1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gates is nog steeds de rijkste

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 22 sep 2003.

1. Veggie

Veggie Guest

Hij heeft geld teveel ... daarom geef hij zoveel uit .... ofso

Mjah, k snap em ook niet echt :)

2. jah omdat ie teveel heeft kan ie het beter aan said geven

3. maar ik ben vandaag effe niet goed bij mijn hoofd sorry

Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2003
  4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    de lijst wordt samengesteld door analisten (in opdracht van Forbes), die niks anders doen dan kapitaal berekenen...

(als ik het goed heb :D )

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    'nou dan gaat het zo :D
    was een gok van me hoor :D....

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hij zla niet veel meer weg moeten geven, zijn vermogen (wat dus wordt gemeten voor het blad forbes, en waaruit de conclusie wordt getrokken dat hij de rijkste man op deze planeet is..) is 42 miljard, maar dat kan morgen bij wijze van spreken gehalveerd zijn.. Ongeveer 90% van zijn vermogen is namelijk geinvesteerd, en erg gevoelig.. Daarbij komt ook nog is bij dat hij een gevoelig slachtoffer is voor de belastingdienst.. Al met al zal hij niet "arm" worden, maar om zijn leven te blijven leven zoals hij het nu leeft, zal hij niet alles zomaar kunnen weggeven..
    En je verziekt er een hoop mee, om ieder doel veel geld te geven, dan zijn ze niet meer happy met andere donaties die veel minder zijn, en de helft ervan duikt tog in de zak van degene die het ontvangt..

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    vooral voor een amerikaan geeft ie veel weg in elk geval.
    De gemiddelde amerikaan schijnt amper 0,01 procent van zn salaris weg te geven.
    FUCK the american dream!!

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen omdat dat belastingtechnisch wel gunstig is... laat daar geen misverstand over ontstaan..

9. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Oh? Leg ns uit plz? :)

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Als hij het weg geeft hoeft ie over die 200 miljoen geen 40 miljoen belasting te betalen, kan je beter een beetje weggeven dacht ik zo :)

Deel Deze Pagina