Tijd ging redelijk snel! King Kong is echt vet, plus, mensen vonden het cool om te zien hoe ik de ownage legde op T-rexes met King Kong.
Haha, neejoh, ik liet iemand spelen, liep alleen zijwaards, moet ik helemaal gaan uitleggen hoe je dingen oppakt en hoe je mikt etc. King Kong moet je geleidelijk spelen, maar paar eerste levels zijn niet echt leuk om te zien voor de mensen die toekijken. Kan beter de expert aan het werk zien in een vet level dan een n00b zien klungelen in level 1 zodat nooit iemand iets interessants ziet. Dat is eerlijker voor het spel. Klungelen doe je maar thuis!
Sterker nog. Mensen gingen later in de rij staan om PDZ multiplayer syste-link te spelen, komt er een naar me toe nadat hij gespeeld heeft: "Welk spel is dit eigenlijk?". WTF...
Het kon ze niks schelen man, is soort horde, die automatisch rijen vult. Rij-mensen, die komen uit het diepste van de aarde omhoog om bij events in de rij te staan en anderen langer te laten wachten. Zo heb je ook de goodies-hog-mensen, die wonen in de bosjes en komen alleen naar buiten als er goodies uitgedeelt worden om ze allemaal te hoggen en vervolgens niets mee te doen. Alleen zodat andere ze niet kunnen krijgen en er iets mee kunnen doen.
Anyways, thanks!
Klik om te vergroten...