1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamexpo]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Henrive, 11 okt 2005.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wist niet dat Mirik een zoon had.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jawel, toen De luie Hond en...euh...Hordo? Foto's gingen kijken op de xbox360, PSP aangelosten :cool:...Maar je was ook alweer zo snel weg :mad:.

Kwam nog gezellig naast je zitten :cool:

Oeh heeft iemand mij ook nog herkent?

Kherkende zoiezo de PromoDames, alleen de nickname wist ik alleen van Merel, Merel heet ze hier :p Die van Ianthe moest ik ff vragen :9

Mr.E had ik ook al snel gevonden met zijn tevette t-shirt _O_.
    *Trekt volgende jaar t-shirt aan met dino er op 8)

GG en Sparkie die rook ik al van ver :+. Alleen de andere mods en crew members kon ik van gezicht alleen de naam niet meer.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft mr.E's tshirt gemist.. Wat stond er op?? :9

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zijn avatar op de voorkant en op de achterkant *achterkant hoofd giraffe*

:cool:

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Goed ik heb dus schijnbaar het geheugen van een goudvis met een leerprobleem, maar was dat toevallig een rood t-shirt?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, wit. Met een blauwe lijn waar vervolgens die giraffe op staat.

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik was dr zaterdag met kameraden die alleen maar call of duty wilden spelen. gister en zondag geen tijd gehad om te reply-en.

Ik heb de xbw-stand wel paar keer gecheckt. De hele tijd zat PGR3 erin, net toen ik mocht, ging PDZ erin :p. Maja, ik had PGR3 al half uur ofzo gecheckt. Natuurlijk heb ik Mirik gespot, ook heb ik Hordo plus Ianthe en Merel gecheckt. Ik meende ook mn eeuwige ER-rivaal Henrive te hebben gespot.

Verder was de expo wel interessant, maar ik had verwacht dat alles veel groter zou zijn.

en Mirik, bedankt voor de ubervette "settlers-poster" _O_

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    nem was op zaterdag, toen had ik geen giraffe shirt aan..zaterdag had ik een groen shirt aan met een oranje plaatje erop
    zondag had ik wel mijn giraffeshirt aan :cool:

9. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vrijdag en zondag op de game expo. De xboxworld stand zag er gezellig uit, mooie tv en vooral mooie dames _O_ ;) Niet gaan zitten want ik haat die zitzakken haha. Ik heb me een paar uur zoet gehouden met PDZ op de 360 stand. Ik weet de perfecte route in zo`n woestijnmap, van de shotgun naar de superdragon naar de armor naar de shotgun etc. 50 kills in een paar minuten haha, menselijke medespelers konden het niet bijhouden. Maar wat ik pas echt tof vond was toen een meisje langs mij kwam staan en mee wou gamen. Vet om te zien dat steeds meer dames echt interesse hebben in games. Wat nog beter was, was toen de broer mocht en naar 5 min vroeg of dat zusje het maar weer even over kon nemen.

10. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de 1e keer dat ik gegaan ben naar de Gamexpo maar ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld was. De Xbox 360 stand was wel groot en de Sony stand ook maar voor de de rest had je wat net uitgekomen spellen stands en meer was het niet. De HCC gedeeltes vond ik ook gewoon saai, kom ik daar met een paar vrienden zie ik een paar mannen een spannend potje Train Simulator spelen....

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    tsja de PUGP was wel groter maar wel drukker en er was niet veel meer tespelen. Wees blij dat ze tenmiste wat organiseren voor gamers. Anders had je nu nog niet al verschillende games kunnen testen. Ok ik vond het ook teleurstellend maar de XBW stand en de PGR3 Comp maakte bij mij alles goed.

12. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, dat heb ik ook gezien. Ik dacht wtf. Maar ja, mss zien die bejaarden dat wel zitten. Japanners diggen het iig. En de game expo viel inderdaad een beetje tegen. Is ook steeds kleiner aan het worden lijkt wel. De stand zijn ook veel te klein. Ja ik klaag dat zo`n 50 demo pods te weinig zijn lol. Als je microsoft nou gewoon 1 zaal geeft haha. En dan alle xboxen aan elkaar likt zodat als je wilt je een multiplayer game kan opzetten en met iedereen daar kan gaan spelen. Dat miste ik wel op de xbox stand, geen connectie tussen de xbox met perfect dark.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Had je even moet vragen. Op zondag deden ze het iig wel :cool:.

Owja waarom staat er in de FP geen stukje over de vaste xbw gangers. v.b. Ja, en GG, McSpakle, en blabla waren ook.

*:+

Toen werd het gezellig op de xbw. Begon ook in eens ieder zich voortestellen :cool:.

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Op de XBW stand werd er nog gelinked met Perfect Dark Zero hoorde ik.

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je eens in de xbw chat komen.. 8)

@ Mob: Zeg dat dan! 8)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Doet mee met de nieuwe hype 8)

Hoosie had hem ook al :+

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    OMG. Dit is te erg!:+ Ik wil origineel blijven:p Straks heeft iedereen die nog als Avater ook:eek:

18. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    EEEKS! eng..

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Doed doe gewoon mee.... ze vinden al die aandacht vast harstikke geweldig!

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er voor betaald worden misschien.. 8)

Ik heb nu trouwens die foto waar ik ook opsta als avatar O-)
    En om al die goodies zijn jullie mijn heldinnen :p

(is dat ook weer duidelijk :+ )

Deel Deze Pagina