1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamexpo]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Henrive, 11 okt 2005.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    En de drukte?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    en de xbw stand :9? Gezellig daar? :cool:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, druk? Ik hoop niet té druk, want dan moet je lang wachten.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar er even langs gelopen, ziet er wel gezellig uit. alleen beetje klein, dit jaar groter? of zelfde insteek?

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    * DesertFox is gearriveerd !! uit het hoge noorden vliegensvlug (woordspeling :+) naar almere gekomen om er zaterdag op de GameXpo bij te zijn !

Dus dames en heren, zaterdag is DE dag ;)

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, en toen was het opeens allemaal niet zo zeker of henri zal komen door dat ***weer. Dus, dat moet ik morgen nog zien.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ik zit met de laptop in de bank en kijk net naar het nieuws. Ik hoor net dat in Utrecht de treinen stil liggen en dat er duizenden mensen staan te wachten. Het zal vanavond mischien een stuk minder druk zijn op XBW:cool: Wel spijtig dat het net met de Game Expo valt en dat er dus een boel member's hier flink wat last van zullen hebben. Ik hoop dat het zondag over is:eek:

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ben net terug, en zal zo eenf foto's uploaden \o/
    xbw stand was iig nice :cool:

/edit:
    kleine impressie

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mooie foto's, maar het zal morgen toch nooit zo rustig zijn helaas. Ik ben iig van de partij. Wie mij herkent mag als een unieke kans mijn hand schudden. :cool:

*Schaamt* Ik kom er 1 minuut geleden achter dat er dus een XBW-stand is :eek:

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Shame on you!:eek: _O_

Haha, en je bent nog wel mod. Mooi foto's Mr.E. Ziet er erg nice uit. Hoeveel 360's waren er ongeveer speelbaar denk je. ik wou dat ik ook kon.

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  11. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zondag ik ben die ene ego met haaientand om zijn nek en 360 polsbandje

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Kaarten voor de GameXpo zijn toch ook nog te koop bij de ingang of niet?
    Zijn er btw ook nog wat goodies te krijgen daarzo 8)

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen. Nu maar even hopen dat het spoor morgen gewoon begaanbaar is.
    Ik heb geen kaartjes, maar ik ga er van uit dat ik er gewoon in kom...

*gaat XBW-stand terroriseren. }:]

14. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    30 vierkante meter XBW stand mensen! Martini, ja de kaartjes zijn te koop bij de ingang. Freeloader, hoe gezellig!

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Zo hé! Naja, ik blijf natuurlijk niet te lang bij de XBW stand, 'k heb wel betere dingen te doen :+

Maar zie ik op de foto's dat er ook 360's playable zijn op de xbw stand?

Krijgen members voorrang? }:]

16. Patvs

Patvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het dit jaar maar een trieste bedoeling.

Microsoft, Sony, Nintendo hebben alle drie flink bezuinigd op hun stands.
    Winnaar: Microsoft met alle Xbox 360 launchtitels speelbaar.

Het is begrijpelijk dat Microsoft de oude Xbox op klote TVs (4:3 met de slechtste kabel) had aangesloten, zodat je goed verschil kon zien met de Xbox 360, maar...

Waarom is Sony zo dom om alle nieuwe PS2 spellen te presenteren aangesloten op 4:3 Sony Trinitrons? De PS2 titels zagen er echt NIET UIT t.o.v. de Xbox 360. Als ze HDTVs hadden gebruikt met component kabels was het gat met de Xbox 360 helemaal niet groot geweest.

17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kom net van de game-expo af.......NA 2 UUR IN DIE TER@#$%NG FILE......rustig mijn tijd verdaan heb :mad:

affijn....de expo..:)

leuke setup waar zoals verwacht microsoft....

*de dikste stand heeft
    *het meeste herrie maakt
    *het meeste demo-pod's heeft staan
    *de grootse hoeveelheid stakkers die elkaar praktisch vermoorden voor een sleutelhangertje........beuk trok zich verstandig even terug :+

heb lekker kunnen spelen evengoed tussen al het gedrang.
    een ding waar ik mij wel erger is aan de mega beroerde demo-pod's.
    je staat achter zo"n ding alsof je net in je broek heb gescheten met je snavel
    plat op het samsung schermpie.
    de joypads steken niet ver genoeg uit,zitten veel te laag en naast elkaar staan wordt al snel een potje schoudervrijen........niet echt mijn spelletje.

goeie muziek...jawel.
    een vrouwelijke (erg aantrekkelijke) dj stampte de platen aan elkaar als een.
    prima geluid(ga ik weer als surround en geluidsfreak)met een lekkere sound door deze klasse dame aan elkaar gemixed.

ik schat een hondertal demo-pod's stonder klaar voor (mis)gebruik met zo ongeveer alle launch titels omringd door tezamen een mannetje of 300 aan kuddevolk including me :+
    ik heb hier een hoop goede maar ook slechte indrukken opgedaan....sommige games vielen ronduit tegen...........maar geen eentje was er zo lelijk als "gun"
    toppers zoals quake 4 en need for speed most wanted stelden mij eerder teleur dan tevreden maar wellicht werkte hierbij het gebrek aan (ingame) geluid en de immers irritante game houding voor de demo-pod's.....de broek zat al bijna vol.

het meest relaxerend (na te lang in de endeldarmhouding te hebben gestaan) was het toch wel op de xbw stand.
    ik heb lekker staan lullen met mirrik en ben daarna heerlijk een dik uur in de "beany bag" geploft om lekker pgr3 te spelen en system link perfect dark zero......leuk spel die laatste.

al met al was deze middag die takke file wel waard want op de beurs heb ik het erg naar mijn zin gehad mede door,microsoft,de 360,de lekkere muziek en helemaal door xbw.......thx for the fun.

de neuk van beuk.

lekker ding joh die dj :+

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Daar kun je me dus vinden :+

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    u may touch me now :eek: