1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Etje zal ik zijn, Henrive=Henri, Iris=Iris, Metal mark=Mark, allemaal niet zo moeilijk :+
    Vorig jaar is er een hele groep mensen samen gegaan, (McSparkle, Metal Mark, God's Gamer, Berrie, Bezax etc. hebben elkaar toen ontmoet. Verder staan Mirik, Ianthe, Merel, Bartho etc. er ook ieder jaar weer bij op de XBW stand, dus een aantal mensen kennen elkaar nu wel. Waarschijnlijk wordt er dit jaar trouwens weer afgesproken door een aantal members op Utrecht CS of bij de stand van xbw (als die er weer is). Veel vaste leden kan je trouwens daar ook herkennen uit de foto's van members thread..

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Dat weet je mischien zelf ook wel..;)

Btw, ik kom toch mensen! So beware:cool: Nee, ik zal braaf zijn, net als vorig jaar...:) Anders zou m'n neefje (Willem) ook niet gaan en dat zou ook heel zonde zijn toch?:)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, een gast van rond de 28 en een gehandicapt (hun samen) mannetje in een rolstoel achtig ding, die beukten mij weg vorig jaar bij een 360, toen ik eindelijk aan de beurt was. Ik zeg zo; Hé! Ik stond eerder in de rij dan jou hoor. Waarop hij zei: Ja k**ker op of ik geef je een klap in je gezicht bla bla. Rare types daar. Ook gingen ze bij de goodies aan 1 shirt trekken die toevallig Ed van de PU naar beneden gooiden, ze sloegen elkaar gewoon en lagen op de grond.. Dat alles voor 1 shirtje! :eek:

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, van rond de 28. Beetje rare leeftijd om iemand voor aan te zien. Maargoed, dat is minder ja. Zulke mensen zijn gewoon dom.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, maar we hebben nu een hele XBW-knokploeg.8)
    Maar goed, je moet ook niet alleen gaan. Gewoon met wat andere gasten, dan zijn ze vaak wel wat sneller stil... Zo niet? Heb je die boksbeugel nog Berrie?:+ Maar ach ja, er lopen altijd van die types rond. Je kan er helaas weinig tegen doen. Maar een gast in een rolstoel:lol: , sorry hoor, als je later soms caberetier wordt dan moet je dat verhaal zeker gebruiken in je show.

Ik ga denk ik heel het weekend naar de xpo, ik moet nog even overleggen met wat vrienden hoe we dat gaan doen. Maar het gaat wel weer onwijs leuk worden hoop ik.:b:

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja die heb ik nog. Maar ga hem maar niet meenemen. Je zou zulke mensen juist moeten uitdagen voor een potje gamen. Hopelijk is die leuke DJ van vorig jaar erweer:cool:

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die van de 360 stand he! die is echt gangbaar :D

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Welke DJ ?

Ik weet nog wel dat GG en ik bij zo'n stand stonden te wachten op Metal Mark, waar ze een nummer draaide dat zo'n 1,5 minuut duurde... en dat werd de héle tijd herhaald :{

T'was nog een kutdeuntje ook :9

9. JeePee

JeePee Guest

Hm, dat hadden Mark, Meneer Stefan en ik vorig jaar ook op de PUG. Wij moesten naar huis, en 2 van die gasten die achter ons in de rij stonden konden nog de hele dag daar gamen. Zij hadden voorgedrongen, en eentje wou ons niet meer voorlaten. Na wat woordenwisselingen ging uiteindelijk Mark tegen één van hun 2 racen. Die gast werd dik gepwned \o/ Was wel lachen alsnog :9

Ow, en Mark, Stefan en ik gaan hoogstwaarschijnlijk op Zondag!

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik ook de zondag mee pak.. ga waarschijnlijk weer met dezelfde persoon als vorig jaar. *herrinerd zich leuke foto met Spekkie, ik en die vriend van me, van vorig jaar :cool:

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Here ya go :cool:

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar trouwens een dikke kop :eek:

*is veranderd :+

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie d'r ook niet uit op die foto 8)

Vergeten me haar te doen die dag ofzo :9

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, ik vind dit soort beurzen eerlijk gezegd niet leuk om op te zijn, simpelweg door die debiele taferelen omtrend goodies, plus de drukte en shit.

Maar goed, ik vind het wel leuk een paar van jullie smoelewerken te zien natuurlijk. Sta dan ook niet met kwijl uit je bek lekkend te kijken naar de XBW boothbabes (en mij), maar zeg even wie je bent, dan kunnen we jullie de hand schudden en een kans geven wat van de games te spelen die we (eventueel) laten zien.

Vorige jaren was het altijd leuk wat mensen te ontmoeten die gezellig bij ons op de stand kwamen zitten om wat games te spelen of met elkaar te klessebessen.

16. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    maare hoe ziet dat xbw gedeelte er eigelijk uit dit word me eerste keer

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    klik hier voor de fotootjes :)
    zo zag het er ongeveer uit.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Oh, dus er komt een xbwstand? Mooi! :cool: En hebben jullie weer van die fijne zitzakken? :+ Ik hoop trouwens dat ik niet weer op het journaal kom, vorig jaar sloten ze met mijn hoofd af. 8)

Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de stand van Xbw die vorig jaar stond, de beste was.. gewoon niet te groot, met heerlijke kussens, en van die bigass tv's. de rest was gewoon een zooi demopods neer geflikkerd en gaan..

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah*)
    Ik zal me dit jaar eens fatsoenlijk voorstellen. Ik ga waarschijnlijk ook weer op zondag. Kan lekker met m'n pa meerijden, die gaat naar de HCC. Die had vorig jaar een computer gewonnen. Hij wint elke keer op beurzen enzo. Hij heeft in totaal al 3 computers en een DVD speler gewonnen. En dat alleen op beurzen:D Maar ik heb er in ieder geval weer zin in.

Deel Deze Pagina