak Fotospot'' Ik weet wel zeker dat dat het punt is waarom ze naar Ianthe en Merel gingen 8)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kwam omdat ik er op vrijdag niet bij kon zijn :'-(
     
  11. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel erg mooi vond aan de gameplay.
    Dat als je vanaf de free naar de xbw stand liep, dat het bij de xbw stand soms nog echt druk was en gezellig en als je dan het hoekje omliep naar Playstation magazine, zag je 2 babes verveeld en koos op een krukje zitten:lol:
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, was jij dat?
    Dan heb ik je niet gezien.:+
    Nee, maar je ziet echt zoveel mensen voorbij komen...

    Voor volgend jaar toch iets verzinnen zodat we xbw'ers kunnen herkennen.
    Maar toch was de gameplay dit jaar een beetje ruk ivm vorig jaar.

    Ook echt dat gekut met die goodiehunts, maar ook dan he komt zo'n Hobbit naar me toe (een gastje van 10 jaar ongeveer, schat ik): "Meneer, gaan ze zo weer posters uitdelen?" (was bij de xbox stand)
    Nou zeg, de tering ik moest bijna janken... Mij een meneer noemen, ik zakte bijna door de grond. Waar zag hij me voor aan? Als iemand van de crew?
    Ik had niet eens mijn longsleve-shirt aan.

    En btw, wat een kwal was die gast die de goodies uitdeelde en de boel presenteerde daar bij de x-doos driezestig stand.

    @ Shapes, die babes hebben elkaar toch? En geile nurds die met hun op de foto willen.:+

    @ Mark, die foto's komen morgen ofzo pas online dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, bij de 1e Power Unlimited Game Awards(of hoe dat toen ook heette), was toen nog in een hal onderin dat theatergebouw :p gaven ze ook gewoon aan het einde aan alle bezoekers bij het weggaan een tasje met goodies mee, een stuk eerlijker en een héééél stuk veiliger, dat moeten ze weer terugbrengen.
    Verder blijf ik zeggen dat je op een vrijdag moet gaan om iets te kunnen spelen(nergens langer dan 20 min in de rij gestaan) en Okami was über.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Gasten, wie heeft er foto's van die blonde boothbabe met een beetje krulletjes van de Playstation 2 stand? Haar lengte was niet al te groot.
    Zij was zoo geil..
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister ook geweest. Man wat was het druk....Ik kan geen puisterige puber meer zien, heb er alleen maar een keycord van GoW aan over gehouden. Voor mij geen gameplay meer, kan absoluut niet tegen die drukte.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    toch vreemd dat je daar nu pas achter komt...? Bij zo een evenement weet je van te voren toch al zeker dat het druk gaat worden ;) O-)
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar... ze hadden het anders aan kunnen pakken.;)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Gasten, wie heeft er foto's van die blonde boothbabe met een beetje krulletjes van de Playstation 2 stand? Haar lengte was niet al te groot.
    Zij was zoo geil..
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat gegeil op die boothbabes echt kansloos. Versier zelf gewoon een mooi meisje dan kan je daar mee op de foto. Al die nerdjes in de kont van dat vrouwtje te zien knijpen en daar hun ultieme seksuele genot uit te zien halen doet mij toch regelmatig in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten. Loop desnoods ff de HCC op en ga naar de 18+ DVD's stand waar je 5 pr0nfilms voor 15 euro kunt kopen. Maar niet dat gezeik met die chicks man, echt te triest.

    Overigens niet persoonlijk bedoeld Reckuuza maar in 't algemeen.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen :cool:
     

Deel Deze Pagina