1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GCshop steunt IFAW

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hit `em hard, 21 apr 2004.

  1. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    i rest my case...gaan jullie nou maar lekker zeehondjes steunen ik ga xboxen...kutlive
     
  2. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    |:-
    Het is toch de keuze van de mensen daar (die overigens ook gewoon casuals gamers zijn) om zoiets te doen. Dat het niet jouw keuze is.. okay, maar om het nu te ontmoedigen? Daar komt de wereld verder mee.

    Vind het een erg origineel initiatief en zal juist daarom daar kopen.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een goede zaak. Wat iemand op Game Com al melde van die zeehondjes ''ontruimen'' tot daaraan toe, maar dat je deze beestjes dood knuppelt is gewoon .

    En als je nu bij GCshop spellen koopt kost het je niks extra`s, GCshop levert een deel van hun winst in om deze organisatie te helpen tegen het terreur tegen onschuldige dieren.

    Je staat dus ìdd voor 2 keuzes:

    1) kopen bij GCshop omdat je goedkoper spellen wil;
    2) Maar je kunt ook NIET bij GCshop kopen en dan:
    help je GEEN goed doel, bespaar je GEEN geld, en koop je je spellen ergens anders (duurder!)


    Ik ga er niet extra om kopen ofzo, maar ik kocht mij spellen 99% van de tijd toch al bij GCshop omdat ze gewoon verrekte goedkoop en betrouwbaar zijn. Dat ik voortaan een goed doel help is nog beter!
    Goedkoper gamen + een GIGA GOED doel helpen!
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom storen mensen zich er toch aan dat een deel van het geld naar een goed doel gaat? Ik bedoel, je kan best andere goede doelen belangrijker vinden, maar om het nu helemaal af te gaan kraken vind ik nogal onbeschoft 'flyingDUTCHY'. :{
     
  5. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meer gameshops met dezelfde prijzen.
    Het geld komt niet bij de zielige zeehondjes terecht maar bij de grote bazen van zo'n organisatie die vele tonnen per jaar verdienen
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, het is NOOIT goed. als ze niks hadden gedaan was het waarschijnlijk ook niet goed....
    wees nou eens een keer blij ofzo!!

    En bij een ''winkel'' als GCshop verdwijnt dat geld echt niet in hun broek zak, en trouwens.. je merkt er NIKS van want de spellen worden niet eens duurder!!

    Waarom heb je dan een Microsoft xbox?
    Wist je dat Bill Gates - rijkste persoon ter wereld - eigenaar is van microsoft?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ok. Dan koop je er lekker niet. Klaar. Hoef je niks aan te doen. Wat een ongelooflijk suffe thread is dit geworden zeg. Hoor mij eens lekker stoer praten over dat ik geen goed doel steun... man man man |:- |:- |:-
     
  8. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    _O_
     
  9. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik steun WEL goede doelen. Alleen kijk ik verder dan zeehondjes...
    ook kijk ik eerst rond naar hoeveel de hoge pieten verdienen en aangezien er maar weinig organisaties zijn, zonder een dikke millionair aan het hoofd blijft er weinig over
    Nee, Bill is niet de rijkste man van de wereld en microsoft is geen goed doel.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan koop je maar spellen ergens anders (duurder!?) en steun je andere doelen. Of je koopt tegen je zin in(??) toch bij GCshop en daarmee help je GCshop,Zeehondjes (en andere dieren),Bill Gates:eek:, je zelf (game/geld) en andere doelen want daar hou je dan geld voor over...
     
  11. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik help geen zeehondjes als ik games koop bij GCshop, maar de hoge pieten in die organisatie krijgen mijn geld! en daar heb ik geen zin in.... en zeehondjes boeien me ook eerlijk gezegt niet. De mensen in Afrika wel.
     
  12. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0

    erm de mens word toch ook niet met uitsterven bedreigt? jij zegt dat als iets niet met uitsterven bedreigt word het afgemaakt mag worden. Waarom wil jij de Afrikanen dan redden? Dieren hebben net als mensen ook gevoel. ze voelen ook pijn. zou jij het leuk vinden dood geknuppelt te worden, in de fik worden gestoken en levend worden onthaard? Lijkt me niet. En met die redenatie breng je dieren wel tot uitsterven. ''oh kijk die diersoort komt veel voor laten we ze afmaken''. 20 jaar later>> ''Oh ze zijn aan het uitsterven... hoe zou dat nou komen?'':{


    Ik vind deze actie van de GC shop ontzettend goed. Ieder wezen verdient het te leven en als dat mede mogelijk gemaakt word door een spel voor een belachlijk laage prijs te kopen dan doen ik dat. Ik word er beter van en de dieren worden er beter van. Mooie deal toch?:)
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Whatever+Mierenneuker|:-

    En nu krijgt GCshop,Bart smit,FRS of weet ik veel wie dat geld.. wat maakt het uit!? zeker weten dat 99,9% van de gevallen dat geld naar HET doel gaat...

    Precies!_O_

    Dus, jij geeft geen geldt aan die aardige vrouw die vanavond ofzo langs de deur komt voor de Hartstichting of k-anker bestrijding*? want ja, die hoge pieten krijgen toch al dat geld en die patienten.. die laten we gewoon dood gaan en ''we'' doen helemaal geen onderzoek naar k-anker.

    Maar zoals ik al zei, het is nooit goed en dat geldt voor meerdere acties etc.. ze hadden beter hun bek kunnen houden en gewoon dat geld over kunnen maken naar IFAW...

    * gewoon een organistatie, geen scheldwoord in dit geval.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @DMX, zoek jij nu eerst maar eens een betrouwbare text op het internet op waaruit blijkt dat het IFAW geld in eigen zak stopt, tot die tijd blijven we gewoon bij GCshop kopen. Beetje makkelijk al die beschuldigingen he?
     
  15. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    eerder andersom met die 99,9% (maar ik wist al dat je niet zo goed met getallen was) Ik heb dus liever dat de FRS het geld krijg dan éé'n of andere millionair die zon rijk is geworden over de rug van zeehondjes of nog erger mensen...
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap jullie probleem niet... De prijzen lijden er niet aan en bij elke game die je koopt help je ook weer een dier of iets dergelijks. Als je dat geen goed doel vind... so what?! Of je nou 10 euro betaald waarvan 1 euro gaat naar de zeehonden of dat je 10 euro betaald en alles naar de eigenaar gaat... dan kies ik liever voor t eerste want de zakken van de baas worden toch al gevuld. Daarnaast vind ik het afslachten van de zeehondjes een hele slechte zaak en dat is ook de reden van die actie. Ik vind je een beetje harteloos als je niks om die dieren geeft terwijl jij er niet onder lijd... Damn...
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap niet waar de mensen moeilijk over doen: GCshop biedt de lage prijzen die ze altijd al boden, maar nu wordt er ook nog een doel mee gesteunt.. Alleen maar mooi toch? Jij bent er niet de dupe van want je betaald evenveel.. En het goede doel wordt er ook nog mee geholpen.. Beetje solidariteit mag tegenwoordig wel hr. :{
     
  18. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt toch niet dat het beter is dat het geld naar de katjes gaat.....het zou net zo goed naar afrika kunnen...maar nu helpen ze tenminste...

    en dont fuck with kittens...zou ik jou eens in de hens zetten 8)
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het goed dat doelen worden gesteund maar ik moet toegeven dat ik dat geld dat naar da doel toe gaat liever zelf heb en dat het spel dan goedkoper word
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    dit slaat ook weer nergens op omdat microsoft geen goed doel is, en bill gates geeft ook nog eens ongeloofelijk veel geld aan goede doelen weg.



    en heel leuk die isaf maar weten julie ook hoeveel geld er op de bankrekening staat van een willekeurige Goed doel ?
     

Deel Deze Pagina