1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamexpo]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Henrive, 11 okt 2005.

1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    uiteraard..........make love...not war

......althans niet als ik een joypad in mijn handen heb :+

2. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Honderdtal 360 pods?

Ik denk zelf wat minder, maar goed welgeteld 1 pod met NBA 06, ff geprobeerd ziet er mooi uit maar haperde nog wat misschien nog geen volledige versie?

Verder ben ik er maar 2 uurtjes geweest viel me vies tegen, te klein te druk en te duur, maarja ik ben een nederlander he, ik moet altijd wat te zeiken hebben!:+

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk in totaal, met PS2 en GC etc meegeteld? :confused:

Oh lees het nog eens over, lijkt idd alsof er echt 100 zouden moeten staan..

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb VIP-kaarten voor morgen }:]

5. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik was naar PU gamplay gegaan had geen zin meer in nog zo iets.
    PU gameplay viel trouwens toch tegen.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals ik al ooit tegen Willem zei, ik lees/kijk soms zo over dingen heen. O-)
    Maar door dit rottige weer etc. kan ik nou weer níet komen. |:- Ik vind het erg jammer, ik had het wel leuk gevonden om o.a. al die xbw'ers eens te tegen het lijf te lopen.

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *vertrekt over 25 min naar Utrecht ! ik ben er rond 11:00 !!

ciao

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    * is er ook rond elf uur! * gaat toch nog :cool:

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ben er ook rond 11:00 :D

10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    heb gisteren nog samen met jou system link-perfect dark gespeeld mr.e.

en ik bedoel met een honderdtal idd zo rond de 100 demo-pod's.
    kijk maar eens goed als je op de expo staat...denk niet dat ik er ver naast zit want het zijn er een hoop.

veel plezier allemaal.

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, ik dacht dat je alleen 360 pods bedoelde!

12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die ik ken was er vrijdag naar toe geweest en zei dat er 60 360 pods stonden

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit nu in de Pers-room :D .

Lekker beetje internetten en hier en daar een colatje drinken _O_ .

Het is nu 2 uur, en we hebben al verschillende stands gehad: Netgamez, Bawls, Gameparty, Xbox 360 (waar het helemaal niet druk was, er was zowat niemand _O_ ), Nintendo DS en als hoogtepunt tot nu toe:

IK HEB IN DE RADIO 538 LIMO HUMMER GEZETEN _O_ :D :D

Ook ben ik nog de Xboxworld stand tegen gekomen waar ik lekker in een Fatboy ging PGR3'en :D

Later deze middag zal ik nog wel meer vertellen,

Laterzzzzzzzzzzzzzz _0/ _0/

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De luie hond , bartho, marius, mr.e en desertfox doen jullie de groeten vanaf de xbw stand op de GameXpo !!

Tis hier fantastisch !!

laterrr

15. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Sow, mijn eerste post weer sinds 2 jaar volgens mij :confused:

Was net even op de GameXpo en jullie stand zag er gezellig uit.
    Leuke dames trouwens die van xboxworld, alleen niet leuk genoeg om mijn aandacht van de xbox360 en dat enorme NEC beeldscherm af te houden. :9

Één van jullie crewleden was ook zo behulpzaam om me even te vertellen bij welk spel ik stond te kwijlen bij de stand van Microsoft zelf, Condemned: Criminal Origins!!! Wat is dat een ongelofelijk gaaf spel zeg....

Ik ben verkocht. Voor mij een xbox360 onder de kerstboom _O_

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben er morgen ook bij.
    Heb er zin in.

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ik wel :D

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ben er ook geweest, zag er allemaal goed uit en erg veel 360's aanwezig. Was ook wel lachen met dat sp!tspodium waar die gast de heletijd zooi naar het publiek gooide enzo. PGR3 is naar mijn idee de beste game voor de 360 en perfect dark vond ik wel weer een beetje tegenvallen. Maar maandag weer spelen in Amsterdam en dan krijg ik 2 gratis games *) Hopelijk die 2 maar jah maakt me niet zoveel uit.

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook nog even langs de stand geweest, gespeeld en gezeten op de zitzakken.

Een van de zitzakken was trouwens uit elkaar geploft, en Mirik mocht alle bolletjes opruimen. Arme Mirik :+
    Heb nog een aantal bolletjes meegenomen. :cool: :+

Het was wel leuk, xbw zelf had 2 360's draaiend op gigantische Plasma of LCD schermen.

Er stond trouwens ook een xbox debug kit, en ik vroeg Mirik waarvoor ze die nodig hadden. Mirik: "Tja we dachten dat we daar misschien op konden spelen, maar niemand wilt dat meer met die 360" :)

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb jou helemaal niet gezien:eek: Zeg dan dat jij jij bent 8) Wel, ik ben dus ook net terug, en het was heel cool en gezellig. Ik kwam rond een uurtje of elf bij de jaarbeurs en kwam bijna gelijk langs bij de xbw stand waar ik shriko zag zitten. Ik ging eerst maar even een rondje lopen om me te irriteren en ging op zo'n dansmat maar dat lukte niet helemaal.. 8) Even op de PSP en de DS gespeeld, en toen ging ik weer naar de xbw stand, die er erg gelikt uit zag met twee mooie breedbeeldschermen en twee 360's. Meneer E was er inmiddels ook. Even gezegd wie wie was, en toen kwam Freeloader eraan die mij herkende :eek:.. Desertfox kwam ook nog maar ik kreeg maar geen handtekening.. 8) Shriko en Meneer E gingen op een gegeven moment op goodiehunt, en kwamen terug met een pen. In die tussentijd besloot Mirik maar posters en buttons uit te gaan delen, net toen hun weg waren. 8) Nouja, we hebben ook nog een poosje ge pim-pam-pet wat nogal voor verdwaasde blikken zorgde van mensen die naar Project dark zero zaten te kijken. (daar zaten we pal naast) Ook merel speelde nog even mee. Voor de rest heb ik nog even kameo en perfect dark zero mogen spelen. Kameo was echt _O_ En ook heel grappig met de Wotnot! :+ Om een uurtje of half vier ging ik weer terug en heb ik nog even een swirl gehaald. De trein van vier pakte ik en ik ben nu thuis!

Deel Deze Pagina