1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamexpo]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Henrive, 11 okt 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Ookt

    *Zelfs nog ff _0/ naar ze :9

    Ik moet wel zeggen dat de stand van xbw wel groter was dan vorig jaar en mooier. Alleen wel jammer dat Mirik 5 uur lang achter de xbox360 zat :+. Haha, ik zag ook dat je flink ver was met PGR3 (1,65 miljoen kudos :9) zeer netjes, of zag ik dat verkeerd?
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    het journaal, vanaf 19:35 begint gamexpo
    en 21:32 is xbw ff in beeld. Aan het einde weer, met henrive VOL in t midden..
    wel een aantal foutjes, zoals dat de 360 op 2 september uitkomt.

    toch mooi, dat xbw er ook bij was :D

    wel het 20:00 journaal klikken, als je t wil zien
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is nou het geintje? :p

    I wishhhhh!

    Naja, als ik andere liet spelen zag het er niet uit, tegen de muur aan lopen en steeds dood. Dus demo'de ik het maar, dan zag het er spectaculair uit, en dan werkte gelukkig.

    Naja, je verdient credits met PGR3 door de races uit de toernooien te winnen, daarmee koop je auto's. De kudos worden gebruikt om je 'rank' aan te geven. :)

    Ik hoop dat jullie het leuk vonden, het was veel werk en stress, maar toch goed gelukt denk ik. De hele crew had het goed voor elkaar. Jullie moeten wel wat assertiever zijn, als jullie niet zeggen wie jullie zijn, tja dan weet ik nog niet dat jullie geweest zijn. Herken sommige koppies wel, maarja, kan niet alles onthouden!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yo, Mirik.
    Ik vond het echt geweldig hoe jij 3 uur (ofzo) achter elkaar door King Kong zat te spelen.
    En toen zaten er een paar van die wannabe kleuters tegen jou te lullen, jij negeerde volledig! _O_
    En toen probeerde Merel of Ianthe, weet niet meer wie jou aan het lachen te brengen. Haal je je schouders op, game je weer verder. :+
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag jou! 8) Als je mij btw zag móet je mr e wel gezien hebben.. 8)
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    sssst, dude,. was ook geen geintje, maar anders wordt ie boos en gaat ie weer slaan en daar voel ik weinig voor want die striemen op mijn rug van de vorige keer zijn eindelijk aan het weg trekken :+

    omg, hoe bedoel je lame-excuus je bent gewoon een controllerhorder ;).
    (maar goed heb idd wat spelers richting muur/grond en lucht zien richten)

    De xboxworld stand hadden jullie goed voor elkaar, was een gezellige boel, kudo's en hopelijk staat xbw er de volgende keer weer.
    Hehe en als ik dan weer kom ga ik op je foto-voorstel in..

    egh.. dude met bril die foto maakte?
    En als je mij herkent hebt waarom maak je dan niet even kennis O-)
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dude met bril die foto maakte was waarschijnlijk meneer E 8) (hij is lang)

    Ik was kleine met zwarte bril die voor jou zat toen jij stond te kameo/perfectdarken. Anders kun je het journaal nog bekijken, op het eind ben ik vrij subtiel in beeld :+
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tijd ging redelijk snel! King Kong is echt vet, plus, mensen vonden het cool om te zien hoe ik de ownage legde op T-rexes met King Kong.

    Haha, neejoh, ik liet iemand spelen, liep alleen zijwaards, moet ik helemaal gaan uitleggen hoe je dingen oppakt en hoe je mikt etc. King Kong moet je geleidelijk spelen, maar paar eerste levels zijn niet echt leuk om te zien voor de mensen die toekijken. Kan beter de expert aan het werk zien in een vet level dan een n00b zien klungelen in level 1 zodat nooit iemand iets interessants ziet. Dat is eerlijker voor het spel. Klungelen doe je maar thuis!

    Sterker nog. Mensen gingen later in de rij staan om PDZ multiplayer syste-link te spelen, komt er een naar me toe nadat hij gespeeld heeft: "Welk spel is dit eigenlijk?". WTF...

    Het kon ze niks schelen man, is soort horde, die automatisch rijen vult. Rij-mensen, die komen uit het diepste van de aarde omhoog om bij events in de rij te staan en anderen langer te laten wachten. Zo heb je ook de goodies-hog-mensen, die wonen in de bosjes en komen alleen naar buiten als er goodies uitgedeelt worden om ze allemaal te hoggen en vervolgens niets mee te doen. Alleen zodat andere ze niet kunnen krijgen en er iets mee kunnen doen.

    Anyways, thanks! :+
     
  9. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    op de frontpage staat inmiddels al een link naar het journaal, maar dan alleen het gamexpo stukje.

    ook staat er een verslag bij, inclusief foto's :)
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe en hij schrijft het ook zo lekker neer alsof ie dat erg vond ;)
    Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Zo heb ik op de expo voor het eerst meer dan alleen het eerste level van kameo gezien.
    Over dat "welk spel", marius kan dit beamen. Hij was PGR3 aan het spelen en ik zat naast hem op een gegeven moment horen we beide iemand iets zeggen van "welk spel is dit" waarop geantwoordt wordt "volgens mij burnout"8)
    Kwestie van de klepel hebben horen vallen maar niet weten waar de klokkenluider staat :+ hehehe.

    ..grumble.. om een of andere vage reden kan ik dus niet dat NOS item zien.. blargh
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jammer dat het NOS nieuws- gebeuren even niet lukt, zelfs niet met de nieuwste Mediaplayer!

    En ja, ik was ook langs XBW geweest maar allen waren zo druk dat ik dacht , ach laat ze maar lekker spelen (:+). Komt zeker zo'n gast langs te melden dat hij morpeuß heet , vét interessant.
     
  12. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is een leuke foto Mr. E. Volgens mij heb ik jou ook gezien ja. Ik met rode pet en rode polo hieronder.

    * Staat te kijken hoe Metal Mark GG inmaakt:+

    [​IMG]

    Hij baalde er in ieder geval wel van:+ Ik vond de MP van PDZ overigens wel wat tegenvallen. Wel leuk dat er op het laatst nog gelinked werd.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik sta er 4 keer op! Allemaal bij de XBW Stand, en allemaal gare foto's!

    [​IMG]
    Ik en Berrie kijken naar een potje PDZ, Berrie vind het heel interresant!


    [​IMG]
    Check me haar!


    [​IMG]
    Ik en Metal Mark zitten een potje PDZ te spelen! Uitslag was: 3-3


    [​IMG]
    Concentratie!
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Whoa, jeugdig volk.
    Zandbak zand nog achter de oortjes. :eek:
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij jou zit het in de spleetjes! :+ :p
     
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    wat doe jij daar met die hand..en waarom kijk die jongen naast je zo gelukkig? :eek:
     
  18. snucky

    snucky Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn.. God's Gamer, Berry en ik[Snucky].
    [​IMG]

    En dit ben ik met zo'n chick:9 _O_
    [​IMG]

    _O_ :9 Weten de mensen die mij zagen gelijk wie ik ben..
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè, jou zag ik!

    Ik sta trouwens ook met haar op de foto :cool: Die andere EA chick wilde geen foto's :confused:

    (kom maar met de grappen: Zeker alleen met jou.. 8) )

    Op die eerste foto vergeet je Sparkie en z'n chick trouwens 8)

    En MM

    En Willem

    lol
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit zijn dus vlnr Ik, GG, en Snuck

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005

Deel Deze Pagina