1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gayparade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 2 aug 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @ Eckie

_O_

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja eigenlijk kan je dat vergelijken met de love parade. Da's ook enkel techno/trance muziek. Mensen die dan bv van rock muziek houden kunnen dat ook stom vinden.
    Mijn motto: Elk diertje z'n pleziertje :)
    Als die gays nu 1 dag in het jaar een feesje willen bouwen, laat ze dan gewoon doen.

3. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me eigenlijk niet voorgenomen om te reageren op het merendeels in het hokjes plaatsen van homo's, maar omdat het hier ook weer zover is even een korte reactie van een niet-hetero. Zie onderstaand niet als een aanval, maar ook eens iets als een wijsheid ;)

Laat ik zelf eerst vooropstellen dat ik de Gayparade ook niets aanvind en nog erger, de Gayparade zorgt er weer voor dat er van die primitieve gedachten bij SOMMIGE hetero's worden opgeroepen.

We beginnen weer bij les 1: aan de buitenkant zie je MEESTAL niet wat zijn geaardheid is. De meest wijvige kerels kunnen hetero zijn, de meest stoere binken kunnen 20 Hemaworsten naar binnen werken in 1 uur. Ze dragen niet allemaal een balletpakje en gaan niet allemaal een darkroom in en hebben niet allemaal een vrouwtje-mannetje relatie. Ze gaan niet allemaal naar nichten tenten, ze houden niet allemaal van roze, ze zijn niet allemaal zo expressief... Als je denkt dat je een gaydar hebt, houden zo en wees er (niet) trots op....

Iedereen uit gevoelens op zn eigen manier. Om nou te zeggen dat homo's geaccepteerd zijn in de maatschappij vind ik zeer kort door de bocht...je hoeft niet ver te zoeken en je krijgt hier al weer een ander gevoel.

Ikzelf denk erg simpel: je houdt van een persoon, of die nou toevallig man of vrouw is maakt niet uit. Elke persoon (hetero, homo of wat dan ook) uit zijn gevoelens op verschillende manieren. Dit kun je heel breed zien: de 1 feest dat ie homo is, de ander doet dat in een optocht, en ander weer geneert zich ervoor enz enz.

Ik ga echt geen langer betoog houden, want ik accepteer het feit dat sommige mensen het niet kunnen begrijpen...Hey ka, dat geldt voor zoveel zaken iop deze aardkloot en dus niet alleen dat hokjes gedoe van homo-hetero... zucht....

Kheb ook een heterovriend dat het gewoon zich eerst niet kon voorstellen dat je ook homo kon zijn. Voor hem toendertijd een hele verrassing dat ik er ook 1 was. Veel gepraat en naar elkaar geluisterd. Hij kan zich er in ieder geval meer iets bij voorstellen...en ja...hij is zo hetero als het maar zijn kan 8)

Zijn er zaken die jegraag zou willen weten of uitgelegd willen zien, zal ik ze proberen te beantwoorden, mits ze serieus bedoeld zijn...

Een gewone jongen die van jongens houdt (waarvan bijna niemand het zou denken).... *vraagt zich ook af wie op xbw nog meergay is* LOL

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    _O_

Dit is in feite het enige wat een mens hetero, bi, of homo maakt. Ik snap niet waarom men daar zo bang voor moet zijn. :{
    w00t!

*maakt een "wat is jouw geaardheid"-topic 8)

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, U bekent schuldig te zijn? LOL...

Hey ik ga geen hokjes thread openen hoor... :+

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee, al had ik die reactie wel verwacht.

Ik ben alleen extreem open-minded en het boeit me niet als mensen denken dat ik wel homo ben. Damn ik zou nog voor de lol in m'n roze hotpants op zo'n boot gaan staan! 8)

Hmm... nou alleen als er gratis bier was, voor wat hoort wat! :cool:

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wie houdt je tegen? :+

Kzou mij ziek voelen als ik homo ben! Het is puur tegen de natuur!! Een achterwerk is voor naart wc te gaan en voor niks anders! 8)

het is misschien wat extreem maar geloof mij als ik zeg dat: ik het niet erg vind dat er homo's hand in hand overstraat lopen!

Ik ken zelf ook een "koppel" homo's en ze zijn zeer vriendelijk en sociale mensen, en lopen bv. niet hand in hand of kussen elkaar waneer er andere mensen bij zijn, omdat ze weten dat veel mensen er van vies zijn! Zij zijn ook tegen de gGayparade want het is gewoon zielige!

Ik vind gewoon dat je niet moet trots zijn omdat je homo bent.
    Hetro's hebben toch ook geen Hetroparade!! Als die homo's nu is gewoon mee zouden feesten op gewone fuifen zouden ze 'Na verloop van tijd' minder vies aanzien worden!!!!
    :cool:

8. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    geen gezeik, 1 keer per jaar moet kunnen.

9. xforz

xforz Guest

De homo's die je op zo'n gayparade ziet zijn ook niet de doorsnee homo's, en daarom moeten veel 'gewone' homo's er ook niets van hebben. Ik ben zelf zeker niet tegen homo's maar ik kan er niet tegen als ze zo overduidelijk homo proberen te zijn:{

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dat is de beste opmerking indeze thread: hetero's hebben tog ook geen hetero parade!

helemaal mee eens.. de homo's op de gayparade zijn een stel zielige aandachttrekkers.. jezus maak er gewoon een algemeen feest van: De Sexuele geaardheid dag.. maar nee hr, die homo's van de gayparade moeten ons zonodig discrimeneren door het feest gewoon lekker in hun kringen tehouden.. tuurlijk mogen hetero's erook naar toe, maar tis net zoiets als een voetbalfan bij een tenniswedstrijd :{

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gelül!

Nogmaals, er zijn daar honderdduizenden mensen, waarvan maar een klein gedeelte homo is. Iedereen is welkom, dus ga nu niet overdrijven.

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom noemen ze het dan Gayparade! Ipv Amsterdamparade !!! Door de naam zelf zou ik niet komen omdat de naam mij op verkeerde gedachte zet!

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Geef mij maar een lesbianparade

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zoals ik al zei, homo's zijn alom gerespecteerd en geaccepteerd! :{

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Gayparade

2 - Negers en Aziaten ook ...

3 - Hoe kun je Sinterklaas vergelijken met Homo's, erg RARE vergelijking, Sinterklaas is iets voor kinderen, niet zelf georganiseerd door de kinderen, maar VOOR de kinderen, de gayparade is een initiatief van de gays zelf ...

4 - WTF ?! Dus als ik met een paar Marokkanen en Turken allemaal hoertjes meebrengen op een boot en ga gillen met bier, keihard muziek, dan is het ook goed ?

Be a man en ga er tussen staan?
    Be a man en accepteer dat het zo hoort dat een vrouw en man het met elkaar doen, als het niet zo zou zijn had god heus wel een ander gaatje speciaal voor homo's gemaakt ...

Door die kut gay parade kan ik vandaag de stad niet in :{

Ik ben blij dat Bush er net zo over denkt..

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb niks tegen homo's zo lang ze maar niet aan me zitten!!!
    Maar van mij mogen ze best een feestje bouwen hoor. Homo's zijn meestal best gezellig.
    En de mensen die zo hard schreeuwen dat ze het maar een beetje zielig en ziek vinden zijn gewoon bang!!!!
    Bang dat ze het zelf mischien zijn!! Bang voor het onbekende.
    Mij maakt het geen reet uit op wie of wat je valt. Alleen soms moet het wat minder overdreven!!!

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Iedereen vindt het te gek als 2 smartjes elkaar beffen en al die shit. Mensen willen dat maar al te graag zien. Maar 2 mannen mogen niet eens kussen!!!

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Homoseksuelen, lesbiennes en bi-seksuelen zijn er nu eenmaal of je het nu leuk vind of niet... deal with it. Als ik sommige reacties in deze en de homohuwelijk thread lees zie je goed hoe bekrompen sommige mensen vandaag de dag nog zijn. En dan nog zeggen een aantal dat ze er weliswaar geen problemen mee hebben, maar ze ondertussen wel vies en weet ik al niet wat meer noemen. Hoe hypocriet ben je dan wel niet?

19. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mijn part dansen die gasten voor mijn deur halfnaakt, boeit mij dat nou.....Gun ze lekker hun feestje. 3 vrienden van mij zijn vandaag daar (ja ze zijn homo) en ze hadden het er gisteravond over toen we wat aan het drinken waren. Die gasten die verheugen zich gewoon naar zoiets, laat ze lekker. Ze vroegen of ik meeging, maar ik kon niet mee...Volgend jaar ga ik er wel even een kijkje nemen denk ik :D.

*zwaait naar zijn vrienden :D

20. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben het helemaal met jou eens. Ik d8 dat de mensen in NL best tollerant waren. Maar er zijn idd nog best een hoop mensen die heel bekrompen denken.

Deel Deze Pagina