1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gayparade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 2 aug 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb wel iets tegen homo's...there i said it

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb absoluut niets tegen homo's en vindt het ook niet vies, het is alleen echter niet iets wat je mij zal zien doen. Waar ik wel een hekel aan heb is dat homo's zich gaan afscheiden en in een soort homo gemeenschapje gaan zitten en dan zeggen dat ze niet geaccepteerd worden. Volgens mij vraag je er dan om....

Ik heb ook nix tegen de gayparade om twee redenen...
    1. Laat ze lekker.
    2. Reden voor de hetero's voor ook een feestje want je kan veel zeggen maar ik denk dat er ook veel hetero's daar feesten en dat maakt het dan weer leuk voor iederen

Heb mn zegje weer gedaan :cool:

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: Re: Gayparade

Okee begrijpend lezen is ook een vak... :{
    Je hebt 3x m'n punt gemist, dus ik zal het nog een keer proberen uit te leggen.

2 - Dit was een antwoord op een stelling van Ugamer. Wat jij probeert te bereiken door iets over negers en aziaten te zeggen is mij een raadsel.

3 - Waar vergelijk ik sinterklaas met homo's? Inderdaad: Nergens! Mijn punt was het volgende: Ík vind de intocht niet boeiend, en heb er totaal geen last van. Júllie (wie de schoen past trekke hem aan) vinden de gay parade niet boeiend, waarom moeten jullie er dan wel over zeuren?

4 - Dit is echt het toppunt. Voor de duidelijkheid zal ik nog even quoten wat ik zei:
    en
    ...en jij antwoordde daarop:
    We hebben het hier over:
    1: een gezellig feestje. (Dus niet keiharde muziek en gillen, maar met lekker weer door amsterdam varen en mensen kijken.)
    2: een feest dat een kwart miljoen mensen trekt. Als jij het voor elkaar krijgt (op welke manier dan ook) om ergens voor een kwart miljoen mensen te laten warm lopen dan vind ik dat héél erg goed, en zal ik zeker even langskomen.

5 - Wat je daar zegt is zó ontzettend makkelijk dat ik er nieteens op ga reageren. Een basisscholier zou die discussie nog van je winnen. :{ Het is in ieder geval wel duidelijk dat jij niet één van de sociaalste mensen op deze wereld bent.

4. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat zoiets zou mogen bestaan. Dit is geen leuk feestje, dit is een superranzige kotsopwekkende parade vol met smerige poten. Ik heb niets tegen homo's, maar waarom moeten die zich zonodig zo vreemt gedragen?
    Ik bedoel te zeggen als ze zich normaal gedragen heeft niemant er last van. Dat homo's niet 100% geaccepteerd worden komt door hen zelf!

Maar ja, ik heb er eigelijk ook geen last van, maar als ik in A'dam zou wonen zou ik me er echt aan ergeren

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze niet geaccepteerd worden komt niet alleen door de homo's maar ook door oppervlakkigheid en kortzichtigheid van de hetero mensen

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Ben ik soms de enige die dit niet snapt. :{ Beetje hypocriet of niet soms.

7. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen homo's die meedoen aan de gayparade, omdat ze zich niet normaal gedragen.

Als ik hier als zo een idioot erbij ga lopen, lacht ook iedereen me uit.

/edit Er zullen ook best gewone homo's meedoen aan de gayparade trouwens, maar ik bedoel die hele extreme die er tussen lopen, daar irriteer ik me mateloos aan als ik die zie.

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Re: Re: Gayparade

En dat beslis jij?
    Begin liever nix over me te zeggen want je kent me niet eens meneertje :confused:
    Ik zeg toch ook niet dat je een loser bent..(oops I just did)

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig ken ik mensen die homoskesueel zijn en dat zijn andere mensen dan die gayparade euh...

....

...

euuuuh...

...

homo´s zal ik dan maar zeggen.

die homo´s daar op die gayparade zijn meer (of juist minder , zoals jij het wilt noemen) dan homo, het zijn een soort wannabe meisjes zodat het dan meer acceptabel is om van een jongen te houden.

ik snap niet waarom je perse nichterig moet doen als je homo bent. homo zijn draait om liefde voor je eigen geslacht. waarom dan proberen een ander geslacht te zijn??

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Oh dus iedereen moet zich volgens jouw standaarden "normaal" gedragen?

Goh dán krijg je een mooie wereld. :{
    1 - Was dat een dreigement? Dreigen kan ik ook, en een stuk beter dan jij.
    2 - Je hebt je hier te gedragen. Daarnet hadden we nog een normale discussie over de gay parade, maar jij moet het weer verlagen tot een persoonlijke scheldpartij.

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    en nog iets..

IK vind het smerig, IK ja, IK...
    Leuk voor je als je er van houdt, maar IK ben er tegen omdat het MIJ niet aan staat, IK ben hier om MIJN mening te posten
    Hoezow willen ze een gayparade als ze zichzelf niet willen onderscheiden van de rest....:confused:
    Maar goed.....

12. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Goldfish heeft helemaal gelijk. Ik zei het een beetje raar met 'normaal' enzo.

Ik bedoel dus dat ze zich gewoon gedragen zoals iedereen. Dit zijn niet mijn standaarden, maar gewoon normen en waarden in Nederland

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het feit dat er een kwart miljoen mensen naar de gay parade gaat zegt wel dat hun gedrag daar geaccepteerd wordt.

14. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt er zijn een heleboel mensen die het leuk vinden om naar mensen te kijken die extravagant en extreem gekleed zijn. Dit zie je ook aan het succes van roze maandag op de kermis van Tilburg bv.

Ik heb zoiets van doe maar lekker gewoon, en hou er niet van om naar van die ovendreven aanstellerige mensen te kijken.

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij de roze maandag in tilburg wordt er echt voor gelijkheid gepleit en wordt er veel minder gefeest, dit is wat ik iig heb opgevangen toen ik toevallig in tilburg was vorig jaar, was er toen ook niet de kermis ofzo?? Maarja wat ik daar zag waren mensen met rose t-shirts die gewoon rondliepen en waaronder er ook mensen waren die flyers uitdeelden die de gelijkheid voor homo's bepleitten. In amsterdam lopen ze er echter half naakt bij en dat is een beetje het punt wat hier wordt gemaakt, dat ze dat namelijk ranzig en overbodig vinden.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar er is niemand die je dwingt om naar hun te blijven kijken toch? Moet je dan iemand haten of uitschelden omdat ze zich zo gedragen... triest hoor, maar dat is maar mijn mening.

17. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker onderbouwd.... kortom erg intelligente opmerking...

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat kan je best hebben, maar kijk er dan niet naar, en laat die mensen gewoon hun gang gaan. Het is net alsof hun gedrag bekritiseerd mag worden omdat ze in de minderheid zijn. Zij willen er graag nichterig uit zien, en zó willen ze geaccepteerd worden, maar slechts weinigen zijn in staat om dat ook echt te doen. (En een groot deel van de mensen die deze mensen niet als zodanig accepteren beweert nog dat ze niets tegen homo's hebben ook. :{)
    En ik heb iets tegen negers... omdat ze zwart zijn |:-

Mjah dit soort opmerkingen kan je het beste negeren.

19. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent dus bv. typisch een voorbeeld van iemand met vooroordelen.

Kom eens met argumenten en scheer niet iedereen over 1 kam. Argumenten geven INZICHT in iemands opvattingen... (die misschien MISvattingen zijn).

Hey wacht eens, dan kun je misschien ook BEGRIP gaan tonen voor elkaars argumenten zonder elkaar te gaan beledigen...wow....kan dat...ja O-)

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  20. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0

Ik zei in mijn eerste post toch al dat ik er geen last van heb. Maar als ik er in de buurt zou wonen zou ik het bijzonder vervelend vinden.

Deel Deze Pagina