1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gayparade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 2 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga dan niet in Amsterdam wonen... Daar heb je echt niet als enige event de gayparade.... En ga nu niet zeggen dat de gayparade wel anders is omdat die alleen voor gays is maar dat is het punt juist volgens mij van de gayparade; mensen betrekken bij de homo lifestyle zodat je ze kan accepteren.

Als jij dat smerig vind dan is dat jouw probleem en laat je alleen maar naar mij zien dat je je niet kan openstellen voor de lifestyle van een ander. Ik vind het ook niet echt fijn om naar te kijken maar ik ben 100 % bereid om naar homos te luisteren waarom zijn dat doen en hoe zij daar over denken.

En voor de mensen die de naakte homo's vies vinden, tjaa daar kan je denk ik niet omheen maar het is natuurlijk gewoon een feit dat een hetero het niet fijn vindt om uberhaupt naar een naakte man te kijken maar er is geloof ik niemand op de gayparade die je verplicht om daar naar te kijken. Je kan namelijk ook binnen in een kroeg gaan zittren. :{

Wat ik verder niet snap is dat in het tolerante nederland dit als smerig wordt gezien maar dat de gayparade veel toeristen (ook heteros) trekt om te zien hoe dat er aan toegaat... die stellen er zich dus voor open

2. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, wat denk jij bekrompen. Ik ben blij dat niet half nederland zoals jou denkt..zou lekker gezellig zijn...

Je moet mensen gewoon accepteren zoals ze zijn. Dis hetzelfde als mensen haten omdat ze een donkere huidskleur hebben, alsof die dan smerig zijn.

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, ik accepteer ze wel, ik heb er absoluut geen problemen mee, maar soms zie ik van die overdreven nichten en dan denk ik van tsja moet dit nou weer, en die gayparade, als ze dat willen laat ze er dan lekker van genieten maar zoals ik al eerder ergens las, de hetero's hoeven ook geen aparte parade, dus een beetje overdreven vind ik het wel... maarja, respect.

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten zelf weten wat ze doen en denken. En als ze een parade willen moeten ze dat zelf weten. Echter als andere mensen er last van hebben, vind ik wel dat ze zich een beetje kunnen aanpassen.
    Als er Nazi`s een parade hebben dan vinden mensen dat ook niet goed en keuren ze het af, omdat hun ideeen ze niet aan staan, heel begrijpelijk. Misschien ook wel daarom dat deze parades ook door sommige mensen afgekeurd worden, omdat ze de ideeen niet goed vinden. Dit is natuurlijk onzin want er is niks mis met homo zijn. Maar ik vind wel dat ze niet zo moeten overdrijven, ook niet in zo`n parade extra je blote kont laten zien omdat Amsterdam niet erg aardig is tegen homo`s. Dat is niet de manier om je zin te krijgen lijkt mij. Ik zie gehandicapten die niet goed behandelt worden in amsterdam ook nog niet met een blote kont lopen.

Dus die parade is leuk, alleen vind ik dat ze niet van die overdreven dingen moeten doen...

maar hier ook wederom respect...

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ach wel is bij de gayparade geweest en ook in Berlijn bij de Loveparade. K zag eigenlijk weinig verschil tussen beiden.

Feest, harde muziek en bier :9 . Vin ik wel leuk :+ .

Mocht de gayparade ooit tbv de emancipatie van homo's zijn. Dit is niet meer (op die enkele fantiekeling na dan). Het is gewoon commercieel (en zowel de gayparade alsook de loveparade met name tbv toerisme).

Als je tegen feesten bent alla. Maar ben dan ook tegen oud en nieuw, koninginnedag etc.

Maar ben niet zo hypocriet omdat jouw dit thema niet aanstaat dat ze het dan maar moeten verbieden. Gay is slechts het thema niet meer niet minder ....

6. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    give that man a beer from me ;)

Hij heeft honderd procent gelijk, het is een feest dus of je doet mee of niet maar wordt geen partypooper....

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan begrijp jij dus totaal niet waarom het feest gehouden wordt he. Het is geen feest zoals oud en nieuw en koninginnedag. Dat moet je toch echt wel snappen. Homo's daar willen gewoon opvallen. Lekker overdreven in een roze legging nichterig tegen elkaar opwrijven. Daar gaat het om. Er zijn veel ("normale") homo's die een schijthekel aan de gayparade hebben, omdat dat de discriminatie alleen maar bevorderd.

En waarom mag je homo's niet vies vinden? Ik houd niet van mannensex en mannen die intiem doen. Sorry maar ik vind dat vies. Ik kan best normaal met homo's opschieten, maar hun activiteiten vind ik gewoon vies. Dus wat is daar mis mee? Dat is totaal wat anders dan mensen met een donkere huid vies vinden zoals eerder werd gezegd. Mensen die dat vinden zijn gewoon simpel, hebben geen leven en zoeken onzinredenen om anderen de schuld te geven van hun eigen ongelukkige kutleven.

Ik heb totaal geen problemen met homo's als ik ze maar niet klef zie doen of 2 mannen zie zoenen op straat. Dat vind ik smerig ja.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    't zit zo:

ALs een lelijk onaantrekkelijk wijf op je af komt en zichzelf ongewenst tegen je aan begint te wrijven heb je dat niet graag natuurlijk. Nou zit het in ons mannen om daar bang van te zijn, en dat reflecteerd op homo's. Als een man naar je toe komt en ongevraagd tegen je aan gaat lopen wrijven dan heb je dat ook niet graag als Heterosexueel.

Nou hebben homo's 't niet graag als een vrouw ongewenst tegen ze aan loopt te wrijven of een lelijke vent. 't is allemaal een pot nat. Alhoewel en bij homo's uiteraard, mannen kenende, veel meer sexueel gericht aan toe gaat vaak dan bij een hetero relatie. Dat mannen 'bang' zijn van homosexualiteit komt vervolgens iut hun eigen (lage, onzeker) zelfbeeld.

Homosecualiteit is niet raar. Dieren kennen ook homosexualiteit (uiteraard minder, het is bij mensen vaak ook een 'hype' en 'cultuur' of andere invloeden-ding), maar het is wel beangstigend voor hetero's omdat het een bedreiging is voor hun geaardheid en bekrompen denkwijze. Vandaar de haat!

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zo ongewoon is homo gedrag bij beesten niet...

In het wild komt het vaak voor wanneer dieren in groepen leven, en de mannelijke beesten, die niet hoog in hierarchie staan, niet aan hun behoeften toekomen.

Daarbij zie je het ook regelmatig bij dieren in gevangenschap. Toch zo nu en dan wel een paar koeien elkaar zien berijden en daar komen geen kalfjes van kan ik je voorspellen :eek: .

Ook weet ik wel waar de gayparade over gaat. Deze demonstratie (ja zo wordt het bij de gemeente aangevraagd) gaat nogmaals om emancipatie van homo's. Alleen deze draad doorlezen leert het gemiddelde oplettende forumlid dat dit nog meer dan nodig is...

Maar dat is zoals ook al door mij gestipuleerd niet meer de hoofdreden. Zolang Amsterdam (en dus niet de homo's) zich als homo-hoofdstad van Europa wil profileren (dit zijn ze dus niet meer, in Barcelona, Zurich en Berlijn zijn tegenwoordig tenminste net zoveel activiteiten op deze doelgroep gericht!) is het voornamelijk PR voor het tourisme.

Enne final touch ... Hoe kan jij als vrouwelijke Kobold-xbw bazin nu voor ons mannen spreken :confused: . Ben ik nu op het verkeerde been gezet...

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jaman ik snap het ook niet meer:confused:

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kobold is gewoon een man.....Mirik Smit :D.

Maar zij is wel de bazin :p

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hij is een shemale :+

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet waarom er zoveel mensen tegen een gayparade of tegen homo's zelf zijn hoor.

Ik bedoel,in elke grote stad leven nu al een hoop homo's die daarvooruit komen,en er is een groot deel mensen die het gewoon geaccepteerd heeft.Wie ben jij om tezeggen dat het fout is wat die mensen doen?

Altijd als ik ga stappen kom ik wel een aantal homo's tegen hoor.
    De meeste zijn vriendelijk en kan je heel goed meelachen.
    Die gayparade is dus ook echt gewoon lache om een keer tezien man.Ga er maareens tussen staan,je lacht je gegarandeerd helemaal kapot hoor.

Nee je bent niet minder man als je daar staat want savonds lig je toch gewoon weer met je meissie in bed of zie ik dit verkeerd?
    Dus het kijken naar anderen is al fout?

Dan zou ik ook een alcoholist zijn als ik naar een zooitje alcoholisten ga zitten kijken die hier altijd op een bankje hun tijd zitten te verdoen.

Mijn punt is heel simpel,laat andere mensen doen wat ze willen zonder daar direct een mening overtegeven.Ben jij meer dan een ander en geeft jou dus dat het recht een ander tebecritiseren?
    No way man!

Kussies en een fijne dag :)

Angelo

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Gayparade

whahaha..stond jij ook niet op zon schuit...springend op muziek van the village people met alleen een sok om je leuter.
    geeft niks hoor eck,ging je prima af want er zijn sokken in alle maten...........zelfs hele kleine ahaha:p

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: Re: Gayparade

w000000t hoe weet je dat hè hè HÈ???

Beuker is op de gay parade geweest, na na nana na!! :p

*lacht uit 8)

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    * wacht met smart op de eerste foto's in de Foto's van Members Thread van Beuker en Eckie @ the Gayparade. :9 :+

Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    volgende keer stuurt eck de boot en ga ik dansen hahaha....be prepared for the beukster

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je naam *beuk-ster* is wel héél erg naar nu Beuker!

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh ff een kleine correctie op jouw opmerking en die van kobold.. ja homosexualiteit komt voor bij dieren. Maar het heeft niets te maken met iets tekort komen of uberhaupt sex. Het heeft te maken met dominantie. De enige uitzondering hierop zijn mensen en een bepaalde soort chimpansees die duidelijk sex voor hun plezier hebben en dan ook sex hebben met dezelfde sexe..
    Voor de rest wat betreft de gayparade, mij maakt het niet uit. Als ik het niet wil meemaken zorg ik wel dat ik niet in amsterdam ben. Ik denk wel dat het het algemene beeld van homo's niet echt helpt. Mensen hebben een stereotyp beeld van homo's en dat wordt eigenlijk door die gayparade bevestigt.
    En dat is op zich niet erg maar waar ik me dan wel aan stoor zijn homo's die eerst in lederhosen staan te dansen op zo'n boot en vervolgens gaan klagen dat mensen zo'n raar beeld van homo's hebben.

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist nette post Nemesis! Het is jammer dat mensen de Gayparade-gangers vaak als stereotiep nemen voor de totale homo-bevolkingsgroep. Terwijl dat juist maar een klein gedeelte van de nederlandse homo's volgens mij naar de Gayparade gaat en wilt omdat ze het een veels te overdreven gedoe vinden.

Deel Deze Pagina