Ik had me eigenlijk niet voorgenomen om te reageren op het merendeels in het hokjes plaatsen van homo's, maar omdat het hier ook weer zover is even een korte reactie van een niet-hetero. Zie onderstaand niet als een aanval, maar ook eens iets als een wijsheid
Laat ik zelf eerst vooropstellen dat ik de Gayparade ook niets aanvind en nog erger, de Gayparade zorgt er weer voor dat er van die primitieve gedachten bij SOMMIGE hetero's worden opgeroepen.
We beginnen weer bij les 1: aan de buitenkant zie je MEESTAL niet wat zijn geaardheid is. De meest wijvige kerels kunnen hetero zijn, de meest stoere binken kunnen 20 Hemaworsten naar binnen werken in 1 uur. Ze dragen niet allemaal een balletpakje en gaan niet allemaal een darkroom in en hebben niet allemaal een vrouwtje-mannetje relatie. Ze gaan niet allemaal naar nichten tenten, ze houden niet allemaal van roze, ze zijn niet allemaal zo expressief... Als je denkt dat je een gaydar hebt, houden zo en wees er (niet) trots op....
Iedereen uit gevoelens op zn eigen manier. Om nou te zeggen dat homo's geaccepteerd zijn in de maatschappij vind ik zeer kort door de bocht...je hoeft niet ver te zoeken en je krijgt hier al weer een ander gevoel.
Ikzelf denk erg simpel: je houdt van een persoon, of die nou toevallig man of vrouw is maakt niet uit. Elke persoon (hetero, homo of wat dan ook) uit zijn gevoelens op verschillende manieren. Dit kun je heel breed zien: de 1 feest dat ie homo is, de ander doet dat in een optocht, en ander weer geneert zich ervoor enz enz.
Ik ga echt geen langer betoog houden, want ik accepteer het feit dat sommige mensen het niet kunnen begrijpen...Hey ka, dat geldt voor zoveel zaken iop deze aardkloot en dus niet alleen dat hokjes gedoe van homo-hetero... zucht....
Kheb ook een heterovriend dat het gewoon zich eerst niet kon voorstellen dat je ook homo kon zijn. Voor hem toendertijd een hele verrassing dat ik er ook 1 was. Veel gepraat en naar elkaar geluisterd. Hij kan zich er in ieder geval meer iets bij voorstellen...en ja...hij is zo hetero als het maar zijn kan
Zijn er zaken die jegraag zou willen weten of uitgelegd willen zien, zal ik ze proberen te beantwoorden, mits ze serieus bedoeld zijn...
Een gewone jongen die van jongens houdt (waarvan bijna niemand het zou denken).... *vraagt zich ook af wie op xbw nog meergay is* LOL
Laatst bewerkt: 2 aug 2003