1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GCshop steunt IFAW

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hit `em hard, 21 apr 2004.

  1. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk wat "iemand eerst had gelezen" daar schieten we natuurlijk neit veel mee op, laat eerst maar eens zien dat het geld niet bij het einddoel aankomt, ipv alleen maar opmerkingen te maken dat het alleen naar de hoge bazen gaat.
    Ik weet niet of jullie het filmpje hebben gekeken, maar nu ik het heb gekeken, kan ik bijna niet anders meer dan het HEEL goed vinden van gcshop dat ze het IFAW steunen.
     
  2. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ze alquaida (of zoiets) ondersteuenen dan zou ik er ook niks van merken. Maar ik stop dan toch echt met kopen. Als iemand op staat in elkaar geslagen wordt voel jij ook niet de pijn, dus waarom zou je er wat aan doen? Beetje nadenken voordat je wat zegt:{
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je Alqaida vergelijkt met een goed doel zegt al genoeg denk ik zo. Als je de kans hebt om een goed doel te steunen en er zelf niks van te merken qua prijs, waarom dan niet? Je zou bijna gaan denken dat je het hele zaakje maar goedkeurt.. Kijk het filmpje in de zeehonden thread hier in het Algemeen forum en kom dan maar is terug. Dan praat je wel anders..
     
  4. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    100% eens met Clawviper, bekijk het filmpje. En wie dan nog tegen deze actie is, tja.. daar maak ik geen woorden meer aan vuil.
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke, het is nog vroeg, maar ik zal dan ook maar een berichtje posten is deze zieke thread. Wat een reacties zeg! :confused:

    Anyway, als GCShop goedkoop is en goede service heeft, dan koop ik er wel, of ze nou het IFAW steunen of niet.

    Ik zou zowiezo eerder een goed doel steunen voor dieren dan iets voor mensen. Dieren kunnen zichzelf namelijk niet beschermen tegen alle zieke dingen die mensen met ze doen. Mensen zijn echt de ziekste levensvorm op aarde, we verpesten alleen maar alles.

    Zo, en laten we nu lekker allemaal iets gaan kopen bij gcshop.nl, dat doen we namelijk om te gamen.
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    en zeg nou zelf, dat mensen zeggen dat games voor geweld zorgen wordt nu ook teniet gedaan. Bij Manhunt steun je zelfs het IFAW :D
     
  7. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat wel 1 hele euro naar de IFAW voor elke game. :eek:
    Best wel slim van GcShop, alle Femke Halsema aanhangers die er games gaan kopen en van elke game 1 eurotje weg terwijl je elke dag 5 games bv meer verkoopt. Slimme mannetjes daar bij GcShop
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Inderdaad, ze combineren een handelsgeest én steunen van een goed doel tegelijkertijd. GCshop blij, IFAW blij, zeehondjes blij en jij blij omdat je een goedkoop spel in je handen hebt
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het probleem nou? ik denk echt niet dat mensen meer games gaan kopen omdat er 1 euro p/game naar IFAW gaat.
    En wat heeft de linkse mensen onder ons er nou mee te maken?
    Ben zelf denk ik meer rechts dan links en koop ook gewoon mijn games daaro(ongeacht deze actie).

    Trouwens, 1 hele euro is inderdaad niks, ze verkopen bij die zaak toch maar honderden spellen per jaar als het er niet meer zijn.. dat is niks.. ze kunnen beter ermee stoppen!!:{
     
  10. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee!!!
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    En hoeveel geld heb jij het IFAW gegeven dit jaar....? |:-
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Euhm, hij bedoelde het sarcastisch. Dat was toch wel duidelijk uit de rest van zijn post en de ':{'.
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Weer eens wijze woorden van BounceMeister waar ik mij helemaal bij aansluit.
    Bovendien:
    Niemand gaat er op achteruit als mensen bij GCshop.nl kopen..... de kopers krijgen hun spel goedkoop, GC shop krijgt het geld, een klein beetje geld wordt aan het IFAW gedoneerd en misschien vangt de baas van IFAW ook nog wat.
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt gelijk! Excusez! Raak een beetje verward door sommige posts die getuigen van een simpelheid waar de honden geen brood van lusten :9
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    en zo is het maar net!

    _O_
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed initiatief. Zou het nog niet eens erg vinden als die euro bij de winstmarge kwam van gcshop. Uit jezelf stort je niet zo snel een bedrag, maar op deze manier merk je het niet eens in de portomonnee en het scheelt toch een aardig bedrag denk ik in totaal.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik koop er gewoon mijn games.
    En als ik er een goed doel mee steun dan vind ik dat wel best.
     

Deel Deze Pagina